Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Τέλος το φιλί της ζωής από τους ναυαγοσώστες – Ο κορονοϊός αλλάζει τη διάσωση στις παραλίες-ΒΙΝΤΕΟ




Αποφυγή κοντινής επαφής, πρόσωπο με πρόσωπο, του ναυαγοσώστη με τον λουόμενο.
Με αλλαγές γίνεται πλέον η διαδικασία διάσωσης στις παραλίες αλλά και στις πισίνες, καθώς ο κορονοϊός, τουλάχιστον για φέτος, βάζει τέλος στο παραδοσιακό “φιλί της ζωής”.

Άνθρωπε μου ,τι σε ενδιαφέρει το τι κάνει ο άλλος ;



“Για αυτούς που μισούν κάτι που τυχαία δεν είναι.”

Σε όλη την υφήλιο, τα ανθρώπινα όντα αντί να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μόνο ο ένας τον άλλον, δηλητηριάζουν όπως μπορούν ο ένας τον άλλον…!
Πολλές φορές έχουμε σκεφτεί την αιτία που τους οδηγεί σε αυτή την αρνητική στάση ζωής. Ευθύνεται η οικογένεια και τα πρότυπα συμπεριφοράς που προβάλλει, θα υποστηρίξει πιθανόν ένας κοινωνιολόγος. Είναι ψυχολογικό πρόβλημα, θα επισημάνει ο ψυχολόγος, αλλά όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε ότι λόγω της ολέθριας πραγματικότητας που βιώνουμε οδηγείται κάνεις σε κάτι τέτοιο.
Το άτομο δεν έχει συμπεριλάβει στο λεξικό του τις λέξεις αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση.
Με αυτόν τον ευάλωτο ψυχισμό θα οδηγηθεί στο ρατσισμό με σκοπό να νιώσει “καλύτερα”.
Τι γίνεται;
Το αίσθημα της ουτοπίας χάθηκε.
Όταν δεν αντέχεις να παλεύεις με τη πραγματικότητα, σταματάς την αυτοκριτική και αρχίζεις την κριτική. Αυτό είναι το πρώτο λάθος .

Άνθρωπε μου ,τι σε ενδιαφέρει το τι κάνει ο άλλος ;

Η "ανάγκη" για αγάπη δημιουργεί εξάρτηση και φέρνει μόνο δυστυχία


Η εξάρτηση είναι μια κατάσταση στην οποία εμπλέκεται κάποιος, όταν στην προσωπικότητα του έχει εξαρτητικά στοιχεία που προκαλούνται από ελλείμματα κυρίως της παιδικής του ηλικίας. Οι τραυματικές εμπειρίες του παρελθόντος ασκούν καταλυτική επίδραση στην δόμηση της αυτοεκτίμησης του και επιζητά μέσα από σχέσεις ή καταστάσεις, στις οποίες εμπλέκεται με πάθος, να θεραπευτεί μέσα από αυτές. Τα αλλεπάλληλα γιατί, που έχουν στοιχειώσει την σκέψη του, σκηνοθετούν ένα πέπλο ομίχλης, το οποίο τον εμποδίζει να αντικρίσει καθαρά την πραγματικότητα όπως ξετυλίγεται και να πάρει αποφάσεις για την στάση που θα κρατήσει σε αυτήν.


Η προσκόλληση σε ένα άνθρωπο συντηρεί την ψευδαίσθηση ότι αυτή η σχέση θα του παρέχει το μαγικό φίλτρο που θα γιατρέψει τις πληγές του, θα τον σώσει από τον όλεθρο του παρελθόντος.  Εκείνο που κυριαρχεί είναι το πάθος, ο έλεγχος, η τάση να αλλάξει ο ένας τον άλλον, η έλλειψη εκτίμησης, η πίεση, η ανυπομονησία, η υπερβολή κι η εξάρτηση του ενός από τον άλλον, η δεκτικότητα στον πόνο και ένα αίσθημα ανικανοποίητου, σαν κάτι να λείπει το οποίο δεν καλύπτεται ποτέ.

Η εξάρτηση υφαίνεται γύρω από την ανάγκη να καλυφθούν τα ελλείμματα και για αυτό εστιάζεται σε σημεία, από τα οποία θαμπώνονται και οι δυο και βιάζουν την σχέση, ώστε να πάρει ο ένας από τον άλλον, συχνά με αρπακτική διάθεση, αυτό που χρειάζονται για να ολοκληρωθούν.
Νιώθουν ασφάλεια και άνεση μόνο στην ομοιότητα, ενώ παραμένουν μαζί από φόβο, ανασφάλεια, μοναξιά. Οι φίλοι παραμελούνται, η κοινωνική ζωή περιορίζεται. Δεν μπορούν να ενθαρρύνουν ο ένας την εξέλιξη του άλλου, γιατί φοβούνται τις αλλαγές. Υπάρχουν συναισθήματα ζήλειας, κτητικότητας, ανταγωνισμού, ανάγκη προστασίας των "κεκτημένων", παθητική ή επιθετική χειραγώγηση και προσπάθεια αλλαγής του άλλου σύμφωνα με τα εκάστοτε πρότυπα.

ΑΦΟΥ Η ΔΥΣΤΟΠΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ?


Against Utopia - Jade Saab
Είμαστε μια κοινωνία άρρωστη. Και δεν χρειάζονται ειδήσεις φρίκης, όπως η ιστορία με την απαγωγή της μικρής για να το συνειδητοποιήσουμε. Η μετάλλαξη της «πολιτισμένης» κοινωνίας σε χωματερή, όπου ο καθένας εκτοξεύει τις δικές του βρομιές και την ίδια στιγμή εισπνέει τη βρώμα των άλλων είναι η καθημερινότητα. Αρκεί να κάνει κάποιος τη βλακεία να ανοίξει για λίγο τη τηλεόραση το πρωί ή να μπει σε σελίδες ειδήσεων στο διαδίκτυο, για να γαμηθεί όλη η μέρα του, αν είναι ακόμα άνθρωπος με ελάχιστη συνείδηση και συναισθήματα. Σε διαφορετική περίπτωση απλά αδιαφορεί ή στο χειρότερο μπορεί και να ανακαλύψει πως του αρέσουν αυτές οι εκφάνσεις του απόλυτου «κακού» που έχει πέσει πάνω από τα κεφάλια μας.

Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί στη ζωή μου αν τελικά το κακό δημιουργείται ή απλά συνυπάρχει παντού, αιώνιο, άφθαρτο, πάντα πρόθυμο να κυριαρχεί, να ορίζει τις ζωές των ανθρώπων. Έχω καταλήξει πως αυτό το απόλυτο «κακό» δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομμάτι του εαυτού μας. Οι οργανωμένες κοινωνίες, ο «εκπολιτισμός» ήταν μια προσπάθεια να το βάλουν σε τάξη. Να προσπαθήσουν να θρέψουν και κάτι περισσότερο από την κτηνώδη ανθρώπινη μοίρα. Όμως πως ήταν δυνατόν αυτό να γίνει αφού αυτός ο κόσμος που έχουμε δημιουργήσει είναι χτισμένος πάνω στις ανάγκες που ο κατώτερος εαυτός μας χρειάζεται?

Βαρέθηκα να ακούω αναλύσεις ψυχολογικού χαρακτήρα, ένα ακόμα παραμύθιασμα που απαλύνει το αυτονόητο. Κάποια φορά βρέθηκα σε ένα επαρχιακό νοσοκομείο κι εκεί στα επείγοντα είχαν φέρει ένα κρατούμενο από τις φυλακές, που έτρωγε συνέχεια διάφορα επικίνδυνα αντικείμενα για να τον πηγαίνουν νοσοκομείο μήπως και βρει τρόπο να τη σκαπουλάρει. Εκείνο το βράδυ οι γιατροί άρχισαν να τον κοροϊδεύουν και να του λένε πάλι εδώ? Δεν έχεις τίποτα, περδίκι είσαι σου βγάζουμε εξιτήριο. Εκείνος τότε φωνάζοντας τι λέτε ρε μαλάκες, βουτάει ένα νυστέρι από το τραπεζάκι δίπλα του, δίνει μια μαχαιριά στη κοιλιά του, την ανοίγει και πριν πέσει κάτω φώναζε, πάρτε ρε μαλάκες, έχω τώρα ή δεν έχω? Την ώρα που ξέσκιζε τον ίδιο του τον εαυτό, τα μάτια του ήταν κενά, ένα σάκος από κρέας ικανό για οποιαδήποτε φρίκη, αφού το συναισθηματικό πεδίο του, δεν μπορούσε να αναγνωρίσει τι είναι φρίκη και τι όχι. 

«Τραγωδία στην άσφαλτο…» το στίγμα του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού.



Αναζητώντας αναφορές σε τροχαία με θύματα ανήλικους στο διαδίκτυο, μένει κανείς έκπληκτος διαπιστώνοντας πως μόνο σε μια βδομάδα (18-26/6/2020) είχαμε τέσσερις διαφορετικές συγκρούσεις όπου ανάμεσα στα θύματα ήταν ανήλικοι, με δύο απ αυτούς νεκρούς και τέσσερις τραυματίες από τους οποίους οι δύο τουλάχιστον σοβαρά.
Πέμπτη 18/6/2020: Ένας 17χρονος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο που σημειώθηκε στην Ηλεία.
Ο 18χρονος οδηγός είχε πάει να πάρει τον φίλο του από τα ΚΤΕΛ στη Ζαχάρω, καθώς είχε έρθει από Αθήνα, με προορισμό το χωριό Ταξιάρχης. Κάτω από συνθήκες που ακόμα δεν έχουν διευκρινιστεί, το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και κατέληξε μέσα σε ελαιοστάσιο, όπου χτύπησε σε ελαιόδεντρα με αποτέλεσμα το θάνατο του 17χρονου επιβλατη.  Πηγή: ΕΔΩ
Παρασκευή 19/6/2020: Τέσσερα άτομα, εκ των οποίων τρία ανήλικα, τραυματίστηκαν απόψε όταν δύο ΙΧ συγκρούστηκαν στα Κουφάλια στη Θεσσαλονίκη.  Με κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο νοσοκομείο το ένα ανήλικο. Πηγή: ΕΔΩ

Παράγοντες κινδύνου για μυοσκελετικές κακώσεις σε πληρώματα ασθενοφόρων

Οστεοαρθρίτιδα και ο ρόλος της φυσικοθεραπείας - Φυσικοθεραπεία ...

ΣΚΟΠΟΣ

H διερεύνηση φυσικών παραγόντων που συμβάλλουν στην εμφάνιση μυοσκελετικών προβλημάτων στο επάγγελμα των πληρωμάτων ασθενοφόρων.

ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ 

Το δείγμα αποτέλεσαν 253 μόνιμοι υπάλληλοι του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) από όλη την Ελλάδα. Οι ηλικίες των συμμετεχόντων κυμαίνονταν από 23−60 ετών (M=36,40, SD=6,19). Από τους συμμετέχοντες, οι 186 (73,5%) ήταν άνδρες και οι 67 (26,5%) γυναίκες.

Στην έρευνα αποκλείστηκαν χειρουργημένοι και υπάλληλοι με χρόνο εργασίας <1 έτους, καθώς ο χρόνος προϋπηρεσίας τους θεωρείται αμελητέος (οριοθέτηση της έρευνας). 


Η μεθοδολογία στηριζόταν στη συμπλήρωση από το δείγμα ειδικού ερωτηματολογίου κλειστού τύπου.

Τμήμα των ερωτήσεων ανήκει στο διεθνές ερωτηματολόγιο CUPID (cultural and psychosocial influences on disability) για την καταγραφή καθημερινών επαγγελματικών επιβαρύνσεων (προϋπηρεσία, εβδομαδιαίες ώρες απασχόλησης) και μυοσκελετικών προβλημάτων (οσφυαλγία, ισχιαλγία, αυχεναλγία), το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε έρευνες του εξωτερικού, αλλά και στην Ελλάδα. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου ήταν προαιρετική.

Το ερωτηματολόγιο δεν απευθυνόταν μόνο σε άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα. Η στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων επιτεύχθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα Predictive Analytics Software (PASW Statistics), v. 18.0. Εφαρμόστηκε η ανάλυση συχνοτήτων, η μέθοδος crosstabs, καθώς και η μη παραμετρική δοκιμασία x2 για την αναζήτηση των σχέσεων μεταξύ των κατηγοριών. 

Μεγάλης κλίμακας αθλητικές διοργανώσεις και μαζικές απώλειες υγείας

5/9/1972: 45 χρόνια από την "Σφαγή του Μονάχου" - Αφιερώματα ...

Οι μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις αυξάνουν τις πιθανότητες μαζικής απώλειας υγείας λόγω της μεγάλης συνάθροισης ανθρώπων. Η παρούσα είναι μια μελέτη ανασκόπησης, στην οποία γίνεται ανάλυση βασικών παραγόντων που επέδρασαν στην ασφάλεια μεγάλης κλίμακας αθλητικών διοργανώσεων με απρόβλεπτες συνέπειες. Έγινε κατηγοριοποίηση είδους αθλητικής διοργάνωσης, αιτίας τραγικού γεγονότος και απολογισμός θυμάτων και τραυματιών. 

Από τα αποτελέσματα της μελέτης φαίνεται ότι 2.711 άτομα έχασαν τη ζωή τους και >57.000 άτομα τραυματίστηκαν, ενώ προκύπτει ότι οι μεγαλύτερες τραγωδίες συνέβησαν σε ποδοσφαιρικούς αγώνες σε ποσοστό 78,4% και ακολουθούσαν τα Grand Prix. Η σπουδαιότερη αιτία τραγικού απολογισμού θυμάτων ήταν η ανεξέλεγκτη μετακίνηση φιλάθλων σε κλειστές εισόδους/ εξόδους. 



Συχνότερη αιτία θανάτου ήταν τα πολλαπλά τραύματα και η ασφυξία. Συμπερασματικά, η μαζική συνάθροιση ατόμων σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις εγκυμονεί κινδύνους. Έχουν συνταχθεί ειδικά πρωτόκολλα διαχείρισης κινδύνων και ασφάλειας για τις συγκεκριμένες διοργανώσεις. Παρά τα μέτρα ασφάλειας, όμως, πάντα υπάρχει η πιθανότητα απρόβλεπτων δυσάρεστων εξελίξεων. Ένας από τους σοβαρότερους κινδύνους στο κοντινό μέλλον θεωρείται ότι είναι η τρομοκρατία. Κύριος ρόλος των ιατρικών ομάδων είναι η διάσωση όσο το δυνατόν περισσότερων ατόμων, με αξιοποίηση της μεθόδου ταχείας διαλογής και πρωτογενούς φροντίδας τραυματιών.

Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020

Η ΕΛΙΤ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ.... ΑΛΛΑ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΠΟΥ ???

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟΥ ΕΓΚΥΡΟΥ GUARDIAN .....

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ; ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ή ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ; ΚΑΙ…. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΕΙΠΙΑ;… ΦΥΣΙΚΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙΣ…. ΚΟΙΤΑΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ

Ο ΜΕΣΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ. ΟΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ Ή ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

ΦΥΣΙΚΑ, ΟΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ, ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ, “ΧΤΙΖΕΤΑΙ” ΓΥΡΩ ΤΟΥ Ή ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΟΜΩΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ THE GUARDIAN ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ -ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ- ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ, ΤΟΤΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΤΙΣΜΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ!

📷

ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ: “ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ;”ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ ΤΩΡΑ;Ο ΤΙΤΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ, ΙΣΩΣ, ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Μήπως ο υπολογιστής σας… σάς παρακολουθεί;



Καλύψτε την κάμερα και το μικρόφωνο του υπολογιστή σας

Πιστεύετε κυρίες μου πως είστε ασφαλείς στην θαλπωρή του σπιτιού σας, ενόσω “σερφάρετε” στο Διαδίκτυο, φορώντας μόνο το… άρωμά σας;
Ξανασκεφτείτε το…
και μην επιτρέπετε σε εφαρμογές τύπου Facebook να αποκτούν πρόσβαση στο μικρόφωνο και την κάμερα του κινητού σας τηλεφώνου, ή του προσωπικού σας υπολογιστή.

Υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα που μπορούν να εισέλθουν στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, συνήθως μέσω ενός «Δούρειου Ίππου». Αυτά είναι γνωστά και ως «trojan horses» και μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτόν.
Και ακόμη περισσότερο…
να αποκτήσουν πρόσβαση στην κάμερα ή το μικρόφωνο του laptop σας.

Όλα καλά θα πάνε (not)



Κομπανιέρο Πιτσιρίκο,
Θα συνεχίσω από αυτό που είπες -να σπάσω λιγάκι τη «ρουτίνα» των τελευταίων ημερών- ότι δεν υπάρχει μια παγκόσμια συνωμοσία ή κάποιο σχέδιο, ότι όλα απλά έχουν πάει στο διάολο. Φυσικά και δεν υπάρχει σχέδιο. Ποτέ δεν υπήρξε. Απλά, οι φτωχοί άνθρωποι θέλουν να παραμυθιάζονται ότι έχουν απέναντί τους την πιο οργανωμένη και μεθοδική ελίτ όλων των εποχών, γιατί αυτό σημαίνει ότι έκαναν τα «πάντα».


Μπορεί και οι αντιλόπες λίγο πριν τις πιάσουν τα λιοντάρια -που δεν είναι γρηγορότερα παρεμπιπτόντως- να σκέφτονται «έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά ήταν πολύ πιο γρήγορο από μένα, δεν γινόταν αλλιώς».
Όλα είναι θέμα αντοχής. Οι φτωχοί τα παρατούν αμέσως, οι πλούσιοι είναι λιγάκι πιο πεισματάρηδες, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο· οι κουρασμένοι πάντα χάνουν τη μάχη.
Αντιγράφω πάλι, αλλά δεν πειράζει …αναγκαίο κακό.
Το ωραίο είναι ότι όλοι οι οπαδοί του δόγματος και της τάξης, δεν έχουν καν συνειδητοποιήσει αυτό, ότι δεν υπάρχει δόγμα και τάξη. Δεν υπάρχει καν μια παγκόσμια συνωμοσία και τα πάντα κινούνται επειδή τα κινούν οι …προλετάριοι.
Στην τελική, υπάρχουν μόνο δολάρια, ευρώ, γιεν, γουάν και ρούβλια.
Γιατί ο κόσμος είναι μια επιχείρηση.
Και δεν μπορεί να υπάρξει επιχείρηση χωρίς εργάτες.
Η οποία επιχείρηση, μεταξύ μας, πάει τρένο για λουκέτο. Όχι το λουκέτο της καραντίνας. Το άλλο.
Δεν υπάρχει, λοιπόν, κανένα σχέδιο, για όλα αυτά που μας περιμένουν το επόμενο διάστημα· ήδη ξεκίνησαν by the way.
Γιατί αν υπάρχει σχέδιο, τότε πραγματικά θέλω να σφίξω το χέρι εκείνου που εμπνεύστηκε τέτοιες καταστάσεις -ειδικά αυτές που έρχονται- και να του ψιθυρίσω στο αυτί «στην υγειά σου, σύντροφε». Και μετά θα τον φιλήσω κιόλας.

Πραγματικά, μόνο ένας κομμουνιστής θα σχεδίαζε τέτοια πανωλεθρία, σαν αυτή που μας περιμένει τα επόμενα χρόνια.
Μιλάμε για κυριολεκτική πανωλεθρία.
Η οποία, μην βιαστούμε να χαρούμε, δεν σημαίνει απαραίτητα την πτώση του σημερινού συστήματος, γιατί τα συστήματα δεν πέφτουν. Τα ρίχνεις.
Και αν είναι τέτοια που ο καπιταλισμός σταματήσει να «δουλεύει», η ίδια η ελίτ θα αναζητήσει το επόμενο «τέλειο» σύστημα. Και τον τρόπο, φυσικά, για να το πλασάρει στην πλέμπα.

Ταϊλάνδη: Ασθενοφόρο πήγε να παραλάβει ασθενή και… ανατινάχτηκε!, Βίντεο



Ένα από τα πιο απρόσμενα ατυχήματα έγιναν με ασθενοφόρο στην Ταϊλάνδη! Το ασθενοφόρο είχε παρκάρει και ήταν έτοιμο να υποδεχτεί τον ασθενή που βρισκόταν ήδη στο φορείο. Εκείνη τη στιγμή, το όχημα… ανατινάχθηκε και ο τόπος γέμισε μαύρο καπνό.

Αυτό που συνέβη ήταν πως υπήρξε διαρροή οξυγόνου και προκλήθηκε έκρηξη! Οι τραυματιοφορείς πανικοβλήθηκαν, ενώ ο ασθενής, ένας ηλικιωμένος άνδρας, πετάχτηκε από το φορείο και απομακρύνθηκε!

Όλοι είμαστε παγιδευμένοι με τον ίδιο τρόπο.


Ο μεταξοσκώληκας υφαίνει ένα κουκούλι γύρω από τον εαυτό του. Τότε, πριν προλάβει να αναπτυχθεί ώστε να βγάλει φτερά και να βγει από το κουκούλι, ο παραγωγός τον πιάνει κι έτσι ο μεταξοσκώληκας ψοφάει μέσα στη φυλακή που ο ίδιος δημιούργησε. 
Όλοι είμαστε παγιδευμένοι με τον ίδιο τρόπο. 
Πριν αναπτυχθούμε πνευματικά υφαίνουμε ανόητα γύρω από τον εαυτό μας ένα κουκούλι από φόβους, στενοχώριες και άγνοια, μέχρι που έρχονται η αρρώστια και ο θάνατος και μας αφανίζουν. Είμαστε δέσμιοι με δεσμά που οι ίδιοι δημιουργήσαμε. 
Τι είναι το πιο καταστροφικό? 

Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΝΕΙΡΑ


Στο όνειρο μπορεί να δείτε τον εαυτό σας να τρέχει σ’ ένα δρόμο, κυνηγημένος από έναν εχθρό. Ξαφνικά εκείνος σας πυροβολεί κι εσείς σκέφτεστε: «Τι τρομερό! Πεθαίνω! Λυπάμαι που αφήνω τον κόσμο αυτό». Στη συνέχεια βλέπετε τον εαυτό σας νεκρό. Όμως ξαφνικά ξυπνάτε και βλέπετε πως αυτό δεν ήταν παρά ένα όνειρο. Είστε ζωντανοί! Αυτό είναι παρόμοιο μ’ αυτό που συμβαίνει στον θάνατο.
Αν γνωρίζετε ότι ονειρεύεστε, δεν υποφέρετε από τις δυσάρεστες εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ονείρου. Αλλά αν ταυτιστείτε με το όνειρο και μέσα σ’ αυτό κάποιος σας χτυπήσει στο κεφάλι και σας σκοτώσει, αυτός ο ονειρικός θάνατος φαίνεται μια αληθινή και τρομερή εμπειρία μέχρι να ξυπνήσετε και να καταλάβετε πως αυτό δεν ήταν πραγματικό. Το ίδιο συμβαίνει και μετά τον θάνατο. Μόλις βρεθείτε έξω απ’ αυτό το σώμα, συνειδητοποιείτε πως δεν είστε νεκροί. Έχετε ελευθερωθεί από έναν εφιάλτη. Έτσι ο θάνατος δεν είναι το τέλος. Είναι μια απελευθέρωση της συνειδητότητας από τη φυλάκισή της στο υλικό σώμα-όνειρο.
Αυτή η απελευθέρωση φέρνει μια αίσθηση μεγάλης ελευθερίας. Ποτέ δεν θα πρέπει να αποζητάμε τον θάνατο. Είναι προτιμότερο να προετοιμάζουμε τη συνειδητότητά μας με τον διαλογισμό και την κοινωνία με τον Θεό. Έτσι ώστε, όταν ο θάνατος έρθει, στην ώρα του, να είμαστε ικανοί να τον αντικρίσουμε σαν όνειρο και τίποτα περισσότερο. Μπορώ να δω την ονειρική φύση της ζωής και του θανάτου οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμήσω. Γι’ αυτό δίνω λίγη σημασία στο σώμα αυτό.

Ο Ιησούς είπε : "Δεν ήρθα για να φέρω την ειρήνη, αλλά την σπάθη"

Ο Ιησούς είπε : "Δεν ήρθα για να φέρω την ειρήνη, αλλά την σπάθη". Ο Ιησούς ήταν λοιπόν υπέρ τής "βίας", αλλά χρειάζεται να γίνει κατανοητό για ποια "βία" μιλάμε. Κήρυξε τον πόλεμο στα σκοτάδια, σε ό,τι είναι αρνητικό και κακό, με την μεγάλη δύναμη τού φωτός, τής αγάπης και τής σοφίας.
Και ο ήλιος τι κάνει? Δεν υπάρχει όν πιο "βίαιο" από τον ήλιο. Χωρίς να ρωτήσει την γνώμη σας, ζεσταίνει και είστε υποχρεωμένοι να βγάλετε τα ρούχα σας. Με το φως του, με την ζεστασιά του υποχρεώνει επίσης τούς σπόρους να φυτρώνουν πάνω σε όλη την γη. Ο ήλιος είναι το πιο "βίαιο" όν, χωρίς να το θέλετε φωτίζει και διώχνει τα σκοτάδια, ζεσταίνει. Ο θάνατος δεν έχει θέση μπροστά στον ήλιο, γιατί αναζωογονεί τα πάντα. Είναι κάτι το φοβερό η "βία" τού ήλιου.

Όχι, ο "Διάβολος" είναι πολύ όμορφος, πολύ ελκυστικός, καλοντυμένος, με τρόπους μελετημένους και κομψούς


Ο "Διάβολος", το κακό, δεν έχει παρά την δύναμη που τού δίνετε ανοίγοντας του μία πόρτα για να τον αφήσετε να εισέλθει μέσα σας. Δεν σάς αναγκάζει, σάς κάνει μόνο υποδείξεις και είστε εσείς που τού λέτε ναι. Δέχεστε να τρέφετε μέσα σας ορισμένες σκέψεις, ορισμένα συναισθήματα, και ακριβώς αυτήν την στιγμή ο "Διάβολος" ή οι αρνητικές δυνάμεις βρίσκουν μία πόρτα ανοιχτή.
Αν ο "Διάβολος" είναι τόσο δυνατός, είναι γιατί οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται ότι τα περισσότερα πράγματα που παρουσιάζονται σε αυτούς κάτω από μία δελεαστική μορφή κρύβουν παγίδες. Να γιατί είναι λάθος να παρουσιάζουν τον "Διάβολο" με αποκρουστική μορφή, με κέρατα, με διχαλωτά πόδια, έτοιμο να ρίξει τούς καημένους τούς ανθρώπους στα καζάνια τής κόλασης...

ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΡΟΛΟΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ .....ΧΡΟΝΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ.....


Πως θα σας φαινόταν εάν κάποιος σας έλεγε οτι η καλύτερη ώρα για να κάνετε άσκηση είναι 9-11 το πρωί ή ότι μεταξύ 11πμ- 1μμ ειναι η καλύτερη στιγμή για ένα ελαφρύ γεύμα? Ο κύκλος ενός 24ωρου, σύμφωνα με τη Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική, μας λέει ότι για κάθε όργανο υπάρχει η ώρα στην οποία εχει την μέγιστη απόδοση και τις υπόλοιπες ώρες λειτουργεί ναι μεν, αλλά όχι στο 100% .Θα λέγαμε ότι ξεκουράζεται! Έτσι πάντα υπάρχει η καλύτερη ώρα για να φάμε, να κοιμηθούμε, να κάνουμε γυμναστική , να διαβάσουμε κλπ.
🌼Το βιολογικό μας ρολόι μας δείχνει πότε το κάθε όργανο είναι στα καλύτερα του και πότε τεμπελιάζει! Μέσω αυτού μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το κάθε όργανο μας και στο υλικό αλλά και στο ενεργειακό επίπεδο ( μεσημβρινοί) .
Δείτε λοιπόν προσεκτικά το βιολογικό σας ρολόι στον χάρτη!

ΣΕΛΗΝΗ ....ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ....ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΛΟΥΚΙΑΝΟ .....ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΗΔΙΕΣ ΠΕΡΙ ΕΧΘΡΙΚΗΣ ΚΡΟΝΕΙΑΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ''ΚΑΠΟΙΟΙ''....

ΣΕΛΗΝΗ-ΣΕΛΕΝΑ-[Χ]ΕΛΕΝΑ ..... Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ....
Ο Λουκιανός, μέσα από τα Αληθή Διηγήματά του μας περιγράφει ένα ταξίδι στο φεγγάρι, τους κατοίκους του Σεληνίτες και Ηλιώτες οι οποίοι μεταξύ τους είχαν συνάψει ειρήνη.
Αυτοί είχαν και επαφή με την Γη. Μας περιγράφει, επίσης, ένα κάτοπτρο μέσα από το οποίο μπορούσε κάποιος να δει τα πάντα στην Γη, και ένα μικρό φρεάτιο από το οποίο μπορούσε να ακούσει τα πάντα.
Ένα κάτοπτρο, που χρησιμοποίησαν οι Τιτάνες, ξεγέλασε τον Διόνυσο Ζαγρέα και τον έκοψαν σε 14 κομμάτια και τον έφαγαν. Η Αθηνά (που γεννήθηκε από την κάρα=κεφάλι του Δία) έσωσε την καρδιά (=κάρ-α Δία) του Διονύσου και ο Δίας την έραψε στον μηρό του για να ξαναγεννηθεί.
Άραγε, να πρόκειται για το κάτοπτρο που αναφέρει ο Λουκιανός; Ίσως. Αν, μάλιστα, υπολογίσουμε πως η Σελήνη χρειάζεται 14 μέρες από την πανσέληνο στην χάση και 14 μέρες από την χάση στην πανσέληνο, τότε το κάτοπτρο ταυτίζεται με την Σελήνη.
Ο Πλούταρχος στο Περί του Σωκράτους Δαιμονίου εξηγεί ότι η ψυχή κατά την αποχώρησή της από το σώμα (μετά θάνατον) ανεβαίνει στην Σελήνη. Επιπλέον:

«Οι Αεροδιακομιδές στον Ελλαδικό χώρο» - Risk Management (Διαχείριση Διακινδύνευσης) - Οργάνωση και Λειτουργία Αεροδιακομιδών (Μέρος Έκτο)


Αεροδιακομιδές | Smashpoint

Risk Management (Διαχείριση Διακινδύνευσης)

 Εξ΄ ορισμού, κίνδυνος είναι μια παρούσα κατάσταση, ένα γεγονός, ένα αντικείμενο ή μια κατάσταση η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει ή να συντελέσει σε ένα μη σχεδιασμένο ή μη επιθυμητό γεγονός όπως ένα ατύχημα. Είναι σημαντικό σε όλα τα στάδια μιας επιχείρησης να μπορούν να εντοπιστούν εκείνοι οι κίνδυνοι που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα ατύχημα ενός εναέριου μέσου. 67

O καθορισμός του ρίσκου απαιτεί μια καλά δομημένη προσέγγιση με όλους τους παράγοντες να υποβάλλονται σε μια επαναληπτική διαδικασία αξιολόγησης. Παρόλο που η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται στα στάδια των επιχειρήσεων, η τεχνική θα μπορούσε εξίσου να εφαρμοστεί και για την αξιολόγηση του συστήματος Αεροδιακομιδών.68

Operations Risk Management (Διαχείριση Επιχειρησιακής Διακινδύνευσης) 

Η διαχείριση του επιχειρησιακού ρίσκου στη διαδικασία λήψης απόφασης περιλαμβάνει πέντε στάδια (Εικόνα 5 σελ45). Στο πρώτο στάδιο του καθορισμού της αποστολής θα πρέπει ο διαχειριστής να έχει την ικανότητα να εντοπίσει τους κινδύνους μέσω του PEACE (Planning, Event Complexity, Asset Selection, Communications, Environment). Στην σχεδίαση (Planning) προσοχή δίνεται στις ιδιαιτερότητες των μέσων, ιδιαίτερα αν πρόκειται για διαφορετικού τύπου και στην σωστή διαχείριση της περιοχή ενδιαφέροντος, ιδιαίτερα όταν επιχειρούν πολλά μέσα. Η σχεδίαση θα πρέπει να προβλέπει καταστάσεις, να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις επαναλαμβανόμενες - συνδυαστικές επιχειρήσεις και την κούραση των πληρωμάτων. 

ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΜΕΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ (Personality and risky driving) (Μέρος Τέταρτο)

Πόλεμος στην άσφαλτο - ΤΑ ΝΕΑ
Κάθε οδηγός είναι ένα άτομο που επηρεάζεται από το κοινωνικό περιβάλλον, το οποίο περιβάλλον συνίσταται από άλλους χρήστες των δρόμων, γενικούς κοινωνικούς κανόνες, κώδικες οδικής κυκλοφορίας ή οδικής αγωγής, και τις αναπαραστάσεις όλων αυτών, καθώς την ίδια στιγμή κάθε οδηγός είναι μέρος όλου αυτού του «συλλογικού» και έτσι επηρεάζει και αυτός με την σειρά του άλλους
 Zaidel, 1992
Σκοπός του κεφαλαίου είναι να ψηλαφίσει ποια χαρακτηριστικά προσωπικότητας συνεργάζονται με περιβαλλοντικούς και ιδιοσυγκρασιακούς παράγοντες, ώστε να δημιουργήσουν τις αναγκαίες συνθήκες που προκαλούν τις συγκρούσεις. Η επικέντρωση μας σε αυτό το κεφάλαιο είναι η σχέση ανάμεσα στην προσωπικότητα του οδηγού και στην επιθετική συμπεριφορά που επιδεικνύει στην οδήγηση. 
Η ανθρώπινη συμπεριφορά μοιάζει με ένα περίπλοκο πάζλ. Οι θεωρίες της προσωπικότητας μας προσφέρουν πολλά πιθανά κομμάτια για να λύσουμε αυτό το πάζλ. Η προσωπικότητα αντιπροσωπεύει εκείνα τα χαρακτηριστικά του ατόμου που εξηγούν τους σταθερούς τύπους συναισθήματος, σκέψης και συμπεριφοράς (Pervin & John, 1999).

Εισαγωγή

Η ιδέα ότι συντηρούμε κάποια συνοχή στην συμπεριφορά μας, με την έννοια ότι συμπεριφερόμαστε παρόμοια σε διαφορετικές καταστάσεις, είναι η ρίζα της έννοιας της προσωπικότητας. Ένα υποθετικό εννοιολογικό πλαίσιο, δηλαδή, το οποίο καθορίζει ένα σύμπλεγμα από σταθερά χαρακτηριστικά τα οποία διαφοροποιούν τους ανθρώπους και μας επιτρέπουν σε κάποιο βαθμό να κατανοήσουμε και να προγνώσουμε πώς διαφορετικοί άνθρωποι ανταποκρίνονται στην ίδια κατάσταση. Όμως, ενώ ορισμένοι θεωρητικοί υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι μένουν σταθεροί από τη μια περίσταση στην άλλη, άλλοι υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ ασταθείς, αφού ουσιαστικά είναι διαφορετικοί από το ένα περιβάλλον στο άλλο (Pervin & John, 1999). 

Το πτυχίο της καρδιάς

"Να μορφώνεις το
μυαλό χωρίς να μορφώνεις
την καρδιά, είναι σαν να
μη μορφώνεσαι καθόλου".

Αριστοτέλης


  Ελένη Ψαρρά

Πώς νιώθει η καρδιά όταν χτυπά στη σιωπή; 
Όταν περπατά στο κακοτράχαλο μονοπάτι της  συναισθηματικής σπουδής; 
Όταν αντιλαμβάνεται την αίσθηση της διαφορετικότητας; Όταν βλέπει τον κόσμο από τον ρομαντικό θρόνο στα σύννεφα; Αυτό είναι το σύμπαν μιας σπουδασμένης καρδιάς. Γιατί πάντα οδηγεί στην μοναξιά; 

Υπάρχει ένα απροσπέλαστο βαθύ φαράγγι ανάμεσα στους ανθρώπους που δεν σπουδάζουν την καρδιά τους και σε εκείνους που μορφώνουν τα αισθήματά τους. Ένα απόκρημνο και σκοτεινό βάραθρο μεταξύ δύο ανόμοιων πόλων. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα