Σάββατο 18 Απριλίου 2020

ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ



Οι θετικές δηλώσεις είναι ένα εξαιρετικό και πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατόν, προκειμένου να έχουμε μία ζωή γεμάτη υγεία, ευτυχία και ευημερία. Δείτε παρακάτω ένα χαρακτηριστικό σύνολο υποδειγμάτων θετικών δηλώσεων:


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ:

«Μιλάω πάντα στους άλλους για τα θετικά της ζωής».

«Αναγνωρίζω το καλό στους ανθρώπους».

«Είμαι προστατευμένος, μόνο καλά μπορούν να μου συμβούν».

«Απελευθερώνομαι από την αρνητικότητα και έχω μια θετική προδιάθεση για τη ζωή».

«Αντιμετωπίζω τον κόσμο με αισιοδοξία και προσδοκώ ένα καλύτερο μέλλον».

«Δημιουργώ ένα θετικό περιβάλλον γύρω μου».

«Τώρα επιλέγω θετικές σκέψεις που με ενδυναμώνουν».

«Εστιάζω μόνο στα θετικά που συμβαίνουν γύρω μου».

«Όλα συμβαίνουν για το καλό μου».

«Παίρνω τα μαθήματα της ζωής και προχωράω μπροστά».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ:
«Πιστεύω στον εαυτό μου».

«Αγαπώ τον εαυτό μου άνευ όρων».

«Ξέρω καλύτερα από τον καθένα τι είναι καλό για μένα».

«Εκτιμώ, αναγνωρίζω και αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι».

«Απελευθερώνω αυτά που δεν είναι για το καλό μου».

«Κινούμαι από την καρδιά μου».

«Λάμπω από αυτοπεποίθηση και σιγουριά».

«Οι άνθρωποι με αγαπούν και με αποδέχονται γι’ αυτό που είμαι».

«Συγχωρώ τον εαυτό μου. Κάνω πάντα το καλύτερο που μπορώ».

«Δέχομαι την αγάπη των άλλων με χαρά και ευγνωμοσύνη».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ:
«Είμαι άξιος».

«Δίνω αξία στον εαυτό μου».

«Φέρομαι στον εαυτό μου με σεβασμό».

«Δίνω προσοχή και τιμώ τα συναισθήματά μου».

«Τιμώ και φροντίζω τον εαυτό μου».

«Η συμπεριφορά μου αντανακλά την αξία μου».

«Επιλέγω να έχω γύρω μου ανθρώπους που με σέβονται και με εκτιμούν».

«Εμπιστεύομαι την εσωτερική μου σοφία».

«Πιστεύω στις απεριόριστες δυνατότητές μου».

«Επιλέγω συμπεριφορές που συνάδουν με την αξιοσύνη μου».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ:
«Είμαι ικανός, έξυπνος και δυναμικός».

«Εκφράζω τη δύναμή μου μέσα από τη θετική μου δράση».

«Εστιάζω επίμονα και με ευγνωμοσύνη σε ό,τι θετικό συμβαίνει».

«Αντιλαμβάνομαι τις εναλλακτικές επιλογές που έχω και επιλέγω σωστά».

«Εμπνέω τους ανθρώπους γύρω μου».

«Εκπέμπω καλοσύνη και αποδοχή».

«Οι άλλοι με εκτιμούν και με αναγνωρίζουν».

«Αναγνωρίζω την ομορφιά και το φως στους άλλους».

«Παρακινώ και ενθαρρύνω τους άλλους να εκφράσουν την αλήθεια τους».

«Έχω πολλά να προσφέρω στον κόσμο».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΦΘΟΝΙΑ:
«Ο πλούτος ρέει άφθονα στη ζωή μου».

«Ο πλούτος είναι φίλος μου και με επισκέπτεται συχνά».

«Είμαι συνδεδεμένος με την άπειρη ροή ενέργειας του Σύμπαντος».

«Είμαι ένας μαγνήτης πλούτου».

«Κάθε είδους ευημερία έρχεται τώρα σε εμένα».

«Όπου και αν δουλεύω με εκτιμούν βαθιά και με ανταμείβουν πλουσιοπάροχα».

«Μετακινούμαι από τις σκέψεις φτώχειας στις σκέψεις ευημερίας και τα οικονομικά μου καθρεφτίζουν αυτή την αλλαγή».

«Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για όλα τα καλά που υπάρχουν στη ζωή μου».

«Η ζωή καλύπτει πλουσιοπάροχα όλες μου τις ανάγκες».

«Η αφθονία είναι σύμφυτο δικαίωμά μου και τώρα είμαι έτοιμος να το βιώσω».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ:
«Η τέλεια δουλειά για ‘μένα με ψάχνει και συναντιόμαστε τώρα».

«Οι ευκαιρίες υπάρχουν παντού και έχω απεριόριστες επιλογές».

«Αξίζω να έχω μια επιτυχημένη καριέρα και τη δέχομαι τώρα».

«Η εργασία μου είναι ο ναός της δημιουργίας μου».

«Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός ανάμεσα σε μένα και τους συναδέλφους μου».

«Εκφράζω τα ταλέντα μου μέσα από τη δουλειά μου».

«Οι συνεργάτες μου και εγώ ενθαρρύνουμε την εξέλιξη και την επιτυχία ο ένας του άλλου».

«Η συνεργασία είναι μέρος του σκοπού της ζωής μου».

«Είμαι πολύ καλός στο να εμπνεύσω τους άλλους και να τους παρακινώ».

«Η δουλειά μου με βοηθάει να διευρύνομαι και να προοδεύω».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ:
«Αγαπώ κάθε κύτταρο του σώματός μου».

«Το σώμα μου είναι ο ναός της ψυχής μου και γι' αυτό το φροντίζω και το αγαπώ».

«Η τέλεια υγεία είναι το σύμφυτο δικαίωμά ου και το διεκδικώ τώρα».

«Νιώθω ευγνωμοσύνη για το υγιές σώμα μου».

«Απολαμβάνω τις τροφές εκείνες που με θρέφουν και με ενεργοποιούν».

«Κάνω υγιείς επιλογές. Μπορώ πάντα να αντιστέκομαι σε κάποιον πειρασμό αν το επιλέξω».

«Εγώ και μόνον εγώ έχω τον έλεγχο των διατροφικών μου συνηθειών».

«Το σώμα μου τώρα θεραπεύεται».

«Παραμερίζω τον φόβο μου και αφήνω την ευφυΐα του σώματός μου να κάνει το θεραπευτικό της έργο με φυσικό τρόπο».

«Ο πιο σύντομος δρόμος προς την υγεία είναι να γεμίζω το μυαλό μου με ευχάριστες και αισιόδοξες σκέψεις».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ:
«Απελευθερώνομαι από κάθε φόβο και κάθε αμφιβολία. Η ζωή με προστατεύει και με καθοδηγεί.»

«Δημιουργώ για τον εαυτό μου έναν κόσμο χωρίς άγχος.»

«Το Σύμπαν δουλεύει πάντα με ‘μένα και για ‘μένα.»

«Εισπνέω και εκπνέω αργά, με κάθε εισπνοή γεμίζω δύναμη και σιγουριά και με κάθε εκπνοή απελευθερώνω άγχος και αρνητικότητα.»

«Έχω πολλές ικανότητες και μπορώ να τα καταφέρω σε ό,τι και αν έρχεται στο δρόμο μου.»

«Εστιάζομαι στα θετικά και απελευθερώνομαι από τα υπόλοιπα.»

«Κάθε μέρα νιώθω περισσότερο ασφαλής.»

«Μπορώ να είμαι γαλήνιος σε οποιαδήποτε κατάσταση.»

«Όλα συμβαίνουν για το καλό μου. Έχω εμπιστοσύνη στη ζωή.»

«Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και ξέρω ότι μπορώ να αντιμετωπίσω αποτελεσματικά οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί.»

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ:
«Κάθε μέρα συναντώ την αγάπη, τη χαίρομαι και την απολαμβάνω.»

«Αντανακλώ και προσελκύω την αγάπη.»

«Αγαπώ τον εαυτό μου και δείχνω πρώτος στους άλλους πώς είναι να με αγαπούν.»

«Επιλέγω να βλέπω ξεκάθαρα με τα μάτια της αγάπης και να αγαπώ αυτό που βλέπω.»

«Έλκω στη ζωή μου την αγάπη και τον έρωτα και όλα τα καλά που έχει να μου προσφέρει η ζωή.»

«Η αγάπη με περιμένει σε κάθε γωνιά του δρόμου και η χαρά πλημμυρίζει ολόκληρο τον κόσμο μου.»

«Με περιβάλλει η αγάπη, όλα στη ζωή μου είναι καλά.»

«Έχω τώρα μία χαρούμενη ερωτική σχέση με έναν άνθρωπο που με αγαπάει αληθινά!»

«Έλκω μόνο υγιείς σχέσεις. Λαμβάνω εκτίμηση και σεβασμό.»

«Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη για όλη την αγάπη που υπάρχει στη ζωή μου.»

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ:
«Το παρελθόν έχει τελειώσει και δεν έχει καμιά δύναμη πάνω μου.»

«Ανοίγω την πόρτα της καρδιάς μου και μέσα από τη συγχώρεση προχωρώ προς την αγάπη.»

«Δεν χρησιμοποιώ πια το παρελθόν ως δικαιολογία. Εστιάζομαι και προχωρώ δυναμικά στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος.»

«Απελευθερώνομαι από όσους με στενοχώρησαν και θεωρώ ότι έκαναν το καλύτερο που μπορούσαν.»

«Προσφέρω στον εαυτό μου το δώρο της απελευθέρωσης από το παρελθόν και προχωρώ με χαρά στο τώρα.»

«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μεγάλο ή μικρό που να μην μπορεί να το λύσει η αγάπη.»

«Είμαι έτοιμος να θεραπεύσω τον εαυτό μου και τους άλλους, είμαι πρόθυμος να συγχωρήσω και όλα τώρα είναι καλά.»

«Ξέρω ότι τα παλιά παιδικά μου τραύματα δεν με περιορίζουν πια και τα αφήνω να φύγουν με ευκολία.»

«Συγχωρώ τον εαυτό μου που δεν είμαι τέλειος. Κάνω πάντα το καλύτερο που μπορώ.»

«Καθώς συγχωρώ τον εαυτό μου, γίνεται πιο εύκολο να συγχωρώ και τους άλλους.»

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ:
«Είμαι χαρούμενος».

«Αναγνωρίζω και εκτιμώ όλες τις χαρούμενες στιγμές στη ζωή μου».

«Είμαι μοναδικός και αξιόλογος άνθρωπος».

«Μου αξίζει να ζήσω μία καταπληκτική, χαρούμενη και άφθονη ζωή».

«Επιλέγω να εργάζομαι στο αντικείμενο που μου αρέσει».

«Είμαι ελεύθερος να κάνω τις επιλογές που επιθυμώ στη ζωή μου».

«Η χαρά μου είναι μεταδοτική».

«Είμαι διατεθειμένος να κάνω αυτά που μου δίνουν χαρά».

«Είμαι τρυφερός και ευγενικός στον εαυτό μου».

«Έχω χαρούμενες εικόνες για το μέλλον μου».

Σε αδρές γραμμές οι πιο θετικές δηλώσεις που μπορούν να σας φτιάξουν την ημέρα είναι γενικώς:


Εγώ είμαι η δύναμη του καλού. Είμαι αγαπητός/ή και αποδεκτός/ή ακριβώς όπως είμαι. Φροντίζω τον εαυτό μου με αγάπη και κάθε μέρα γίνομαι μία καλύτερη, πιο ολοκληρωμένη εκδοχή μου.

Συγχωρώ τον εαυτό μου και τους άλλους και καθώς απελευθερώνομαι από όλες τις πίκρες και όλο το παρελθόν, ανασαίνω με ευδαιμονία την καινούρια μέρα.
Κάθε μου επιλογή καθορίζει τη μοίρα μου. Επιλέγω με γνώμονα την ευτυχία μου και εμπιστεύομαι ότι θα γίνει αυτό που είναι καλύτερο για εμένα.

Δεν φοβάμαι να ρισκάρω. Αν κερδίσω θα είμαι χαρούενος/η. Αν χάσω θα είμαι σοφότερος/η.

Συγχωρώ τον εαυτό μου για όλα τα λάθη του παρελθόντος, έχοντας επίγνωση ότι έκανα πάντα το καλύτερο που μπορούσα.

Απολαμβάνω πράγματα, καταστάσεις και σχέσεις, σαν να τα ζω για πρώτη φορά.

Δεν φοβάμαι την αλλαγή. Την αποζητώ και επιτρέπω στον εαυτό μου να ωριμάσει με χάρη μέσα από τα λάθη και τις απογοητεύσεις.

Η ζωή ξεκινά εκεί που τελειώνει η ζώνη ασφαλείας και άνεσής μου. Έχω τη δύναμη να ξεπεράσω τα όριά μου, να βγω στο άγνωστο και να δημιουργήσω τον κόσμο μέσα στον οποίο θέλω να ζω.

Δεν συγκρίνω τον εαυτό μου με τους άλλους. Η σύγκριση, αν είναι αρνητική οδηγεί στην αναίτια απώλεια της αυτοεκτίμησής μου. Αν είναι θετική, οδηγεί στην οικοδόμησή της πάνω σε σαθρά θεμέλια. Μαθαίνω από τους άλλους, εμπνέομαι, αλλά δεν συγκρίνομαι.

Φέρομαι καλά στο σώμα μου: γυμνάζομαι, θρέφομαι υγιεινά, καπνίζω λιγότερο (για τους καπνιστές), περπατώ περισσότερο, διαλογίζομαι.

Κάθε στιγμή μπορώ να είμαι αυτό που θέλω, να πιστεύω αυτό που με εκφράζει, να λέω αυτό που πιστεύω, να είμαι ελεύθερος.

Εκτιμώ τον εαυτό μου. Αξίζω όλη μου την αγάπη και μου την προσφέρω απλόχερα.
Εστιάζω την προσοχή μου στις σχέσεις μου γιατί οι καλές θρέφουν την ψυχή μου και οι κακές μου δίνουν πολύτιμα μαθήματα.

Δεν ανέχομαι τίποτε και κανέναν που με κάνει να νιώθω φόβο, θυμό, πίκρα ή οποιοδήποτε άλλο αρνητικό συναίσθημα γιατί ό,τι ανεχθώ με αυτό θα καταλήξω.
Μαθαίνω μέσα από τα λάθη μου και προχωρώ πιο δυνατός και σοφός.

Απολαμβάνω κάθε ηλικία μου και αναγνωρίζω τα δώρα που μου χαρίζει απλόχερα.

Επιτρέπω στο παιδί μέσα μου να διασκεδάσει, να εξερευνήσει, να χαρεί.

Δουλεύω για τα όνειρά μου και δεν αρκούμαι στο να εύχομαι να πραγματοποιηθούν.

Δημιουργώ ευημερία με τις σκέψεις και τις πράξεις μου. Προσελκύω την αφθονία.

Είμαι ένας καλύτερος άνθρωπος σε σχέση με χθες.

Άλλα παραδείγματα θετικών δηλώσεων:


Μόνο καλό βρίσκεται εμπρός μου.

Κάθε μέρα, με κάθε τρόπο, είμαι όλο και καλύτερος.

Είμαι γεμάτος με θεϊκό φως και δημιουργική ενέργεια.

Είμαι μετασχηματιστής αγάπης. Οτιδήποτε πέφτει στην αντίληψη μου το μετασχηματίζω σε αγάπη.

Αγαπώ τη Ζωή και η Ζωή με αγαπά.

Είμαι ο δημιουργός της ζωής μου και τώρα δημιουργώ τη ζωή μου όπως ακριβώς τη θέλω.

Το φως μέσα μου δημιουργεί θαύματα στη ζωή μου αυτή τη στιγμή.

Ο Θεός λειτουργεί μέσα από μένα τώρα.

Είμαι πλημμυρισμένος με θεϊκή εύνοια, θεϊκή καλοτυχία και θεϊκή ευλογία.

Έχω θεϊκή καλοτυχία, έχω θεϊκή εύνοια, έχω θεϊκή ευλογία.

Κάνω θαύματα με το φως μέσα μου.

Η θεϊκή αγάπη λειτουργεί μέσα μου για να δημιουργήσω αυτό που θέλω, αυτή τη στιγμή.

Ο Θεός μέσα μου δημιουργεί θαύματα στη ζωή μου κάθε στιγμή.

Το φως του Θεού με περιβάλλει, η αγάπη του Θεού με τυλίγει, η δύναμη του Θεού ρέει μέσα μου. Όπου κι αν βρίσκομαι ο Θεός είναι μαζί μου και όλα είναι καλά.

Έχω πάντα ότι μου χρειάζεται για να απολαμβάνω τη κάθε μου στιγμή.

Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά και αγαπιέται.

Έχω όλη την αγάπη που χρειάζομαι μέσα στη δική μου καρδιά.

Είμαι η ακτινοβόλα έκφραση του Θεού.

Έχω τώρα ξεπεράσει όλα τα αρρωστημένα πρότυπα.

Είμαι τώρα γεμάτος ακτινοβόλα υγεία και ενεργητικότητα.

Είμαι δυναμικός και γεμάτος ζωντάνια.

Είμαι σε απόλυτη αρμονία με το Σύμπαν.

Δέχομαι τώρα και απολαμβάνω την τέλεια υγεία.

Αγαπώ και εκτιμώ το σώμα μου.

Τιμώ το σώμα μου και το φροντίζω καλά.

Έχω τώρα ένα υπέροχο καινούριο σώμα.

Ακτινοβολώ αγάπη και η ζωή μου γεμίζει αγάπη.

Τώρα αλλάζω γιατί αξίζω το καλύτερο.

Είμαι γεμάτος υγεία.

Είμαι γεμάτος αφθονία.

Είμαι γεμάτος αγάπη.

Αγαπώ κάθε κύτταρο του σώματος μου.

Το σώμα μου τώρα θεραπεύεται. Παραμερίζω το νου μου και αφήνω την ευφυΐα του σώματος μου να κάνει το θεραπευτικό της έργο.

Ο πιο σύντομος δρόμος για την υγεία είναι να γεμίζω το νου μου με ευχάριστες σκέψεις.

Επιτρέπω στον εαυτό μου να αλλάξει.

Απελευθερώνω όλο το δράμα από τη ζωή μου και τώρα εισπράττω ενέργεια από τη γαλήνη.

Περιβάλλομαι από ένα Σύμπαν αγάπης.

Περιβάλλομαι από καλούς συνεργάτες.

Περιβάλλομαι από ανθρώπους που με εκτιμούν.

Έχω πάντα τη καλύτερη δουλειά.

Στέλνω αγάπη σε κάθε άτομο και κατάσταση.

Αγαπώ τον εαυτό μου και συγχωρώ τον εαυτό μου.

Το εισόδημα μου διαρκώς αυξάνεται.

Ευημερώ όπου κι αν στραφώ.

Είμαι η εξατομίκευση της αφθονίας του Θεού και η Θεική μου συνειδητότητα είναι η δική μου πηγή αφθονίας.

Είμαι η ενέργεια της νίκης και του θριάμβου και τώρα είμαι σε θέση να πετύχω τα πάντα.

Υπάρχει ένα Θεϊκό Σχέδιο αληθινής επιτυχίας για εμένα και γι' αυτό που ήρθα στη ζωή να κάνω. Έτσι, είμαι έτοιμος και πρόθυμος να ολοκληρώσω την αποστολή μου.

Έχω συνειδητή επίγνωση της αληθινής επιτυχίας, η οποία λαμβάνει χώρα μέσα στη Θεϊκή μου συνειδητότητα. Όπως μέσα έτσι κι έξω.

Εγώ ο εσωτερικός Ιερός Εαυτός, έχω έρθει να ζήσω μια ζωή με περισσότερη αφθονία.

Αναγνωρίζοντας τη πραγματική μου αξία, ξεχειλίζω από αγάπη και ευμάρεια, βλέπω αφθονία παντού.

Εκπέμπω την αφθονία του Θεϊκού μου Εαυτού.

Εκπέμπω τη πληρότητα του Θεϊκού μου Εαυτού.

Δηλώνω την ενότητά μου με την αληθινή επιτυχία.

Δηλώνω την ενότητα μου με την πλουσιοπάροχη αφθονία.

Δηλώνω την ενότητα μου με τη δημιουργική σοφία.

Σήμερα υπηρετώ το Πνεύμα και όχι το εγώ μου.

Η ζωή μου και ο κόσμος μου διαμορφώνονται από τη δική μου συνειδητότητα και από τη κατάσταση του Είναι μου.

Ένα καλό σύνολο θετικών δηλώσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας:


1. Είμαι έτοιμος για αλλαγή.

2. Αγαπάω και δέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι.

3. Προσελκύω εκπληκτικούς ανθρώπους.

4. Πάντοτε αξίζω την αγάπη.

5. Βασίζομαι στην αποδοχή.

6. Οι άλλοι με αγαπούν εύκολα και με χαρά.

7. Οι άνθρωποι περιμένουν να με αγαπήσουν κι εγώ τους το επιτρέπω.

8. Ακτινοβολώ αγάπη.

9. Είμαι χαρούμενος με τον εαυτό μου.

10. Εκφράζω αγάπη σε όσους συναντώ.

11. Λούζομαι από ανιδιοτελή αγάπη.

12. Η αγάπη εκπέμπεται από εμένα συνεχώς.

13. Αγαπώ τον εαυτό μου.

14. Η αγάπη έρχεται σε εμένα εύκολα και ανεμπόδιστα.

15. Δίνω και παίρνω αγάπη εύκολα και με χαρά.

16. Δημιουργώ την πραγματικότητά μου.

17. Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου.

18. Συγκρίνω τον εαυτό μου μονάχα με τον ανώτερο αυτό μου.

19. Τώρα νιώθω πως με αγαπούν και με εκτιμούν οι γονείς και οι φίλοι μου.

20. Εκφράζω αγάπη ελεύθερα.

21. Καθώς προσφέρω αγάπη, αμέσως λαμβάνω περισσότερη.

22. Εκπέμπω αγάπη σε όλους τους ανθρώπους, τα ζώα, τη φύση και τα πράγματα.

23. Εισπνέω συμπαντική αγάπη.

24. Είμαι ανοιχτός να δεχθώ αγάπη.

25. Γνωρίζω πως η σοφία μου με οδηγεί στη σωστή απόφαση.

26. Είμαι ένα ακτινοβόλο πλάσμα γεμάτο φως και αγάπη.

27. Προσελκύω τρυφερούς ανθρώπους και σχέσεις.

28. Προβάλλω αγάπη σε όσους συναντώ,

29. Η ευτυχία είναι επιλογή.

30. Αγαπώ και εγκρίνω τον εαυτό μου.

31. Το παρελθόν δεν έχει πλέον δύναμη επάνω μου.


Κατάλληλο και αποδοτικό σύνολο θετικών δηλώσεων τη νύχτα πριν τον ύπνο:


1. Κοιμάμαι το βράδυ, ξυπνώ το πρωί.

2. Τίποτα δεν έχει σημασία τώρα παρά μόνο η αίσθηση της χαλάρωσης.

3. Αφήνω το σώμα μου να βυθιστεί μέσα σε μαλακό στρώμα.

4. Βρίσκομαι μέσα στη γαλήνη.

5. Οι σκέψεις μου απομακρύνονται απαλά σαν μικροσκοπικά αερόστατα.

6. Ευχαριστώ τον εαυτό μου για όλα όσα έκανε σήμερα και μου προσφέρω αυτές τις υπέροχες ώρες ύπνου.

7. Η ηρεμία είναι η φυσική μου κατάσταση.

8. Όλα είναι καλά.

9. Εγώ και οι αγαπημένοι μου είμαστε παντοτινά ασφαλής.

10. Είμαι στην αγκαλιά του Σύμπαντος. Είμαι σπίτι μου.

11. Αναπνέω αργά… βαθειά… ήρεμα…

12. Επιτρέπω στον εαυτό μου να κοιμηθεί βαθειά και ήρεμα μέχρι το πρωί.

13. Επιτρέπω σε κάθε μου κύτταρο να ξεκουραστεί και να θεραπευτεί βαθειά.

14. Ο ύπνος μου είναι βαθύς και ξεκούραστος. Αυτό είναι το δώρο μου.

15. Απολαμβάνω τα υπέροχα όνειρά μου και ερμηνεύω με ευκολία τη σημασία τους.

16. Τα όνειρά μου με φέρνουν σε επαφή με όλα όσα χρειάζομαι να ξέρω και να έχω.

17. Τα όνειρά μου με βοηθούν να επικοινωνώ με τις αισθήσεις μου, με το σώμα μου, με τον σκοπό της ζωής μου, με το DNA μου…

18. Χαλαρώνω και θεραπεύομαι βαθειά και ολοκληρωτικά


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα