Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Σ΄αγαπώ Μαμά!!

Για τη μητέρα μου!!
 
 

 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που με χάιδευες μέσα στη κοιλιά σου.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που έβαλες όλη τη δύναμή σου
για να γεννηθώ.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που με έμαθες να περπατώ.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου κρατούσες το χέρι
όταν έβγαζα τα πρώτα μου δοντάκια.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου έφτιαξες το πρώτο μου φουστανάκι.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου φόραγες τη ροζ ζακετούλα με το κουμπάκι
για να μην κρυώσω.
 

 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου έμαθες  να μιλάω,
να τραγουδάω, να παίζω, να γελώ μe την καρδιά μου.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που τα όνειρά μου ήταν τα παραμύθια σου.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που διαβάζαμε και γράφαμε.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που με πήγαινες στο σχολείο , που μου έφτιαχνες
μοσχομυριστά κουλουράκια για το διάλειμμα.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου πήρες το πρώτο μου ποδήλατο.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου μίλησες πως θα γίνω γυναίκα.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου έδωσες μια αδελφή για να με συντροφεύει.
 

 

Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που  γιορτάσαμε το πρώτο μου πτυχίο.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που πήγα για πρώτη φορά διακοπές μόνη μου.
 

 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που χώρισα από τον πρώτη μου σχέση και χώθηκα
στην αγκαλιά σου.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που μου έμαθες να χάνω.
 
Σ΄ αγαπώ
 
από τη στιγμή που χάρηκες με την επιτυχία μου.
 
Σ΄ αγαπώ
 
που πάντα με περιμένεις.
 
Σ΄ αγαπώ
 
που πάντα νοιάζεσαι.
 
Σ΄ αγαπώ
 
που πάντα ρωτάς.
 
Σ΄ αγαπώ
 
που είσαι εδώ, δίπλα μου, γύρω μου, μέσα μου.
 
 


Σ΄ αγαπώ
 
γιατί
 
απλά Σ΄ αγαπώ!!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ KΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα