Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Χρησιμοποιείτε τη ζωή για να εκμηδενιστείτε από το Φως του Ενός;



Κάποτε είχαμε έναν πολύ όμορφο άντρα, έναν Επίσκοπο. Ήταν αναχωρητής στο μοναστήρι, και ημέρα και νύχτα διαλογιζόταν, έγραφε και προσευχόταν.

 Μια μέρα πήγα και του είπα, «Είστε τόσο όμορφος. Με την απουσία και την παρουσία σας σε αυτό το μικρό δωμάτιο, μου στέλνετε τόσο πολύ έμπνευση." 

Εκείνος απάντησε, "Σταμάτα. Στο φως του Χριστού, είμαι ένα τίποτα και ολάκερη η προσπάθειά μου είναι να γίνω κάτι για Αυτόν."


Αυτό με επηρέασε τόσο πολύ. 


Αυτός ο άνθρωπος δεν είπε, "Είμαι κάτι σπουδαίο και πρόκειται να γίνω κάτι σπουδαίο για τον εαυτό μου."

 Υπάρχει κάτι ψυχολογικά, πνευματικά λάθος εδώ. 

Πρόκειται να γίνετε κάτι σπουδαίο για τον Κύριο, έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε κάτι σπουδαίο για Εκείνον.

 Έτσι αποκαλύπτεται το φως.

 Υπάρχει εγωισμός για εσάς; 

Χρησιμοποιείτε όλη σας τη ζωή για να τονίσετε ότι υπάρχετε, ότι είστε κάτι σπουδαίο, ή χρησιμοποιείτε τη ζωή σιγά-σιγά για να εκμηδενιστείτε από το Φως του Ενός;

 Αυτός είναι ο στόχος.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Teachings of Christ vol.1 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα