Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΥΣΙΑΣ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟΝ "ΦΙΛΑΘΛΟ" ΣΤΙΣ 31.01.2010
Για τον γαμιά δεν του φθάνει στο γαμήσι η μία γυναίκα. Ας είναι αυτή η καλύτερη, η πρώτη, η άπαικτη. Γαμιάς είναι και ποθεί και μια ακόμα, κι ας είναι αυτή βήτα εθνικής. Για τον γαμημένο, όμως, του φθάνει και του περισσεύει να τον πηδάει ένα πράμα, είτε αυτό είναι η ομάδα του, είτε κάτι άλλο…, και δεν θα αναφέρω τι μπορεί να ‘ναι αυτό το άλλο, διότι είστε και λίγο ψιλομαλάκες και θα μου μπερδέψετε την κουβέντα. Λοιπόν.
Σε γαμάει η ομαδάρα σου, σου τρώει τα σκώτια, σε λοιώνει, όμως εσύ δεν την αλλάζεις με τίποτα την ποδοσφαιρική σου θρησκεία, αυτή την πνευματική σου αίρεση, ούτε νοιώθεις την ανάγκη να την ντουμπλάρεις, δηλαδή να βγάζεις την αρρώστεια σου, την τρέλλα σου, το μεράκι σου, και σε μια ακόμα ομάδα ποδοσφαιρική γκόμενα. Αποδυτηριάκιας μιλάει και μιλάει για τεράστιες αλήθειες.

Είμαι γαμιάς, κύριε. Μιλάει μέσα μου η φύση μου, το είναι μου. Και μου λέει ότι για να κρατάω την αρμονία μου με τον εαυτό μου, αλλά και την ισορροπία μου με τον περίγυρό μου, και να μην εκτροχιαστώ, να μην παρεκκλίνω σε βίαιες συμπεριφορές, χρειάζομαι και δεύτερη γυναίκα. Και τρίτη. Ίσως και τέταρτη. Κι αν μπορώ, αν έχω τις δυνατότητες τις οικονομικές γιατί όχι να συντηρώ κι ένα χαρέμι. Είπαμε. Δεν είπαμε; Μιλάει η φύση μου. Μιλάει ο γαμιάς που έχω μέσα μου. Και επειδή μιλάει η φύση μου, κάποιοι πονηροί και προχωρημένοι, πολύ πιο μάγκες από εμένα, θα μου πουν… Ποια φύση σου, ρε; Μιλάει η θρησκεία σου. Έχεις την άδεια του Θεού να γαμάς και να κάνεις παιδιά με περισσότερες από μια γυναίκα.
Μιλάει ο αποδυτηριάκιας. Μόνον που ο αποδυτηριάκιας δεν είναι η φύση, ούτε η θρησκεία. Γι’ αυτό ποτέ των ποτών δεν σου λέει τι να κάνεις. Ούτε ποτέ ο αποδυτηριάκιας θα σου πει ποιο είναι το σωστό, ποιο είναι το λάθος. Μιλάει ο αποδυτηριάκιας για έναν λόγο. Για κανέναν άλλο λόγο, κύριοι μαλάκες. Αυτό είναι! Για να σου πει ποιος είσαι και γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι κι όχι αλλοιώς. Για να σου φωτογραφήσει γιατί σου στήσανε αυτές τις θρησκείες, γιατί σου προχωρήσανε αυτές τις κοσμοθεωρίες, γιατί σε καλουπώνουνε σ’ αυτές τις πολιτικές πρακτικές. Λοιπόν.
Είσαι γαμιάς. Είσαι άγριο πράμα, παλόπουστα. Και θα ήθελες μόνον να πηδάς και να ‘σαι αρακτός, όχι παραγωγικός. Να ‘σαι αντιπαραγωγικός. Παράσιτο. Λαμόγιο. Πώς, όμως, θα κονομήσουμε εμείς αν σ’ αφήσουμε, κοπρόσκυλο, έρμαιο στη φύση σου; Δεν είμαστε και μαλάκες να πάμε ενάντια στη φύση σου. Αν το κάναμε αυτό τότε θα ερχόμασταν στην κόντρα μαζύ σου. Οπότε δεν θα μπορούσαμε να σε χρησιμοποιήσουμε.
Ναι, η θρησκεία και το ευλογεί και το επιτρέπει και το ενθαρρύνει. Να έχει ο κύριος, αν γουστάρει, και μια και δυο και τρεις γυναίκες.
Ο αποδυτηριάκιας σήμερα σας απλώνει μια πολύ παληά ιστορία. Αρχαία, πανάρχαια ιστορία. Την πολυγαμία. Όλα τα διέλυσε ο δυτικός πολιτισμός. Η δυτικοποίηση, όμως, ναι μεν έχει διεισδύσει σε κάθε γωνιά της γης, όμως δεν έχει εξαφανίσει την πολυγυνία. Το να έχω πολλές γυναίκες στο μαντρί. Ακόμα και σε χώρες που ο καπιταλισμός, δηλαδή ο οδοστρωτήρας του δυτικού πολιτισμού, έχει ισοπεδώσει παραδόσεις και λατρείες, φαινόμενα ακλόνητα αιώνες να, που ακόμα υπάρχουν άνδρες με δυο, τρεις και πέντε, δέκα ακόμα γυναίκες στο πλάι τους. Και κάθε τόσο σκάει στην παγκόσμια δημοσιότητα μία τέτοια περίπτωση και όλοι οι μαλάκες λένε Απίστευτο, Απαράδεκτο, Ανήθικο, Α…, Α…, Α… Αξ και ξερός, μαλάκα.
Πριν από δυο μόλις εβδομάδες η αστυνομία του Ισραήλ συνέλαβε έναν 60χρονο που είχε γκρουπάρει 57 γυναίκες… Μιλάμε για 2010. Και δεν μιλάμε για μια κοινότητα Μορμόνων, ούτε για μια «οικογένεια» που ζούσε σε κάποιο ξεχασμένο μοναστήρι, μακρυά από τον κόσμο. Όχι.
Μιλάμε ότι ο γαμιάς είχε σπιτώσει τις γυναίκες και 37 παιδιά που έκανε μαζύ τους σε διαμερίσματα κανονικά μέσα στην πόλη, σε μια συνοικία στο Τελ Αβίβ. Ποια είναι η κατηγορία; Ότι ο τύπος εξαπάτησε τις 57 γυναίκες παραμυθιάζοντάς τες ότι είναι ο μεσίας, ότι τις κρατούσε με το ζόρι και ότι γαμούσε ακόμα και τις κόρες που έκανε με τις «φυλακισμένες» γυναίκες του.
Ποιο ζόρι; Μη λέμε μαλακίες.
…Άλλο να μη σου γουστάρει σαν κοινωνία, να μην το ανέχεσαι αυτό που κάνει ο γαμιάς, ο πολυγαμιάς, κι άλλο να λες ότι τις ανάγκαζε και τις εκβίαζε για να τις κρατάει κάτω από τον έλεγχό του. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Ποιο ζόρι; Είναι δυνατόν ένας άοπλος, ένας μπατήρης, όχι κάποιος λεφτάς, όχι ένας μαχαραγιάς, να έχει μαντρωμένες σε μια πόλη γυναίκες και παιδιά, που κατά τα άλλα έχουν μια φυσιολογική ζωή, βγαίνουν έξω, πάνε σουπερμάρκετ, σχολείο, κομμωτήριο, σινεμά;
…Και γιατί η αστυνομία με το που κάνει ντού στο κοινόβιο του 60χρονου και τον συλλαμβάνει έχει από την πρώτη στιγμή υπό διαρκή παρακολούθηση τις 57 «συζύγους» από τον φόβομήπως όλες μαζύ αυτοκτονήσουν; Μη λέμε μαλακίες.
«Αυτός είναι ο μεσίας!...» είπε στους δημοσιογράφους μια από τις 57 γυναίκες. «Αν αποφασίσει να αποκαλυφθεί τότε η γη θα αρχίσει να τρέμει…». Φοβερά πράγματα. Πού τη βρίσκει αυτή τη δύναμη και την επιβολή την πνευματική για να παραμυθιάσει 57 γυναίκες και να τις κάνει ό,τι θέλει; Να τις γαμάει και αν κάποια απ’ αυτές παραφέρεται να την τιμωρεί. Είναι το ίδιο όπως ο άλλος σε στέλνει στην εκκλησία και σε κάνει να προσεύχεσαι, να νηστεύεις, να προσκυνάς.
…Θα μου πεις ότι οι κυρίες αυτές, που παραδίδονται ψυχή και σώματι στον εν λόγω Εβραίο γκουρού είναι σαλεμένες, τους λείπει το νιονιό, δεν στέκουν στα καλά τους. Μάλιστα. Και γιατί να είναι φάουλ αυτές κι όχι εσύ που παραμυθιάζεσαι, που θέλεις να παραμυθιαστείς από κάποια άλλη θρησκευτική μαστούρα, η οποία απλά είναι κατεστημένη, θεωρείται συμβατική διότι την έχουν αποδεχθεί εκατομμύρια άλλοι;
Δεν κατάλαβα. Ποιος μου λέει εμένα ότι ο γαμιάς των 57 γυναικών δεν θα μπορούσε να παραπλανήσει, να αποπλανήσει άλλες 157, άλλες 15.007, άμα γούσταρε; Ότι, δηλαδή, στο «ποίμνιο» του δεν έβαζε όποια κι όποια, ότι ήταν εκλεκτικός… Ότι, δηλαδή, ήθελε κοντά του μόνο γυναίκες που είχαν τα κατάλληλα προσόντα για να επικοινωνήσουν μαζύ του, κυρίως πνευματικά, πέρα από τις τσιμπουκοδρομίες και τις πουτσοσκυταλοδρομίες.
Αυστηρότατοι κανόνες αφορούσαν τη συμπεριφορά των 57 γυναικών στο κοινόβιο του γαμιά. Αυτό κι αυτό θα πρέπει να κάνετε. Εκείνο κι εκείνο δεν επιτρέπεται. Και όποια δεν σεβότανε τον κώδικα συμπεριφοράς του γαμιά, ανάλογα…, η τιμωρία ήταν από την επιβολή χρηματικού προστίμου μέχρι να την στείλει στην απομόνωση, για κάποιες ημέρες. Μιλάμε σοβαρά. Δεν γράφουμε σήριαλ για το κουτί. Ο δε γαμιάς ήταν εντελώς ανεξάρτητος. Ανεξέλεγκτος. Ό,τι ήθελε έκανε αυτός και λογαριασμό δεν έδινε σε καμμία από τις γυναίκες του. Δεν μπορούσε, δηλαδή, κάποια να του πει Πού πήγες και Τι έκανες. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Θα σταθώ σε μια μόνο Εντολή του γαμιά. Ναι, μεν όλες οι γυναίκες θα δουλεύουν…, μη συλληφθεί καμμία να τεμπελιάζει…, όμως απαγορεύεται ρητά κάποια να κάνει οποιαδήποτε εργασία, να μαγειρεύει, να σιδερώνει, να πλένει, όταν στο σπίτι μέσα υπάρχει άνδρας μεγαλύτερος από 12 χρονών. Πήρες χαμπάρι; Όχι, δηλαδή, να είμαι άντρας εγώ…, και στον εβραϊσμό άντρας γίνεσαι από τα 12 χρόνια…, και μέσα στο σπίτι η κυρία, ακόμα αν είναι μάνα μου, να μου έχει γυρισμένη την πλάτη επειδή κάνει τις δουλειές του σπιτιού και μετά να μου λέει έτσι με τον τρόπο της ότι κι εγώ εργάζομαι στο σπίτι, κι εγώ προσφέρω, κι εγώ έχω δικαιώματα…, κι άλλες τέτοιες δυτικότροπες μαλακίες. Σε παρακαλώ. Άντρας μέσα στο σπίτι σημαίνει ότι η γυναίκα θα είναι στο περίμενε για να με εξυπηρετήσει σε κάτι που θα χρειασθώ, για να μου κάνει τα κέφια.
Και κάτι άλλο…, που αξίζει να το επισημάνουμε, έστω κι αν ακόμα δεν πλησιάσαμε την ουσία της συνουσίας. Λοιπόν. Καμμία γυναίκα του γαμιά δεν θα ανοίγει το στόμα της. Δεν χρειάζεται. Τι να μας πει; Γυναίκα είναι και ξέρει πολύ καλά τι να κάνει, ποια είναι καθήκοντα της. Αν, όμως, χρειαστεί κάτι να πει, Νο1, θα το πει μεγαλόφωνα, δηλαδή όχι στο μουρμουριστό, στο συνωμοτικό, στο πούστικο και, Νο2, θα το πει μόνον στο σαλόνι του σπιτιού. Σε κανένα άλλο χώρο του σπιτιού, παρά μόνο στο καθιστικό, θα μιλάει, αν μιλήσει η γυναίκα.
…Και τον κατηγορείς για αιμομίκτη. Επειδή πηδούσε όχι μόνον τις γυναίκες του…, με καμμία από τις οποίες δεν παντρεύτηκε, διότι το απαγόρευε ο… δικός του νόμος…, αλλά γαμούσε αβέρτα κουβέρτα και τις κόρες του. Κι αν του το είπε ο Θεός; Κι αν, δηλαδή, αυτός νόμιζε ότι άκουγε τη φωνή του Θεού που τον πρόσταζε να γαμήσει και τις θυγατέρες του; Δεν μπορεί ουδείς να αποδείξει ότι αυτός δεν «άκουγε» μια φωνή από τους ουρανούς που του καθοδηγούσε τη ζωή και τη συμπεριφορά του.
Δεν γίνεται αυτό μ’ ένα απλό ψέμμα. Με κάποιο παραμυθάκι. Έλα μαζύ μου, να πεις σε μια κυρία, ο Θεός είναι μαζύ μου…, έλα μαζύ μου, παράτα τη δουλειά σου στο εργοστάσιο ή, την εταιρεία που δουλεύεις, τον άντρα σου και τα παιδιά σου, ξέχνα τη μέχρι σήμερα ζωή σου κι έλα μαζύ με τις άλλες γυναίκες μου.
Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Να πείσεις την άλλην επειδή απλά θα της πεις ότι είσαι ο σωτήρας, ο μεσίας, ο ερχόμενος, ο απεσταλμένος του Θεού. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πρέπει να είσαι το κάτι άλλο, μεγάλο και βαθύ, σεβαστό και τρομακτικό. Πώς δεν έχει άλλη επιλογή η κυρία παρά να τα εγκαταλείψει όλα και να σε ακολουθήσει διότι εσύ, μόνον εσύ είσαι το δώρο της ζωής της, η λύτρωσή της.
…Στο ελληνικό, στο ελληνοχριστιανικό ονομαστικό υπάρχει ο Απόστολος, ο Σωτήρης, ο Θεόκλητος…, έτσι και στο εβραϊκό ονοματολόγιο υπάρχει ο Γκοέλ, που θα πει κάτι ανάμεσα στο μεσία, τον σωτήρα, και τον λυτρωτή… Ο Εβραίος γαμιάς λέγεται Γκοέλ. Γκοέλ Ρατζόν.
«Ο λυτρωτής Μου Ζει…». Αυτό τραγουδάνε οι γυναίκες των Μορμόνων, μάλλον μια σέχτα μορμονική που ιδρύθηκε το 1830 όταν ένας μαλάκας είδε σε όραμα Άγγελο Κυρίου που του είπε «Πήγαινε γρήγορα εκεί και ξέθαψε κρυμμένη πλάκα χρυσού και επάνω της θα διαβάσεις σημαντικές επιγραφές…». Και ο μαλάκας, που δεν ήταν μαλάκας, κατάφερε να αποκρυπτογραφήσει τις επιγραφές που ήταν σε μια παραλλαγή πανάρχαιας αιγυπτιακής γραφής, με τη βοήθεια δυο κρυστάλλων που του έδωσε ο Άγγελος Κυρίου. Έτσι στήθηκε στη Γιούτα των ΗΠΑ η πολυγαμία και περισσότερο από 40.000 άνδρες ζουν σε απόλυτη μυστικότητα διατηρώντας πολλές γυναίκες ο καθένας…, και άσε την αστυνομία να μπουκάρει κάθε τόσο στα κοινόβιά τους.
…Εδώ μιλάει το άγιο πνεύμα. Και τράβα εσύ να τους πεις ότι άλλο είναι, ότι διαφορετικό είναι το Άγιο Πνεύμα. Ο άλλος γίνεται μορμόνος επειδή, λέει, μελέτησε τη Βίβλο και το άγιο πνεύμα που «ακούει» του λέει ποιος είναι ο αληθινός προφήτης και ότι πρέπει να είναι εγκρατής πριν το γάμο, άλλα ότι πρέπει να κάνει παιδιά, πολλά παιδιά μ’ όσες γυναίκες περισσότερες τις οποίες θα παντρευτεί και δεν θα είναι απλά σύζυγοι του, αλλά σύζυγοι – αδελφές του.
Φοβερά πράγματα. Δηλαδή;
…Όλα ξεκίνησαν από τον καταραμένο Χαμ, τον έναν από τους τρεις γιους του Νώε. Φοβερά πράγματα.
…Θα ακολουθήσει κι άλλο σεντόνι γι’ αυτό το θέμα. Γαμιάς και ο Μωάμεθ. Πολυγαμιάς, άλλο αν η μεγάλη του αγάπη ήταν μια, η Αϊσε. Είπαμε. Τα υπόλοιπα στο next sheet.
…Βιβλική φιγούρα ο Γκοέλ Ράτζον, ο 60χρονος λυτρωτής 57 γυναικών. Μαλλιά και γένεια κάτασπρα κι ένα μυτερό μούσι περιποιημένο. Γυαλιά μυωπίας. Δέρμα νεανικό από την καλοζωία και τα αμέτρητα γαμήσια. «Οι γυναίκες ήρθαν μόνες τους κοντά μου. Είμαι ο τέλειος, διαθέτω ό,τι μπορεί να περιμένει μια γυναίκα, όποια αρετή μπορεί να έχει ένας άνδρας». Την άλλη Κυριακή περισσότερα.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα