Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα

F Iliaxtida

Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα, όχι, δεν θα σε γέμιζα με πλούτη, αξίες και δόξα! Αν στα δώσω, θα τα χάσεις πολύ γρήγορα, γιατί δεν θα ξέρεις πως βγαίνουν. Θα σου έδειχνα τον πλούτο της προσωπικότητάς σου, την αξία της μοναδικότητάς σου και τη δόξα της ύπαρξής σου. Όταν τα δεις αυτά, μπορείς να αποκτήσεις ότι θέλεις!
Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα, όχι, δεν θα σε απάλλασσα από την κακομοιριά σου! Αν το κάνω, σύντομα πάλι εκεί θα ξαναβρεθείς.
Θα σου τόνιζα συνεχώς ότι δεν σε έκανα δέντρο για να μην μπορείς να κουνηθείς από εκεί που βρίσκεσαι. Δράσε!
Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα, όχι, δεν θα σου χάριζα την αγάπη.

Αν το κάνω, είναι σαν να απορρίπτω την ελεύθερη βούληση του δημιουργήματός μου. Γεννήθηκες αγάπη και εκπαιδεύτηκες στο φόβο. Κάποια στιγμή, άρχισε επιτέλους να επιλέγεις πιο προσεκτικά τις επιρροές σου!
Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα, όχι, δεν θα σε γέμιζα ευτυχία.
Το ξέρω ότι την ψάχνεις, και γι’ αυτό δεν μπορώ να στη δώσω.
Θα σου φωνάζω όμως συνέχεια να πάψεις να την ψάχνεις και να αρχίσεις να την αισθάνεσαι. Γίνε ευτυχισμένος, εκεί που είσαι, με αυτά που έχεις, και τότε ομορφότερα πράγματα θα συμβούν στη ζωή σου. Μην περιμένεις να έρθουν τα ωραία για να γίνεις ευτυχισμένος!
Αν ήμουνα Θεός για μια μέρα, όχι, δεν θα πραγματοποιούσα τα όνειρά σου.
Αλλάζεις τόσα πολλά, τόσο γρήγορα επειδή τα παρατάς συνέχεια!
Θα σου δείξω ότι έχεις τη δύναμη να τα αποκτήσεις, επειδή σου έδωσα θέληση, επιμονή, υπομονή, πίστη, ελπίδα, προορισμό, προσδοκία, σε γέννησα αγάπη και σε έκανα να γελάς!
Αλλά πάνω από όλα, είσαι ελεύθερος να μην τα χρησιμοποιείς!
Δεν είμαι Θεός για μια μέρα!
Ευτυχώς, είμαι ο προσωπικός μου Θεός για το υπόλοιπο της ζωής μου!
Ευτυχώς, αναλαμβάνω κάθε στιγμή την ευθύνη της δημιουργίας μου και επιλέγω το επόμενό μου βήμα.
 
πηγή: Δημήτρης Νομικός από το facebook

enorasis

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα