Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Μου είπαν ότι…


Μου είπαν…. Ότι θα γεράσω, ότι μετά τα ..σαράντα θα ξεκινήσουν 

διάφορα όπως οι ρυτίδες, να μη βλέπω καλά, πίεση… κλπ
Μου είπαν … ότι θα έχω ζάχαρο γιατί είναι κληρονομικό μου.
Πέρασαν αυτές οι πληροφορίες στο υποσυνείδητο, μπήκαν στον αυτόματο και απλώς περιμένω «καρτερικά» να τα βιώσω.
Αντί να δράσω… είπα να αντιδράσω προσπαθώντας να αλλάξω την εξωτερική μου εμφάνιση, με ξεσπάσματα σε υλικό επίπεδο και όλο το εσωτερικό κομμάτι το έχω αφήσει χωρίς να το αγγίξω. Έτσι κάνω αναπαράσταση με απόλυτη επιτυχία τον δρόμο που χάραξαν οι άλλοι για μένα.
Μπορώ όμως να δράσω, να αναζητήσω γιατί έγιναν αυτά στους γύρω μου και ποιος είναι ο τρόπος να τα αποφύγω, να τα αποτρέψω και να μη τα βιώσω.
Αφού γεννήθηκα με το μοναδικά δικό μου αποτύπωμα στον πλανήτη, τότε υπάρχει ο τρόπος να μην πάρω τίποτε από κανέναν.

Με τα πως και τα γιατί, με παρατηρητικότητα ( όχι κριτική) θα βρω τον τρόπο, γιατί όλες οι απαντήσεις που χρειάζομαι βρίσκονται μέσα μου, αλλά και να μη τις βρίσκω μέσα μου με την πρόθεση μου να μάθω πάντα θα ανοίγονται δρόμοι για να τις βρω. Αρκεί να τις αναζητήσω!

Δωροθέα 


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα