Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Όταν έχω Πίστη Αληθινή

Xeria Fos

Θεέ μου,
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
δε φοβάμαι τίποτα και κανέναν.
Έχω εμπιστοσύνη στην Πρόνοιά Σου.
Ακόμα και αν κινδυνεύουν οι αγαπημένοι μου, θυμάμαι ότι
η θέλησή Σου είναι πιο Σοφή από την επιθυμία μου.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Δε νιώθω ποτέ αδικία, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στη Θεία Σου Δικαιοσύνη.
Όμως, προσπαθώ με αγάπη για έναν κόσμο ισότητας και ευημερίας για όλους, επειδή ξέρω ότι αυτό είναι το Όραμά Σου.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Δεν παραπονιέμαι όταν δε γίνεται το δικό μου.
Και δε νιώθω  ότι με ξέχασες, ακόμα και όταν οι προσευχές μου “δεν απαντιούνται”’, επειδή ξέρω ότι με αγαπάς και ότι ξέρεις πολύ καλύτερα τι χρειάζομαι σαν ψυχή.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
δε χρειάζεται να ελέγχω όλους και όλα γύρω μου.
Μπορώ να τους αφήνω να ακολουθούν τη δική τους φωνή
και να τους εμπιστεύομαι στα χέρια Σου.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
δεν κριτικάρω και δεν απορρίπτω τον εαυτό μου ή τους άλλους.
Όμως αναγνωρίζω τα λάθη μου και Σε καλώ να αναλάβεις το νου και τη ζωή μου, ώστε σταδιακά να αποκαλύπτεσαι με όλο Σου το μεγαλείο και με όλες Σου τις Αρετές μέσα από μένα.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
έχω απόλυτη σιγουριά και ηρεμία ότι τα αποτελέσματα των προσπαθειών μου θα είναι τα καλύτερα δυνατά για όλους μας, στην πορεία της εξέλιξής μας.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
έχω απόλυτη υπομονή, γιατί ξέρω ότι Εσύ ξέρεις πολύ καλύτερα, πότε, αυτό που θέλω, πρέπει να γίνει.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Αγαπάω όλους, χωρίς όρους, και αυτούς που δε γνωρίζω και όσους, ακόμα, συμπεριφέρονται εγωιστικά, επειδή θυμάμαι ότι Υπάρχεις πίσω από όλες τις μάσκες,
Ότι κατοικείς μέσα στον καθένα μας και ότι μας έχεις δημιουργήσει κατ’ εικόνα και ομοίωσή ΣΟΥ.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
δε νιώθω ποτέ μοναξιά.
Σε νιώθω κοντά μου, γύρω μου και μέσα μου.
Είσαι ο Θείος Λόγος, στο κέντρο της Ύπαρξής μου,
Δεν έχω ύπαρξη χωρίς Εσένα.
Έτσι, όσο υπάρχω
Είσαι και Εσύ πλάι μου
και μέσα μου.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Μπορώ να είμαι απόλυτα αληθινός σε όλες τις συναλλαγές και τις επικοινωνίες μου.
Αν κάνω αλλιώς, θα κοροϊδέψω Εσένα, που τόσο αγαπώ.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Νιώθω πάντα ασφάλεια, έχω εμπιστοσύνη στη στήριξη και τη συμπαράστασή Σου.
Είσαι η δύναμη μέσα σε όλα και όλους, πάνω στους οποίους στηρίζομαι.
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
δίνομαι στους άλλους, υπηρετώντας Εσένα στον καθένα.
Θυμάμαι ότι Είσαι Εσύ
που πεινάς,
που δεν έχεις στέγη,
που είσαι ορφανό,
που είσαι στη φυλακή.
Είσαι η Θεία Ενέργεια που   κινητοποιεί το κάθε ον και το κάθε γεγονός.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
είμαι απλός και ταπεινός.
Δε χρειάζομαι να εξυψώσω τον εαυτό μου, για να νιώθω την αξία μου.
Η αξία μου Είσαι Εσύ.
Είμαι ο Ναός Σου και κατοικείς μέσα μου.
Τι περισσότερο, λοιπόν, να έχουμε ή να είμαστε, για να αξίζουμε;
Σαν ενέργεια του Θεού, είναι δυνατόν να αυξήσουμε την αξία μας, ανάλογα με τη γνώμη του κόσμου;
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
έχω διαύγεια και δύναμη.
Η ενέργειά μου είναι ελεύθερη να συγκεντρωθεί στο παρόν
και να δράσει δημιουργικά και αποτελεσματικά.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
είμαι πολύ χαρούμενος.
Βλέπω την ομορφιά Σου παντού γύρω μου, σε όλα και  όλους.
Και στον εαυτό μου.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
ο νους είναι ελεύθερος να νιώθει το παρόν, που είναι πολύ πιο όμορφο από το μέλλον και το παρελθόν.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
Προχωράω με θάρρος, ακόμα και σε άγνωστο χώρο, επειδή γνωρίζω πολύ καλά ότι Εσύ Είσαι εκεί.
 
Όταν έχω Πίστη αληθινή,
ακτινοβολώ τη Χάρη Σου, το Φως της Αγάπης Σου,
Προς όλους και όλα.
Υπάρχει Ηρεμία και Ανάταση.
Όταν έχω Πίστη αληθινή, θυμάμαι ότι εγώ και οι αγαπημένοι μου βρισκόμαστε στα χέρια Σου.
 
Και ότι η Δική Σου θέληση
Είναι πάντα πιο Σοφή….. από τις δικές μου επιθυμίες.
 
πηγή: Όταν έχω Πίστη Αληθινή του Ρόμπερτ Ηλια Νατζέμυ από το βιβλίο ΟΡΑΜΑ ΖΩΗΣ

enorasis

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα