Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Ο Δρακοκτόνος Απόλλων, ή ο Δρακοκτόνος Άγιος Γεώργιος;


georgeΑπό μικρός είχα σαν “προστάτη” τον Άγιο Γεώργιο …
Φύλακας – Άγγελος σε κάθε στιγμή της ζωής μου, δεδομένου ίσως ότι είχα καιπροσωπικούς, οικογενειακούς λόγους να του έχω “αδυναμία”… η Συγχρονικότητα μάλιστα που έχει σημαδέψει την ζωή μου σχετικά με αυτό το όνομα, είναι αντικείμενο έρευνας… χμμμ, ελπίζω όχι ψυχιατρικής.
Μιας και στόχος μου ήταν είτε η Σχολή Ευελπίδων, είτε η Σχολή Ικάρων, το είχα συνδυάσει με αυτή μου την φιλοδοξία.

Στην πορεία, όταν άνοιξα τα “κουταβίσια” μάτια μου, είδα πως δεν ήταν ο Γεώργιος, σαν φυσικό πρόσωπο, ο προστάτης μου. Άλλωστε τα σύμβολα αλλάζουν αναλόγως με το ρεύμα της εποχής… ο έφιππος καβαλάρης που σκοτώνει τον χθόνιο δράκο, χθες λέγεται Απόλλων, σήμερα Άγιος Γεώργιος, αύριο… ποιος ξέρει .
Και μιας και τόσο η δουλειά μου, όσο και η ζωή μου ολόκληρη είναι οι Πολεμικές Τέχνες, τόσο σε απλή όσο και σε πιο “ιδιαίτερη” μορφή, ο Απόλλωνας, σαν προστάτης των Πολεμικών Τεχνών από την αρχαιότητα, πήρε την θέση του Γεωργίου.
Άλλο όνομα … ίδια Δύναμη.
23 Απριλίου…
του έφιππου Αγίου Γεωργίου που σκοτώνει τον Δράκο…
του Απόλλωνα που παράγει Έργο επί Γαίας (Γεω-ργός) και σκοτώνει στους Δελφούς τον Πύθωνα…
του Τοξοβόλου Λύκου που με το Φοίβο Φως της Γνώσης σκοτώνει τους απανταχού δράκους της Άγνοιας.
23 Απριλίου…
Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου…
σε ανάμνηση της ημέρας θανάτου δύο μεγάλων Φάρων Γνώσης, την ίδια ημέρα στις 23 Απριλίου 1616:
του Don Miguel de Cervantes y Saavedra (29 Σεπτεμβρίου 1547 – 23 Απριλίου 1616), του γνωστού μας Θερβάντες, συγγραφέα του Δον Κιχώτη, και
του William Shakespeare (Απρίλιος 1564 – 23 Απριλίου 1616), του γνωστού μας συγγραφέα και υμνητή του Πνεύματος της Ευριπίδειας Τραγωδίας.
Ο απλός άνθρωπος για να γίνει Πολεμιστής πρέπει να κάνει κάτι ηρωικό… πρέπει να σκοτώσει έναν δράκο.
Και οι μεγαλύτεροι δράκοι βρίσκονται μέσα του…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα