Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Παραφουσκωμένο εγώ στο παιδί




Όταν ένας γονέας λέει στο παιδί του, "Η φυλή σου, η θρησκεία σου, η χώρα σου είναι η καλύτερη στον κόσμο, και εσύ είσαι ο καλύτερος απ' όλους", αυτός ο γονέας στην πραγματικότητα καταστρέφει την ψυχή του παιδιού. 

Μια τέτοια υπερδιέγερση του εγώ θα κάνει το παιδί κοινωνικό καρκίνο. 

Αυτό το παιδί θα βαδίζει ανάμεσα στους ανθρώπους λέγοντας, "Είμαι ο καλύτερος. Ποιοι είστε εσείς για να κάνετε παρέα μαζί μου;" 


Και επειδή νομίζει ότι είναι ο καλύτερος, θα επιχειρήσει κάθε είδους χειραγώγηση για να είναι ο καλύτερος, να πάρει τις καλύτερες θέσεις και να κάνει τους άλλους να είναι τελευταίοι. 

Η ψυχολογία αυτή μπορεί να καταστρέψει το παιδί.

 Όχι μόνο οι γονείς αλλά και οι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες ευθύνονται για τη δημιουργία παραφουσκωμένων εγώ.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Σεξ, Οικογένεια και Γυναίκα στην Κοινωνία 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα