Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Σπάνιες φωτογραφίες από την Ιερά Σινδόνη του Τορίνου

Δυο από τις πιο σπάνιες φωτογραφίες της Ιερά Σινδόνης του Τορίνου ανακαλύψαμε πρόσφατα
και στις παρουσιάζουμε παρακάτω.

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν το 1982 από τον φωτογράφο Vernon Miller.Η μια φωτογραφία είναι η αρνητική και η άλλη είναι η κανονική.

Σπάνιες φωτογραφίες από την  Ιερά Σινδόνη του Τορίνου.

Σπάνιες φωτογραφίες από την  Ιερά Σινδόνη του Τορίνου.

Αυτές οι φωτογραφίες είναι από αυτές που συντάραξαν τον κόσμο.


atia-ufo


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

  1. http://www.johnleary.com/

    http://www.johnleary.com/index.php?s=Shroud+of+Turin

    Tuesday, July 29, 2014: (St. Martha)
    Jesus said: “My people, today’s Gospel shows the faith in St. Martha when she said how her brother, Lazarus, would be raised up on the last day. St. Martha was hoping that I would have come sooner to heal her brother before he died. Then I told St. Martha: (John 11:25,26) ‘I am the Resurrection and the Life; he who believes in Me, even if he dies, shall live; and whoever lives and believes in Me shall never die.’ Later, I called her brother from the tomb, and he was raised from the dead. This is similar to My death when I was buried in the tomb for three days. Then I performed My greatest miracle in rising from the dead. This is when you saw in the vision how My great Light imprinted My image in the Shroud of Turin. I took upon Myself all the sins of everyone, and I have brought salvation to all souls who accept Me. In the first reading, St. John speaks of Me as all love, and My faithful need to love Me and their neighbor. This love of Mine was poured out on all of you, when I gave up My life in reparation for all of your sins. I have paid the price of your souls, as you have been redeemed by My death on the cross. Rejoice in this opportunity to be with Me in heaven for all eternity. Come forth like Lazarus from the tomb of your sins, and repent and be saved.”

    Ο Ιησούς είπε: «Ο λαός μου, το σημερινό Ευαγγέλιο δείχνει την πίστη στην Αγία Μάρθα, όταν είπε πως ο αδελφός της, ο Λάζαρος, θα πρέπει να αυξηθεί μέχρι και την τελευταία ημέρα. Αγία Μάρθα ήλπιζε ότι θα είχα έρθει νωρίτερα για να θεραπεύσει τον αδελφό της πριν πεθάνει. Τότε είπα Αγία Μάρθα: (Ιωάννης 11: 25,26), «Εγώ είμαι η Ανάσταση και η Ζωή? Όποιος πιστεύει σε μένα, ακόμη και αν πεθάνει, θα ζήσει? και όποιος ζει και πιστεύει σε μένα δε θα πεθάνει ποτέ. "Αργότερα, κάλεσα τον αδελφό της από τον τάφο και αναστήθηκε από τους νεκρούς. Αυτό είναι παρόμοιο με το θάνατό μου, όταν ήμουν θαμμένος στον τάφο για τρεις μέρες. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί μεγαλύτερο θαύμα μου στην άνοδο από τους νεκρούς. Αυτό είναι όταν είδε στο όραμα πόσο μεγάλη Φως μου αποτύπωσε την εικόνα μου στο Σινδόνη του Τορίνο. Πήρα τον εαυτό μου όλες τις αμαρτίες όλων των ανθρώπων, και έχω φέρει τη σωτηρία σε όλες τις ψυχές που δέχονται Me. Στην πρώτη ανάγνωση, Αγίου Ιωάννη μιλάει για μένα, όπως όλα αγάπη και πιστή ανάγκη μου για μένα και τον πλησίον τους αγαπούν. Αυτή η αγάπη του Mine χύθηκε έξω για όλους εσάς, όταν έδωσα τη ζωή μου στην αποζημίωση για όλες τις αμαρτίες σας. Έχω πληρώσει το τίμημα της ψυχής σας, όπως σας έχει εξαγοραστεί από το θάνατό μου πάνω στο σταυρό. Χαίρε σε αυτή την ευκαιρία για να είσαι μαζί μου στον παράδεισο για όλη την αιωνιότητα. Ελάτε εμπρός σαν τον Λάζαρο από τον τάφο του τις αμαρτίες σας, και να μετανοήσουν και να σωθούν. "


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα