Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ



Μου λες να κάνω θετικές σκέψεις.

 Όμως ξεχνάς ότι είμαι άνθρωπος ακόμη κι εκεί που σκέφτομαι θετικά ξαφνικά λες και κάποιος έρχεται και μου βάζει αρνητικές σκέψεις και εικόνες .

 Ναι ξέρω πρέπει να τις μετουσιώσω κάνοντας τες θετικές.

 Όμως τις περισσότερες φορές ξεχνιέμαι, δεν φταίω γι αυτό έτσι είναι το σχέδιο. 

Πρέπει να ισορροπήσω . 

Μπορεί ορισμένες φορές να μη σε καταλαβαίνω και να στεναχωριέμαι . 

Τότε τι να κάνω; 

Πρέπει πάλι να βάλω τα Αγγελάκια με τα μωβ σφουγγαράκια και το μωβ υγρό να μου καθαρίσουν τις σκέψεις;

 Αυτές τις σκέψεις εσύ μου τις βάζεις .

Μου λες ότι έπεσα , μα που έπεσα αφού είμαι όρθια, όρθιος και προχωρώ. 


Προχωρώ βάση Θεϊκού Σχεδίου, δεν έφυγα, δεν απέκλινα από το έργο μου ούτε λεπτό πως λοιπόν έπεσα; 

Ναι ξέρω παίζεις . Παίζεις μ ένα τρόπο φριχτό και αδυσώπητο κι εγώ πονώ 

Πονώ γιατί το παιχνίδι αυτό είναι χωρίς τέλος 


Μου θυμίζει αυτό το παραμύθι που όσοι το διαβάσαμε το ερωτευτήκαμε .

 

Ναι μιλώ για την <ιστορία χωρίς τέλος>

Μα εδώ ο ήρωας είχε να αντιμετωπίσει άλλα πράγματα φανταστικά και δεν υπέφερε πολύ. 

Το ίδιο είναι εσύ απλά είσαι ευαίσθητος , η και δεν το βλέπεις το αστείο. 

Ξέρεις κάτι λέω να αλλάξουμε ρόλους να κατέβεις εσύ εδώ κι εγώ να ανέβω εκεί επάνω . 

Θέλω να δω πως θα τα καταφέρεις με το θέμα που θα σου αναθέσω. 

Και δεν θα τολμήσεις να κλειστείς σε κανένα μοναστήρι και θα σε βάλω να έχεις οικογένεια με 5-6 παιδιά να δεις τα ωραία .

 Να ρωτήσεις τους πολύτεκνους , να ρωτήσεις τους άστεγους, να ρωτήσεις τους άρρωστους τι γίνεται , πως περνάτε να βιώσεις κι εσύ τον πόνο σε όλο το μεγαλείο του 

Μη μου λες όχι 


Σε φοβίζουν ε;

 Εμένα όχι γιατι τα ζω και τα βλέπω καθημερινά και πονά η καρδιά μου και η ψυχή μου 

Ναι εσύ δεν το άντεξες όταν ζούσες εδώ και μπήκες σε μοναστήρι 

Μ,μ κι εκει ταλαιπωρήθηκες δεν λέω αλλά όχι σαν αυτόν που μένει στις ερημιές , σαν αυτό΄που μένει χειμώνα, καλοκαίρι στους δρόμους

 Είσαι καλοβολεψάκιας μέσα στο κελί κι έχεις τους μαθητευόμενους και τους ταλαιπωρείς γιατί ;

Όπως εσένα σε έκανε μάνα έτσι γέννησε κι αυτούς 

Τι διαφορά έχεις εσύ από εμένα 

Α! ναι άγιασες έσπασες τους κωδικούς και λες πως αναλήφθηκες .



Άκου προσεκτικά άνθρωπε αυτά που λες δεν γίνονται 

Ανέκαθεν ήμουν μεγάλη Οντότητα και δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο

 Ναι μεγάλη οντότητα δεν λέω αλλά από εμένα το σκουλίκι περιμένεις βοήθεια . 

Και ο Θεός γιατί δεν μιλάει; 

Θα μιλήσει όταν έρθει η ώρα και το ξέρεις αυτό 

Οπότε άνθρωπε συνέχισε το έργο σου κάνε ότι καλλίτερο μπορείς για σένα , την οικογένεια σου και την ανθρωπότητα 

Λοιπόν σιωπή κι εργασία τίποτα άλλο

 Χρυσο ηλιακο φως

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα