Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Τα θεμέλια μιας κοινωνίας.



Τα θεμέλια μιας κοινωνίας βρίσκονται και στηρίζονται από την οικογένεια.

Μέσα από την οικογένεια μπορεί να διατηρηθεί και να στηριχθεί η κοινωνία, η κάθε κοινωνία.

Ότι και να αποφασίσει κάποιος δεν έχει την δυνατότητα να πάρει από μέσα μας Ποτέ καμία αξία.

Οι βάσεις όμως των αξιών ξεκινούν μέσα από την οικογένεια και μέσα από μας ατομικά.

Αν εμείς δεν θέλουμε να χάσουμε καμία αξία, θα πει ότι την υποστηρίζουμε και την διατηρούμε πρώτα στην καρδιά μας.
Εμείς ίσως να εστιάσαμε τις αξίες μας στις περιουσίες μας και στα αποκτήματά μας και να ξεχάσαμε τις ρίζες μας και τις αξίες μας.
Δεν μπορεί κανένας να είναι υπεύθυνος για μένα, αν εγώ πετάω τα σκουπίδια μου στον δρόμο, αν δεν προστατεύω την γλώσσα μου, αν δεν με ενδιαφέρουν τα ήθη και τα έθιμά μου.

Από μας ατομικά ξεκινούν όλα και από τις γνώσεις που δίνουμε στις οικογένειές μας.

Δεν θυμάμαι να μου είπε ο δάσκαλος ή κάποιο βιβλίο να σηκώνομαι από τη θέση μου στο λεωφορείο, αλλά οι γονείς μου.

Δεν θυμάμαι να μου είπε κάποιο βιβλίο να μην πετάω σκουπίδια στον δρόμο αλλά στον κάδο, αλλά οι γονείς μου.

Έτσι η οικογένεια είναι μία μικρή κοινωνία και εκεί μέσα διδάσκονται οι βασικές αξίες.

Αν εμείς δεν θέλουμε να χάσουμε τίποτε από όλα όσα είναι η Ελλάδα, εμείς θα την κρατήσουμε ζωντανή.

Αν αρχίσουμε να συντηρούμε όλα τα έθιμα και τα ήθη μας. Και όχι να επηρεαζόμαστε από ξενόφερτα μοντέρνα δρώμενα.

Αν δεν ακυρώσουμε εμείς πρώτοι τον πολιτισμό μας, τις αξίες μας κανένας δεν μπορεί να μας ακυρώσει.

Όπως λοιπόν υποστηρίζουμε το σπίτι μας μπορούμε να υποστηρίζουμε και τις αξίες μας σαν Έλληνες.

Δεν είναι κακό να υποστηρίζεις αυτό που είσαι. Κακό είναι να μην γνωρίζεις τι είσαι και να αδιαφορείς για όλα όσα θα έρθουν μέσα από αυτή την άγνοια.

Η προδοσία έρχεται μέσα από την δική μας ανοχή.

Τα θεμέλια της Ελλάδας μας βρίσκονται στα δικά μας χέρια και μόνο.
Η Ελλάδα μας αλλά και τα παιδιά μας, μας χρειάζονται για να ζήσουν ελεύθερα σε ένα κράτος καλύτερο. Η Ελλάδα είναι στο στόχαστρο τόσες χιλιάδες χρόνια. Ας μην την παραδώσουμε, ούτε να την προδώσουμε.

Στηρίζουμε στις οικογένειές μας τις αξίες μας, τα ήθη μας, τα έθιμά μας κι εμείς διδάσκουμε στα παιδιά μας τα πάντα.

Δεν ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες, αλλά καμαρώνουμε.

Δεν σιωπούμε εμείς την ιστορία μας, αλλά την διδάσκουμε εμείς στα παιδιά μας.

Δεν αφήνουμε την γλώσσα μας να βουλιάξει με τα γκρίκλις, αλλά την διατηρούμε με σεβασμό.

Το σίγουρο είναι πως όταν δεν έχω σεβασμό για όλες τις αξίες και για όλους όσους με μεγάλωσαν και για όλους όσους αγωνίστηκαν για μένα, τότε δεν μπορώ να περιμένω τίποτε από τη ζωή.

Γιατί ο μη σεβασμός θα φέρει τον χλευασμό ως προς αυτά που είμαστε και ο χλευασμός θα μας οδηγήσει στον χαμό μας.

Δωροθέα


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα