Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Είμαι και εγώ εδώ…

Untitled-2

Γράφτηκε από Πρίνσες Αφρούλα Ντολόρες
Πάντα για τους άλλους. Μη στεναχωρήσω κανέναν. Σε όλα ναι ακόμα κι αν θέλω κάτι διαφορετικό, απλά συμβιβάζομαι με τα θέλω των άλλων.Στην οικογένεια, στους φίλους, στη σχέση πάντα να κάνω όλα τα χατίρια για να νιώθουν καλά αυτοί.
Είμαι κι εγώ εδώ όμως…. Έχω κι εγώ άποψη, έχω κι εγώ προτιμήσεις έχω κι εγώ θέλω. Δε γίνετε να συμβιβάζομαι με όλα!!!
Με εμένα ποιος θα συμβιβαστεί,ποιος θα δει τι θέλω εγώ; Μόνο εγώ μπορώ να το κάνω αυτό…
Μου πήρε χρόνια να το καταλάβω πως πρώτα πρέπει να κοιτάω τα θέλω τα δικά μου και ύστερα των άλλων.
Και ίσως κάποιες φορές  να κάνουμε ένα καλό deal και να τα βρίσκουμε κάπου στη μέση ώστε να μη μένει παραπονεμένος κανείς. Γιατί όλες οι σχέσεις φιλικές, οικογενειακές, ερωτικές θέλουν υποχωρήσεις. Αλλά όλα με μέτρο.
Για αυτό πες αυτό που θες αυτό που ικανοποιεί εσένα. Κι αν κάποια φορά δυσαρεστήσεις κάποιον σκέψου πόσες φορές έχεις δυσαρεστήσει τον ίδιο σου τον εαυτό για να ευχαριστήσεις κάποιον άλλον.
Το να λες τις προτιμήσεις σου δε σημαίνει πως δεν υπολογίσεις η δε νοιάζεσαι απλά έχεις κι εσύ ανάγκες…
you all
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα