Σάββατο 7 Μαΐου 2016

"Το γίγνεσθαι του προσώπου"




Όταν αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι, τότε αλλάζω. 

Δεν μπορούμε να αλλάξουμε, δεν μπορούμε να μετακινηθούμε από αυτό που είμαστε μέχρι να αποδεχτούμε απόλυτα αυτό που είμαστε. 

Τότε η αλλαγή επέρχεται σχεδόν απαρατήρητη.

Όταν είμαι ο εαυτός μου, οι σχέσεις μπορούν να γίνουν αληθινές. 


Οι αληθινές σχέσεις έχουν ένα συναρπαστικό τρόπο να είναι ζωτικές και ουσιώδεις. 

Οι αληθινές σχέσεις τείνουν να αλλάζουν περισσότερο παρά να μένουν σταθερές.

Θεωρώ λοιπόν αποτελεσματικό να αφήνω τον εαυτό μου να είναι αυτό που είμαι σε κάθε στάση μου. 



Να γνωρίζω πότε έφτασα το όριο της αντοχής ή της ανέχειάς μου και να το δέχομαι ως γεγονός, να γνωρίζω πότε επιθυμώ να διαμορφώσω ή να χειριστώ κάποιον και να το δέχομαι ως γεγονός για μένα. 

Θα ήθελα να αποδέχομαι τέτοια συναισθήματα όσο αποδέχομαι και τα συναισθήματα ζεστασιάς, ενδιαφέροντος, ανεκτικότητας, καλοσύνης και κατανόησης, που επίσης αποτελούν ένα πολύ αληθινό κομμάτι μου. 

Όταν αποδεχθώ κάθε τέτοια στάση μου ως γεγονός, ως δικό μου κομμάτι, τότε η σχέση μου με τον άλλον θα γίνει αυτό που είναι και θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να αλλάξει πιο εύκολα.


Carl Rogers

InVivo

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα