Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ";



Ας ξεκινήσουμε από το τι δε σημαίνει αυτή η φράση:
- Αυτή η φράση λοιπόν δε σημαίνει ότι αφήνω το παιδί μου με τις ώρες μπροστά στην τηλεόραση, να βλέπει το ένα dvd μετά το άλλο ... 
- Ούτε σημαίνει πως αφήνω το παιδί μου μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή να παίζει παιχνίδια στο διαδίκτυο 
- Επίσης δε σημαίνει πως δίνω στο παιδί μου ένα ipad για να παίζει όλη μέρα ηλεκτρονικά παιχνίδια ...
- Ταυτόχρονα, δε σημαίνει πως εμείς, την ώρα που είμαστε με τα παιδιά μας κάνουμε όλα τα πιο πάνω, μιλάμε στο τηλέφωνο, ασχολούμαστε με τις δουλειές μας ή διαβάζουμε εφημερίδα ... 


"Ασχολούμαι με το παιδί μου" πρώτα απ' όλα σημαίνει ότι εκείνη την ώρα το παιδί μου είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μου. Σημαίνει ότι πέφτω στο επίπεδό του, γίνομαι κι εγώ παιδί και παίζω μαζί του. Σημαίνει ότι ακούω αυτά που θέλει να μου πει το παιδί μου, του δίνω προσοχή, μιλώ μαζί του. Σημαίνει ότι δείχνω, με όποιον τρόπο μπορώ, αγάπη στο παιδί μου. Σημαίνει ότι την ώρα που είμαι με το παιδί μου, περνώ καλά μαζί του, το μαθαίνω πράγματα, δημιουργώ πράγματα μαζί του, το φροντίζω ... Εν κατακλείδι, "ασχολούμαι με το παιδί μου" σημαίνει περνώ ποιοτικό χρόνο μαζί του ...

Δεν αρκεί απλά και μόνο να είναι οι γονείς στον ίδιο χώρο με τα παιδιά τους, αλλά ο καθένας να είναι στον κόσμο του. Σίγουρα, θα υπάρχουν και στιγμές που θα υπάρχει μια επείγουσα δουλειά να γίνει, η που θα θέλει κάποιος να δει τηλεόραση, ή που θα θέλει το παιδί να παίξει ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.ο.κ. Και αυτά να γίνονται, αλλά με μέτρο ...

Τα παιδιά κάποτε μεγαλώνουν. Τον καιρό που είναι παιδιά ακόμη, θέλουν τη σημασία και την αγάπη μας. Χρειάζονται, έχουν ανάγκη, εκείνον τον "ποιοτικό" χρόνο που ανέφερα πιο πάνω. Αν στην τρυφερή παιδική ηλικία που οι ψυχές τους είναι ακόμη εύπλαστες δεν τους δώσουμε τη σημασία που χρειάζονται και δεν προσπαθήσουμε να κτίσουμε όσο το δυνατό περισσότερες και πλατύτερες γέφυρες επικοινωνίας μαζί τους, πώς περιμένουμε να μας δώσουν τα ίδια σημασία και να έχουμε την επικοινωνία που πρέπει, όταν μπουν στην εφηβεία ή όταν μεγαλώσουν;

Χαρίστε στα παιδιά σας όμορφες αναμνήσεις. Όμορφες αναμνήσεις ποιοτικού χρόνου μαζί σας. Πόσο όμορφα άραγε νιώθει ένας άνθρωπος που θυμάται τα παιδικά του χρόνια και βλέπει στις αναμνήσεις του έναν μπαμπά και μια μαμά να παίζουν, να ζωγραφίζουν, να δημιουργούν μαζί του ...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα