Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Χωροχρονική ειρωνία



Mια φορά, έκλεισα τα μάτια μου, και μέτρησα από μέσα μου δυο ολόκληρες εβδομάδες, αλλά είχε περάσει μόνο ένα απόγευμα Κυριακής.

Οπότε αποφάσισα να γυρίσω τα ρολόγια και τα ημερολόγια δυο εβδομάδες (παρά ένα απόγευμα) μπροστά, για να μην πάει χαμένος όλος αυτός ο χρόνος που ξόδεψα.

Την άλλη μέρα διαπίστωσα πως ήμουν άνεργος, καθώς σε μια κρίση βαρεμάρας τρεις μέρες μετά, είχα παραιτηθεί από τη δουλειά μου.

Έτσι, έντρομος τα ξανάβαλα όλα στη θέση τους, ώστε να προλάβω να αλλάξω την απόφασή μου, καθώς δεν είχα άλλο εισόδημα, και δεν μ' έπαιρνε για ηρωϊκές ειρωνίες...
.
.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα