Το ιερατείο του σκότους
Α. ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ:
Αντί για εισαγωγή θα ξεκινήσουμε με μια φωτογραφία. Μια φωτογραφία λένε ότι ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Ας την εξετάσουμε προσεκτικά.
Φωτογραφία από το ένθετο του Βήματος «Ιεροί τόποι και θρησκείες». Παρατηρείστε μερικές από τις Ελληνικές πόλεις της Αιγύπτου.
1 Λεοντόπολις, 2 Ηλιούπολις, 3 ΜεγάληΗρακλεούπολις, 4 Πόλις Αγκυρών (Αγκυρούπολις). Η Μέμφις (5) ήταν η κατοικία τωνΦαραώ και στην Γκίζα (6) είναι οι πυραμίδες. Τώρα θα πρέπει να προβληματιστείτε. Τιδουλειά να είχαν οι Έλληνες στα βάθη της ερήμου να φτιάξουν την πόλη των αγκυρών(4);Προφανώς ήταν Έλληνες ναυτικοί, αλλά τι ζητούσαν εκεί; έβαλαν τα καράβια στους ώμουςκαι αλώνιζαν στην έρημο; Κάτι τέτοιο είναι τελείως παράλογο, αλλά και ο Ηρακλής καιαυτός καταμεσής της ερήμου; Προσέξτε ιδιαίτερα την Ηλιούπολη (2). Τι άραγε συνέβαινε στην αρχαιότητα; Μήπως αυτοί τα ’χαν χαμένα και εμείς τα έχουμε τετρακόσια; Αν όμως είχαμε διαβάσει τον Ηρόδοτο, θα βλέπαμε, ότι ο κόλπος της Αιγύπτου την εποχή του,έφθανε μέχρι τις πυραμίδες και κάτω από αυτές. Οι πυραμίδες βέβαια είναι σε ύψωμα.
Ας δούμε την σημερινή μορφολογία της Αιγύπτου λίγο καλύτερα, στον επόμενο χάρτη.
Παρατήρηση:
Η θέση των πυραμίδων είναι στο Κάιρο. Παρατηρείστε ότι οι πυραμίδες βρίσκονται στο βόρειο μέρος των Αιθιοπικών υψιπέδων, πλησίον της Ηλιούπολης και άρχισαν να κτίζονται με βεβαιότητα γύρω στο 2500 π.Χ. Στις σκέψεις σας πρέπει να προσθέσετε τις προσχώσεις του Νείλου εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο Όμηρος τον αναφέρει ως ποταμό Αίγυπτο και όχι ως Νείλο, που είναι η πανάρχαια ονομασία του, γιατί;
Ας περάσουμε τώρα στον Διόδωρο τον Σικελιώτη βιβλίο Ε, 57, βιβλιοθήκη των Ελλήνων εκδ.Γεωργιάδη:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΡΟΔΙΟΙ) ΑΠΟΙΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
«Ο Ήλιος κατά τον μύθο, ερωτεύθηκε τη Ρόδο και ονόμασε τη νήσο Ρόδο και εξαφάνισε το νερό που είχε πλημμυρίσει. ( πρόκειται για το αμέσως μετά τον κατακλυσμό διάστημα).
Η αληθινή εξήγηση είναι, ότι, κατά την αρχική δημιουργία του κόσμου, το νησί ήταν ακόμα αργιλώδες και μαλακό, κι ο ήλιος εξατμίζοντας τη μεγάλη υγρασία ζωογόνησε τη γη και γεννήθηκαν οι λεγόμενοι Ηλιάδαι, που πήραν το όνομα απ’ αυτόν, εφτά τον αριθμό, και άλλοι λαοί, το ίδιο και αυτοί αυτόχθονες… Οι Ηλιάδες αναδείχθηκαν ανώτεροι από όλους, προ παντός διακρίθηκαν για τη μόρφωσή τους και ειδικότερα την αστρονομία.Εισήγαγαν νέα στοιχεία στη ναυτιλία και καθιέρωσαν τη διαίρεση της ημέρας σε ώρες
….Ο Ακτίς (ένας από τους Ηλιάδες) απέπλευσε για την Αίγυπτο κι’ εκεί έκτισε την Ηλιούπολη,όπως την είπε από το όνομα του πατέρα του. Κι από αυτόν οι Αιγύπτιοι έμαθαν τους νόμους της αστρολογίας …».
ΗΛΙΑΔΕΣ:
Ο Ήλιος παντρεύτηκε τη Ρόδη, κόρη της Αφροδίτης ή του Ποσειδώνα και της Αλίας και απέκτησαν επτά γιους τους Ηλιάδες: Όχιμος, Κέρκαφος,Ακτίς, Μάκαρ, Μάνδαλος ή Φαέθων, Τροπής και Εναγής… (Διόδωρος ο Σικελιώτης συνέχεια ).« Κι όταν αργότερα έγινε κατακλυσμός στους Έλληνες (πρέπει να εννοεί του Δευκαλίωνα, ενώ πριν μάλλον εννοεί του Ωγύγου) κι’ απ’ τη νεροποντή χάθηκαν οι περισσότεροι άνθρωποι, μαζί με αυτούς χάθηκαν και τα γραπτά μνημεία. Κι από αυτόν το λόγο οι Αιγύπτιοι βρήκαν την ευκαιρία και ιδιοποιήθηκαν τη γνώση της αστρολογίας και,καθώς οι Έλληνες από άγνοια δεν μπορούσαν να επικαλεσθούν γραπτές μαρτυρίες,επικράτησε η γνώμη, ότι αυτοί πρώτοι ανακάλυψαν τα αστέρια. Κατά τον ίδιο τρόπο κι’ οι Αθηναίοι που έκτισαν στην Αίγυπτο μια πόλη, που ονομαζόταν Σάις, δοκίμαζαν την ίδια άγνοια εξ αιτίας του κατακλυσμού. Γι’ αυτούς τους λόγους πολλές γενιές αργότερα ο Κάδμος, ο γιος του Αγήνορα, θεωρήθηκε ότι ήταν ο πρώτος που έφερε τα γράμματα απ’ τη Φοινίκη στην Ελλάδα…».
Ας περάσουμε τώρα στον Όμηρο.
Οι Ομηρικές αμφιβολίες:
Ο Όμηρος στην Οδύσσεια, αναφέρει τη Σιδώνα και τους Σιδωνίους, αλλά δεν αναφέρει καθόλου την Τύρο, αποικία των Σιδωνίων που ιδρύθηκε μετά τον 16ο αιώνα π.Χ. και βρίσκεται πλησίον της. Επιπλέον δεν αναφέρει τις πυραμίδες μα ούτε καν το πρόσφατο σχετικά γεγονός της εποχής εκείνης που συντάραξε τον κόσμο,την έκρηξη του ηφαιστείου τη Θήρας που έγινε το 1613 έως το 1614 π.Χ.
Η εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ αναφέρει ότι η Τύρος κτίσθηκε πιθανότατα τον 15ο αιώνα π.Χ., του Ελευθερουδάκη στο τέλος του 15ου π.Χ. αιώνα, ενώ η ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια ΠΑΝΟΡΑΜΑ αναφέρει ως χρονολογία κτήσης της Τύρου τη 3η χιλ. π.Χ., δημιουργώντας έτσι επιπλέον ερωτηματικά.
Έτσι υποθέσαμε ότι τα Τρωικά έλαβαν χώρα πριν το 1500 π.Χ. και ίσως μετά το 2000 π.Χ. Το ερώτημα είναι αν πράγματι ο Όμηρος «ξέχασε» την έκρηξη της Θήρας και «αγνόησε» τις πυραμίδες και την Τύρο. Πως είναι δυνατόν να ξεχάσει τις πυραμίδες και την έκρηξη της Θήρας; Μήπως αναφέρεται σε γεγονότα αρχαιότερα από τις πυραμίδες; Ειδικοί ερευνητές πουστάλθηκαν από την Ελλάδα στην Ρωσία να χρονολογήσουν τα Τρωικά ευρήματα,συμπέραναν ότι είναι του 2500
π.Χ. Οι δυνάμεις του σκότους έχουν εργαστεί τόσο μεθοδικά που μπορούν να φωλιάσουν στον κάθε ανυποψίαστο την δική τους σκοτεινή ιστορία. Θα σας παραπέμψουμε κατευθείαν στο σύγγραμμα «Η προ του κατακλυσμού συγκοινωνία των δύο κόσμων δια της Ατλαντίδας» του Πάτροκλου Μ. Καμπανάκη,Κωνσταντινούπολης 1893, ανατύπωση εκδ. ΕΚΑΤΗ. Σε ελεύθερη μεταφορά: στις σελ. 23-24-25 γράφει για την καταστροφή ενός πλανήτη που βρισκόταν μεταξύ Άρεως και Διός.
Το πλανητικό σύστημα διεταράχθη, η πορεία των πλανητών άλλαξε όπως και της γης, τότε έγινε η βύθιση της Ατλαντίδας, και η καταστροφή του κράτους του Κρόνου, και έτσι ανεδείχθη η ισχύς του Διός.
Στη σελίδα 32, με έναν καταπληκτικό συλλογισμό τεκμηριώνει ότι οι Σιδώνιοι είναι οι σημερινοί Σουδαναίοι! (οι νυν κάτοικοι του Σουδάν). Πρέπει να έχει απόλυτο δίκαιο! Η Σιδώνα κτίστηκε το 1500 π.Χ. Εδώ δεν αναφέρει τις πυραμίδες και την Θήρα θα ανέφερε τη Σιδώνα; Παρατηρείστε το ανάγλυφο της Αιγύπτου, τα Αιθιοπικά υψίπεδα και θα βεβαιωθείτε για τον ρόλο των πυραμίδων στην υπερπόντια θαλασσοπλοΐα των Ελλήνων. Δικαιολογείται έτσι πλήρως ο Όμηρος που γράφει ότι πήγε
Κύπρο, Φοινίκη,Αίγυπτο, Αιθιόπους, Σιδώνες, Ερεμβούς και Λιβύη.
Στην μεθεπόμενη σελίδα σας παρουσιάζουμε τον αρχαίο αυτό χάρτη του κόσμου για να τον θαυμάσετε! Κατάλοιπο της θαλάσσιας περιοχής της Σαχάρας ήταν η Τριτωνίδα λίμνη! Επιπλέον στο χάρτη φαίνεται η Ατλαντίδα επί της οποίας τοποθετεί τα όρη Άτλας δυτικά και Καύκασος ανατολικά! Εκείνο το οποίο πρέπει τώρα να παρατηρήσετε είναι ότι η Ευρώπη και η Λιβύη είναι ενωμένες και δικαιολογούνται έτσι πλήρως τα ταξίδια του Ηρακλή, που τον θέλει να μεταβαίνει πεζός από την Ευρώπη στη Λιβύη! Ένα δεύτερο αξιοπρόσεκτο είναι ότι ο Ηρακλής ( και ο Περσέας) κατέβαιναν νοτιότερα για να διασχίσουν τον ωκεανό! Αυτό μας είχε προβληματίσει για πάρα πολλά χρόνια. Ώσπου στο μάθημα της γεωγραφίας βρήκαμε τα θαλάσσια ρεύματα και διαπιστώσαμε, ότι και ο αρχαιολόγος κ. Σπυρόπουλος, δηλαδή ότι άλλοι λένε παραμύθια και μετά βγάζουν τις υστερικές τάχα πανεπιστημιακές κραυγές διάσωσης δήθεν της ιστορίας! Παρουσιάζουμε τους χάρτες των ρευμάτων του Ατλαντικού για να διαπιστώσετε το πώς ταξίδευαν οι Έλληνες χρησιμοποιώντας τα θαλάσσια ρεύματα και παρατηρείστε πως οι σύγχρονες επιστήμες δικαιώνουν πάντα τους Έλληνες. Οι Έλληνες θαλασσοπόροι ακολουθούσαν το Ισημερινό ρεύμα και επέστρεφαν με τη βοήθεια του κόλπειου ρεύματος. Κάτι που θεωρεί ο Όμηρος ως αυτονόητο στην Οδύσσεια.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ- Η δικαίωση του Ομήρου
Μη ψάχνετε λεπτομέρειες. Δες τε το σαν ιδέα. Ο Όμηρος ξεχώριζε την Ανατολική Αφρική(Αιθιοπία) από τη Δυτική (Λιβύη)!
Ηλιούπολις:
μια παραθαλάσσια πόλη την οποία έκτισαν οι Ρόδιοι.
Νήσος Φάρος: Να γιατί ο Όμηρος στην Οδύσσεια ραψ. Δ, στ. 323 γράφει ότι απέχει ταξίδι μιας μέρας . Ο Όμηρος δεν γράφει παραμύθια, απλώς αναφέρεται σε αρχαιότερη εποχή.Πόσο απείχε η νήσος Φάρος τους ιστορικούς χρόνους απ’ τη στεριά; Ο αρχιτέκτονας Δεινοκράτης που έκανε τα σχέδια της Αλεξάνδρειας, κατασκεύασε ένα μόλο που συνέδεε το νησί Φάρος με τη στεριά και ονομάστηκε επταστάδιο = 7*185=1300 μέτρα περίπου, τηνεποχή εκείνη, σήμερα είναι ενωμένη με τη στεριά. Την εποχή του Οδυσσέα πόσο απείχε;
ΤΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ (περιπλανήσεις) ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ: Ο πολυμήχανος γιος του Λαέρτη ταξίδευε δεκαεπτά ημέρες με ούριο άνεμο από τη δύση στην ανατολή για να φθάσει στη χώρα των Φαιάκων. Οδύσσεια ραψ. Ε 279-291 μετφ. Ζ. Σιδέρη εκδ. ΟΕΔΒ. Το ότι η κίνηση γινόταν από δυσμάς προς ανατολάς είναι σήμερα βεβαιωμένο. Το σκάφος του και όχι η σχεδία του,όπως μας έμαθαν οι αδαείς στο σχολείο, είχε «στραβόξυλα», «σαβούρα» και «πατωσιά» σαν αυτή που έχει φορτηγό καράβι. Οδύσσεια ραψ. Ε, στ. 254 και επ. Σίγουρα δεν πρόκειται για σχεδία ή μικρό πλεούμενο. Σαβούρα και στραβόξυλα έχουν τα σκάφη. Τέτοιο έφτιαξε με την βοήθεια και την συνεργασία της νεράιδας. Άξιες αναφοράς είναι οι περιοχές των Κιμμερίων. «Ποτέ με τις αχτίδες του δεν τις φωτίζει ο ήλιος» Οδ. Ραψ. Λ στ. 14 και επ.Τέτοια περιοχή στη Μεσόγειο δεν υπάρχει. Ένα άλλο σημείο που προβληματίζει είναι η χώρα των υπερβορείων. Πολλοί την τοποθετούν στο Βορρά. Δεν πρόκειται όμως για μια ψυχρή και σκοτεινή χώρα που επισκέπτονταν ο θεός του φωτός Απόλλωνας. Κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με τις ιδιότητες-χαρακτηριστικά του θεού. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι υπερβόρειοι του θυσίαζαν εκατόμβη γαϊδάρων. Το ζώο αυτό δεν επιβιώνει σε ψυχρά κλίματα. Ο Απόλλων «μετανάστευε» το χειμώνα στη χώρα των υπερβορείων όπου θα υπήρχε περισσότερο φως. Που μπορεί να βρισκόταν μια τέτοια χώρα; Σίγουρα όχι στο βορρά, αλλά υπέρ τον βορρά, δηλαδή αφού υπερβούμε, περάσουμε το βορρά, θα φθάσουμε σε αυτήν. Κατ’ αρχήν ήτο νήσος. Την εντοπίζουμε ύστερα από πολύ σκέψη και με κάθε επιφύλαξη στην περιοχή του κόλπου του Μεξικού, ή σε κάποια νήσο μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης κοντά όμως στην περιοχή του ισημερινού για να έχει ηλιοφάνεια και ζεστό κλίμα.
Συμπέρασμα:
Από την Ελληνική Ιστορία, εκτός του ότι ένα μέρος της έχει φυσιολογικά χαθεί με το πέρασμα του χρόνου, μόνο το 3% όπως έχουμε αναφέρει έχει φθάσει σε μας,ένα άλλο, μεγαλύτερο μέρος έχει κατακαεί ή αποκρυφτεί. Όμως και από αυτά πουσώθηκαν, δηλαδή το 3%, ένα μεγάλο μέρος τους έχει πλαστογραφηθεί. Ενδεικτικά:
Η«παράδοση» του Ηροδότου
.
Το πρόσωπο που επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη της Ελληνικής και παγκόσμιας ιστορίας είναι ο Ηρόδοτος. Όλοι οι αρχαίοι έχουν δομήσει κατά τέτοιον τρόπο τις απόψεις τους, ώστε να μην αντιτίθενται αυτές στον πατέρα της ιστορίας Ηρόδοτο και να μη ξεπερνούν χρονολογικά την ημεροχρονολογία δημιουργίας του κόσμου”, που είναι η 7 Οκτωβρίου του 3761 π.Χ.σύμφωνα με την θεόπνευστη Εβραϊκήθεολογία, που όποιος την παραβίαζε ανήρχετο στην παπική πυρά. Ο Ηρόδοτος είναι αυτός ο οποίος γράφει ότι το αλφάβητο και το δωδεκάθεο τα πήραμε από τους Φοίνικες, ότι τα Μαθηματικά και την αστρονομία τα λάβαμε εξ ανατολών (Αίγυπτο), ότι ο Μενέλαος θυσίασε και κομμάτιασε δύο παιδιά στην Αίγυπτο, και τόσα άλλα που τελειωμό δεν έχουν.
Κατ’ αρχή θέλουμε να παρατηρήσουμε ότι ο Ηρόδοτος είναι αλλοιωμένος! Παραθέτουμε το παρακάτω απόσπασμα: «…παρακαλώντας τους Έλληνες (οι Χίοι) να πλεύσουν στην Ιωνία. Τους πήγαν όμως μόλις μέχρι τη Δήλο. Πέρα από εκεί κυριαρχούσε για τους Έλληνες ο φόβος, καθώς ούτε τα μέρη γνώριζαν και νόμιζαν από πάνω ότι τα πάντα ήταν γεμάτα από στρατεύματα. Για τη Σάμο πίστευαν ότι ήταν μακριά όσο και οι Ηράκλειες στήλες. Και ταίριαζε το πράγμα έτσι, ώστε από τη μία οι βάρβαροι τρομαγμένοι να μη τολμούν να πλεύσουν δυτικά πέρα από τη Σάμο κι οι Έλληνες από την άλλη όχι πιο κάτω από τη Δήλο ανατολικά μ’ όλες τις παρακλήσεις των Χίων . Έτσι το αναμεταξύ τους διάστημα το φύλαγε ο φόβος.»
Ηροδότου Ιστορία εκδ. ΟΕΔΒ 1996, σελ. 170 (Η, 132).
Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι το Περσικό ναυτικό αποτελείτο και από Έλληνες των Μικρασιατικών πόλεων και από Φοίνικες.
Ο Αιγύπτιος ιστορικός Μανέθων κατηγορεί τον Ηρόδοτο για ιστορική παραποίηση, στο έργο του «Κριτική κατά του Ηροδότου», “
πολλά τον Ηρόδοτον ελέγχει,των Αιγυπτιακών υπ’ αγνοίας εψευσμένον” .
Ακόμη ο σοφιστής ιστορικός Αρποκρατίων εις το έργο του «περί του καταψεύσθαι την Ηροδότου Ιστορίαν», τον κατηγορεί ανοικτά.
Πρέπει να προσθέσουμε στους κατήγορους δεκάδες ακόμα, όπως ο Αριστοφάνης, ο Στράβων, ο Αισχύλος κτλ. Ο Αριστοτέλης σχολιάζει:
«μύθον ευήθη και τετρυλημένον»κ.ά. Ο Πλούταρχος 50-120 μ.Χ. γεννήθηκε στη Χαιρώνεια της Βοιωτίας, ιερέας στο μαντείο των Δελφών, έγραψε πλήθος έργων από τα οποία διαφαίνεται η τεράστια μόρφωσή του και η σοβαρότητα του χαρακτήρα του. Ένα από αυτά τα έργα είναι αφιερωμένο στον Ηρόδοτο. Έχει τίτλο:
«Περί της Ηροδότου κακοηθείας».
Προσπαθώντας να δώσει το στίγμα της τόσο εμπεριστατωμένης έρευνάς του γράφει:
«Δεν μας απασχολεί το γεγονός ότι ψεύδεται, εξετάζουμε μόνο τα κακοήθη ψεύδη του.»
(39 Α-Β) έκδ. Κάκτος σελ. 231. Μας είναι ακατόρθωτο να κάνουμε έστω και επιγραμματική περίληψη του παραπάνω συγγράμματος.Η δυσκολία δεν βρίσκεται μόνο στο πλήθος των θεμάτων που αναφέρει, αλλά στην τεκμηρίωση της άποψής του (Περί της Ηροδότου κακοηθείας). Το ότι χρηματίστηκε από τους Αθηναίους το δέχονται σήμερα σχεδόν όλοι οι ιστορικοί. Ο John B. Bery στο βιβλίο ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ, εκδ. Παπαδήμα, σελ.58 γράφει:
« ο Ηρόδοτος λοιπόν ήταν Αθηναιόφιλος δημοκράτης. Αν είναι αληθινή η πληροφορία ότι οι Αθηναίοι του έκαναν δώρο 10 τάλαντα αναγνωρίζοντας την αξία του έργου του, αυτό ήταν μικρή αμοιβή για την υπηρεσία που προσέφερε αυτός για τη φήμη της πολιτείας τους».
Μη ξεχνάτε ότι ο Όμηρος δεν αναφέρει πουθενά ότι ο Κάδμος ήλθε από την Φοινίκη! Αυτό είναι επινόηση του Ηρόδοτου! Στην Οδύσσεια ραψ. Λ, παρελαύνει όλη η αρχαία Βοιωτία, αλλά πουθενά λόγος για Θήβα, Κάδμο, Φοίνικες! Οι αρχαίοι Φοίνικες ήταν Έλληνες Πελασγοί και πολύ αργότερα ήλθαν και αναμείχθηκαν με αυτούς, οι μετέπειτα ιστορικοί Φοίνικες. Στα Ομηρικά δεν υπάρχει ο όρος Φοίνικας με την έννοια που έχει επιβάλλει σήμερα η νέα τάξη πραγμάτων. Σύμφωνα με την ιστορία της Unesco η αρχική τους κοιτίδα ήταν στον Περσικό κόλπο! Βλ. Τ. 2, σελ 551. Πότε άραγε ήλθαν; Πότε οι Πέρσες έγιναν ικανότατοι ναυτικοί;Μέχρι τώρα πουθενά δεν διαβάσαμε για ναυτικά κατορθώματα Περσών! Ας προβληματιστούμε λίγο περισσότερο στο σημείο αυτό. Ο Ηρόδοτος ονομάζει βαρβάρους όλους σχεδόν τους λαούς της Μ.Ασίας, όπως Κάρες, Λυδούς, κά. Ένα έγκλημα που βασανίζει ακατάπαυστα την Ελληνική ιστορία. Ο Κάρας ήταν γιός του Φορωνέα ( βασιλιάτου Άργους κατά τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα), βλ. Παυσανίου Αττικά 39, 6 (Μυθολ.).Ο Ηρόδοτος όμως ταυτίζει τους Κάρες με τους Λέλεγες! (βλ. εγκ. Δομή). Άρα και οι Λέλεγες βάρβαροι; Έτσι δεν θα μείνει κανένας Έλληνας! Λέτε αυτό να επιδιώκει;
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ τουΥπουργείου Παιδείας (ΥΠΕΠΘ):
«Η μάχη του Μαραθώνα πέρασε στη λαϊκή παράδοση κι έφτασε σχεδόν ως τις μέρες μας, όπως δείχνει η ακόλουθη λαϊκή παράδοση της Αττικής:
Στον κάμπο του Μαραθώνα έγινε μια φορά μεγάλη μάχη. Τούρκοι πολλοί με άρμενα πολλά ήρθαν να σκλαβώσουν τη χώρα κι απ’ εκεί να περάσουν στην Αθήνα, γιατί οι Έλληνες εφύλαγαν με πολλά πλεούμενα και τρικάταρτα τον Πειραιά.. Τέλος ενίκησαν οι Έλληνες. Οι Τούρκοι έτρεξαν να γλιτώσουν στα καράβια», από το νέο βιβλίου της Β΄ Γυμνασίου ΗΡΟΔΟΤΟΥ Ιστορίες, εκδ. ΟΕΔΒ 2000, σελ. 79 (παράλληλα κείμενα) στην ενότητα Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Προσέξτε τη λέξη ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Πολλοί στηρίζονται πάνω της και έχουν δημιουργήσει «ιστορία». Εδώ είδαμε την ΠΑΡΑΔΟΣΗ να θέλει τους Τούρκους να μάχονται ενάντια στον Μιλτιάδη στη μάχη του Μαραθώνα! Σκεφθείτε όμως τον ιστορικό του μέλλοντος που θα βρει, αν μη τι άλλο, τα σχολικά βιβλία λόγω του τεράστιου πλήθους τους,να σταθεί στη λαϊκή παράδοση! Σαν να μην έφθανε ο Ηρόδοτος, είχαμε και τους Αθηναίους, που στην προσπάθειά τους να σφετεριστούν τους λαούς της Μ. Ασίας«έπλασαν» την Ιωνική μετανάστευση του 6ου π.Χ. αιώνα!Οι περισσότερες από τις παραπάνω πόλεις του πόντου υπήρχαν τον 6ο π.Χ. αιώνα που άρχισε η δήθεν «Αθηναϊκή μετανάστευση», στην Μ. Ασία. Όπου υπάρχει θάλασσα υπάρχει και Ελληνισμός! Γιατί άραγε όλοι οι ναοί των Αθηνών ήταν Δωρικού ρυθμού και όχι Ιωνικού; Το θησείο, ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο, ο Παρθενώνας.
Α. ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ:
Αντί για εισαγωγή θα ξεκινήσουμε με μια φωτογραφία. Μια φωτογραφία λένε ότι ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Ας την εξετάσουμε προσεκτικά.
Φωτογραφία από το ένθετο του Βήματος «Ιεροί τόποι και θρησκείες». Παρατηρείστε μερικές από τις Ελληνικές πόλεις της Αιγύπτου.
1 Λεοντόπολις, 2 Ηλιούπολις, 3 ΜεγάληΗρακλεούπολις, 4 Πόλις Αγκυρών (Αγκυρούπολις). Η Μέμφις (5) ήταν η κατοικία τωνΦαραώ και στην Γκίζα (6) είναι οι πυραμίδες. Τώρα θα πρέπει να προβληματιστείτε. Τιδουλειά να είχαν οι Έλληνες στα βάθη της ερήμου να φτιάξουν την πόλη των αγκυρών(4);Προφανώς ήταν Έλληνες ναυτικοί, αλλά τι ζητούσαν εκεί; έβαλαν τα καράβια στους ώμουςκαι αλώνιζαν στην έρημο; Κάτι τέτοιο είναι τελείως παράλογο, αλλά και ο Ηρακλής καιαυτός καταμεσής της ερήμου; Προσέξτε ιδιαίτερα την Ηλιούπολη (2). Τι άραγε συνέβαινε στην αρχαιότητα; Μήπως αυτοί τα ’χαν χαμένα και εμείς τα έχουμε τετρακόσια; Αν όμως είχαμε διαβάσει τον Ηρόδοτο, θα βλέπαμε, ότι ο κόλπος της Αιγύπτου την εποχή του,έφθανε μέχρι τις πυραμίδες και κάτω από αυτές. Οι πυραμίδες βέβαια είναι σε ύψωμα.
Ας δούμε την σημερινή μορφολογία της Αιγύπτου λίγο καλύτερα, στον επόμενο χάρτη.
Παρατήρηση:
Η θέση των πυραμίδων είναι στο Κάιρο. Παρατηρείστε ότι οι πυραμίδες βρίσκονται στο βόρειο μέρος των Αιθιοπικών υψιπέδων, πλησίον της Ηλιούπολης και άρχισαν να κτίζονται με βεβαιότητα γύρω στο 2500 π.Χ. Στις σκέψεις σας πρέπει να προσθέσετε τις προσχώσεις του Νείλου εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο Όμηρος τον αναφέρει ως ποταμό Αίγυπτο και όχι ως Νείλο, που είναι η πανάρχαια ονομασία του, γιατί;
Ας περάσουμε τώρα στον Διόδωρο τον Σικελιώτη βιβλίο Ε, 57, βιβλιοθήκη των Ελλήνων εκδ.Γεωργιάδη:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΡΟΔΙΟΙ) ΑΠΟΙΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
«Ο Ήλιος κατά τον μύθο, ερωτεύθηκε τη Ρόδο και ονόμασε τη νήσο Ρόδο και εξαφάνισε το νερό που είχε πλημμυρίσει. ( πρόκειται για το αμέσως μετά τον κατακλυσμό διάστημα).
Η αληθινή εξήγηση είναι, ότι, κατά την αρχική δημιουργία του κόσμου, το νησί ήταν ακόμα αργιλώδες και μαλακό, κι ο ήλιος εξατμίζοντας τη μεγάλη υγρασία ζωογόνησε τη γη και γεννήθηκαν οι λεγόμενοι Ηλιάδαι, που πήραν το όνομα απ’ αυτόν, εφτά τον αριθμό, και άλλοι λαοί, το ίδιο και αυτοί αυτόχθονες… Οι Ηλιάδες αναδείχθηκαν ανώτεροι από όλους, προ παντός διακρίθηκαν για τη μόρφωσή τους και ειδικότερα την αστρονομία.Εισήγαγαν νέα στοιχεία στη ναυτιλία και καθιέρωσαν τη διαίρεση της ημέρας σε ώρες
….Ο Ακτίς (ένας από τους Ηλιάδες) απέπλευσε για την Αίγυπτο κι’ εκεί έκτισε την Ηλιούπολη,όπως την είπε από το όνομα του πατέρα του. Κι από αυτόν οι Αιγύπτιοι έμαθαν τους νόμους της αστρολογίας …».
ΗΛΙΑΔΕΣ:
Ο Ήλιος παντρεύτηκε τη Ρόδη, κόρη της Αφροδίτης ή του Ποσειδώνα και της Αλίας και απέκτησαν επτά γιους τους Ηλιάδες: Όχιμος, Κέρκαφος,Ακτίς, Μάκαρ, Μάνδαλος ή Φαέθων, Τροπής και Εναγής… (Διόδωρος ο Σικελιώτης συνέχεια ).« Κι όταν αργότερα έγινε κατακλυσμός στους Έλληνες (πρέπει να εννοεί του Δευκαλίωνα, ενώ πριν μάλλον εννοεί του Ωγύγου) κι’ απ’ τη νεροποντή χάθηκαν οι περισσότεροι άνθρωποι, μαζί με αυτούς χάθηκαν και τα γραπτά μνημεία. Κι από αυτόν το λόγο οι Αιγύπτιοι βρήκαν την ευκαιρία και ιδιοποιήθηκαν τη γνώση της αστρολογίας και,καθώς οι Έλληνες από άγνοια δεν μπορούσαν να επικαλεσθούν γραπτές μαρτυρίες,επικράτησε η γνώμη, ότι αυτοί πρώτοι ανακάλυψαν τα αστέρια. Κατά τον ίδιο τρόπο κι’ οι Αθηναίοι που έκτισαν στην Αίγυπτο μια πόλη, που ονομαζόταν Σάις, δοκίμαζαν την ίδια άγνοια εξ αιτίας του κατακλυσμού. Γι’ αυτούς τους λόγους πολλές γενιές αργότερα ο Κάδμος, ο γιος του Αγήνορα, θεωρήθηκε ότι ήταν ο πρώτος που έφερε τα γράμματα απ’ τη Φοινίκη στην Ελλάδα…».
Ας περάσουμε τώρα στον Όμηρο.
Οι Ομηρικές αμφιβολίες:
Ο Όμηρος στην Οδύσσεια, αναφέρει τη Σιδώνα και τους Σιδωνίους, αλλά δεν αναφέρει καθόλου την Τύρο, αποικία των Σιδωνίων που ιδρύθηκε μετά τον 16ο αιώνα π.Χ. και βρίσκεται πλησίον της. Επιπλέον δεν αναφέρει τις πυραμίδες μα ούτε καν το πρόσφατο σχετικά γεγονός της εποχής εκείνης που συντάραξε τον κόσμο,την έκρηξη του ηφαιστείου τη Θήρας που έγινε το 1613 έως το 1614 π.Χ.
Η εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ αναφέρει ότι η Τύρος κτίσθηκε πιθανότατα τον 15ο αιώνα π.Χ., του Ελευθερουδάκη στο τέλος του 15ου π.Χ. αιώνα, ενώ η ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια ΠΑΝΟΡΑΜΑ αναφέρει ως χρονολογία κτήσης της Τύρου τη 3η χιλ. π.Χ., δημιουργώντας έτσι επιπλέον ερωτηματικά.
Έτσι υποθέσαμε ότι τα Τρωικά έλαβαν χώρα πριν το 1500 π.Χ. και ίσως μετά το 2000 π.Χ. Το ερώτημα είναι αν πράγματι ο Όμηρος «ξέχασε» την έκρηξη της Θήρας και «αγνόησε» τις πυραμίδες και την Τύρο. Πως είναι δυνατόν να ξεχάσει τις πυραμίδες και την έκρηξη της Θήρας; Μήπως αναφέρεται σε γεγονότα αρχαιότερα από τις πυραμίδες; Ειδικοί ερευνητές πουστάλθηκαν από την Ελλάδα στην Ρωσία να χρονολογήσουν τα Τρωικά ευρήματα,συμπέραναν ότι είναι του 2500
π.Χ. Οι δυνάμεις του σκότους έχουν εργαστεί τόσο μεθοδικά που μπορούν να φωλιάσουν στον κάθε ανυποψίαστο την δική τους σκοτεινή ιστορία. Θα σας παραπέμψουμε κατευθείαν στο σύγγραμμα «Η προ του κατακλυσμού συγκοινωνία των δύο κόσμων δια της Ατλαντίδας» του Πάτροκλου Μ. Καμπανάκη,Κωνσταντινούπολης 1893, ανατύπωση εκδ. ΕΚΑΤΗ. Σε ελεύθερη μεταφορά: στις σελ. 23-24-25 γράφει για την καταστροφή ενός πλανήτη που βρισκόταν μεταξύ Άρεως και Διός.
Το πλανητικό σύστημα διεταράχθη, η πορεία των πλανητών άλλαξε όπως και της γης, τότε έγινε η βύθιση της Ατλαντίδας, και η καταστροφή του κράτους του Κρόνου, και έτσι ανεδείχθη η ισχύς του Διός.
Στη σελίδα 32, με έναν καταπληκτικό συλλογισμό τεκμηριώνει ότι οι Σιδώνιοι είναι οι σημερινοί Σουδαναίοι! (οι νυν κάτοικοι του Σουδάν). Πρέπει να έχει απόλυτο δίκαιο! Η Σιδώνα κτίστηκε το 1500 π.Χ. Εδώ δεν αναφέρει τις πυραμίδες και την Θήρα θα ανέφερε τη Σιδώνα; Παρατηρείστε το ανάγλυφο της Αιγύπτου, τα Αιθιοπικά υψίπεδα και θα βεβαιωθείτε για τον ρόλο των πυραμίδων στην υπερπόντια θαλασσοπλοΐα των Ελλήνων. Δικαιολογείται έτσι πλήρως ο Όμηρος που γράφει ότι πήγε
Κύπρο, Φοινίκη,Αίγυπτο, Αιθιόπους, Σιδώνες, Ερεμβούς και Λιβύη.
Στην μεθεπόμενη σελίδα σας παρουσιάζουμε τον αρχαίο αυτό χάρτη του κόσμου για να τον θαυμάσετε! Κατάλοιπο της θαλάσσιας περιοχής της Σαχάρας ήταν η Τριτωνίδα λίμνη! Επιπλέον στο χάρτη φαίνεται η Ατλαντίδα επί της οποίας τοποθετεί τα όρη Άτλας δυτικά και Καύκασος ανατολικά! Εκείνο το οποίο πρέπει τώρα να παρατηρήσετε είναι ότι η Ευρώπη και η Λιβύη είναι ενωμένες και δικαιολογούνται έτσι πλήρως τα ταξίδια του Ηρακλή, που τον θέλει να μεταβαίνει πεζός από την Ευρώπη στη Λιβύη! Ένα δεύτερο αξιοπρόσεκτο είναι ότι ο Ηρακλής ( και ο Περσέας) κατέβαιναν νοτιότερα για να διασχίσουν τον ωκεανό! Αυτό μας είχε προβληματίσει για πάρα πολλά χρόνια. Ώσπου στο μάθημα της γεωγραφίας βρήκαμε τα θαλάσσια ρεύματα και διαπιστώσαμε, ότι και ο αρχαιολόγος κ. Σπυρόπουλος, δηλαδή ότι άλλοι λένε παραμύθια και μετά βγάζουν τις υστερικές τάχα πανεπιστημιακές κραυγές διάσωσης δήθεν της ιστορίας! Παρουσιάζουμε τους χάρτες των ρευμάτων του Ατλαντικού για να διαπιστώσετε το πώς ταξίδευαν οι Έλληνες χρησιμοποιώντας τα θαλάσσια ρεύματα και παρατηρείστε πως οι σύγχρονες επιστήμες δικαιώνουν πάντα τους Έλληνες. Οι Έλληνες θαλασσοπόροι ακολουθούσαν το Ισημερινό ρεύμα και επέστρεφαν με τη βοήθεια του κόλπειου ρεύματος. Κάτι που θεωρεί ο Όμηρος ως αυτονόητο στην Οδύσσεια.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ- Η δικαίωση του Ομήρου
Μη ψάχνετε λεπτομέρειες. Δες τε το σαν ιδέα. Ο Όμηρος ξεχώριζε την Ανατολική Αφρική(Αιθιοπία) από τη Δυτική (Λιβύη)!
Ηλιούπολις:
μια παραθαλάσσια πόλη την οποία έκτισαν οι Ρόδιοι.
Νήσος Φάρος: Να γιατί ο Όμηρος στην Οδύσσεια ραψ. Δ, στ. 323 γράφει ότι απέχει ταξίδι μιας μέρας . Ο Όμηρος δεν γράφει παραμύθια, απλώς αναφέρεται σε αρχαιότερη εποχή.Πόσο απείχε η νήσος Φάρος τους ιστορικούς χρόνους απ’ τη στεριά; Ο αρχιτέκτονας Δεινοκράτης που έκανε τα σχέδια της Αλεξάνδρειας, κατασκεύασε ένα μόλο που συνέδεε το νησί Φάρος με τη στεριά και ονομάστηκε επταστάδιο = 7*185=1300 μέτρα περίπου, τηνεποχή εκείνη, σήμερα είναι ενωμένη με τη στεριά. Την εποχή του Οδυσσέα πόσο απείχε;
ΤΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ (περιπλανήσεις) ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ: Ο πολυμήχανος γιος του Λαέρτη ταξίδευε δεκαεπτά ημέρες με ούριο άνεμο από τη δύση στην ανατολή για να φθάσει στη χώρα των Φαιάκων. Οδύσσεια ραψ. Ε 279-291 μετφ. Ζ. Σιδέρη εκδ. ΟΕΔΒ. Το ότι η κίνηση γινόταν από δυσμάς προς ανατολάς είναι σήμερα βεβαιωμένο. Το σκάφος του και όχι η σχεδία του,όπως μας έμαθαν οι αδαείς στο σχολείο, είχε «στραβόξυλα», «σαβούρα» και «πατωσιά» σαν αυτή που έχει φορτηγό καράβι. Οδύσσεια ραψ. Ε, στ. 254 και επ. Σίγουρα δεν πρόκειται για σχεδία ή μικρό πλεούμενο. Σαβούρα και στραβόξυλα έχουν τα σκάφη. Τέτοιο έφτιαξε με την βοήθεια και την συνεργασία της νεράιδας. Άξιες αναφοράς είναι οι περιοχές των Κιμμερίων. «Ποτέ με τις αχτίδες του δεν τις φωτίζει ο ήλιος» Οδ. Ραψ. Λ στ. 14 και επ.Τέτοια περιοχή στη Μεσόγειο δεν υπάρχει. Ένα άλλο σημείο που προβληματίζει είναι η χώρα των υπερβορείων. Πολλοί την τοποθετούν στο Βορρά. Δεν πρόκειται όμως για μια ψυχρή και σκοτεινή χώρα που επισκέπτονταν ο θεός του φωτός Απόλλωνας. Κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με τις ιδιότητες-χαρακτηριστικά του θεού. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι υπερβόρειοι του θυσίαζαν εκατόμβη γαϊδάρων. Το ζώο αυτό δεν επιβιώνει σε ψυχρά κλίματα. Ο Απόλλων «μετανάστευε» το χειμώνα στη χώρα των υπερβορείων όπου θα υπήρχε περισσότερο φως. Που μπορεί να βρισκόταν μια τέτοια χώρα; Σίγουρα όχι στο βορρά, αλλά υπέρ τον βορρά, δηλαδή αφού υπερβούμε, περάσουμε το βορρά, θα φθάσουμε σε αυτήν. Κατ’ αρχήν ήτο νήσος. Την εντοπίζουμε ύστερα από πολύ σκέψη και με κάθε επιφύλαξη στην περιοχή του κόλπου του Μεξικού, ή σε κάποια νήσο μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης κοντά όμως στην περιοχή του ισημερινού για να έχει ηλιοφάνεια και ζεστό κλίμα.
Συμπέρασμα:
Από την Ελληνική Ιστορία, εκτός του ότι ένα μέρος της έχει φυσιολογικά χαθεί με το πέρασμα του χρόνου, μόνο το 3% όπως έχουμε αναφέρει έχει φθάσει σε μας,ένα άλλο, μεγαλύτερο μέρος έχει κατακαεί ή αποκρυφτεί. Όμως και από αυτά πουσώθηκαν, δηλαδή το 3%, ένα μεγάλο μέρος τους έχει πλαστογραφηθεί. Ενδεικτικά:
Η«παράδοση» του Ηροδότου
.
Το πρόσωπο που επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη της Ελληνικής και παγκόσμιας ιστορίας είναι ο Ηρόδοτος. Όλοι οι αρχαίοι έχουν δομήσει κατά τέτοιον τρόπο τις απόψεις τους, ώστε να μην αντιτίθενται αυτές στον πατέρα της ιστορίας Ηρόδοτο και να μη ξεπερνούν χρονολογικά την ημεροχρονολογία δημιουργίας του κόσμου”, που είναι η 7 Οκτωβρίου του 3761 π.Χ.σύμφωνα με την θεόπνευστη Εβραϊκήθεολογία, που όποιος την παραβίαζε ανήρχετο στην παπική πυρά. Ο Ηρόδοτος είναι αυτός ο οποίος γράφει ότι το αλφάβητο και το δωδεκάθεο τα πήραμε από τους Φοίνικες, ότι τα Μαθηματικά και την αστρονομία τα λάβαμε εξ ανατολών (Αίγυπτο), ότι ο Μενέλαος θυσίασε και κομμάτιασε δύο παιδιά στην Αίγυπτο, και τόσα άλλα που τελειωμό δεν έχουν.
Κατ’ αρχή θέλουμε να παρατηρήσουμε ότι ο Ηρόδοτος είναι αλλοιωμένος! Παραθέτουμε το παρακάτω απόσπασμα: «…παρακαλώντας τους Έλληνες (οι Χίοι) να πλεύσουν στην Ιωνία. Τους πήγαν όμως μόλις μέχρι τη Δήλο. Πέρα από εκεί κυριαρχούσε για τους Έλληνες ο φόβος, καθώς ούτε τα μέρη γνώριζαν και νόμιζαν από πάνω ότι τα πάντα ήταν γεμάτα από στρατεύματα. Για τη Σάμο πίστευαν ότι ήταν μακριά όσο και οι Ηράκλειες στήλες. Και ταίριαζε το πράγμα έτσι, ώστε από τη μία οι βάρβαροι τρομαγμένοι να μη τολμούν να πλεύσουν δυτικά πέρα από τη Σάμο κι οι Έλληνες από την άλλη όχι πιο κάτω από τη Δήλο ανατολικά μ’ όλες τις παρακλήσεις των Χίων . Έτσι το αναμεταξύ τους διάστημα το φύλαγε ο φόβος.»
Ηροδότου Ιστορία εκδ. ΟΕΔΒ 1996, σελ. 170 (Η, 132).
Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι το Περσικό ναυτικό αποτελείτο και από Έλληνες των Μικρασιατικών πόλεων και από Φοίνικες.
Ο Αιγύπτιος ιστορικός Μανέθων κατηγορεί τον Ηρόδοτο για ιστορική παραποίηση, στο έργο του «Κριτική κατά του Ηροδότου», “
πολλά τον Ηρόδοτον ελέγχει,των Αιγυπτιακών υπ’ αγνοίας εψευσμένον” .
Ακόμη ο σοφιστής ιστορικός Αρποκρατίων εις το έργο του «περί του καταψεύσθαι την Ηροδότου Ιστορίαν», τον κατηγορεί ανοικτά.
Πρέπει να προσθέσουμε στους κατήγορους δεκάδες ακόμα, όπως ο Αριστοφάνης, ο Στράβων, ο Αισχύλος κτλ. Ο Αριστοτέλης σχολιάζει:
«μύθον ευήθη και τετρυλημένον»κ.ά. Ο Πλούταρχος 50-120 μ.Χ. γεννήθηκε στη Χαιρώνεια της Βοιωτίας, ιερέας στο μαντείο των Δελφών, έγραψε πλήθος έργων από τα οποία διαφαίνεται η τεράστια μόρφωσή του και η σοβαρότητα του χαρακτήρα του. Ένα από αυτά τα έργα είναι αφιερωμένο στον Ηρόδοτο. Έχει τίτλο:
«Περί της Ηροδότου κακοηθείας».
Προσπαθώντας να δώσει το στίγμα της τόσο εμπεριστατωμένης έρευνάς του γράφει:
«Δεν μας απασχολεί το γεγονός ότι ψεύδεται, εξετάζουμε μόνο τα κακοήθη ψεύδη του.»
(39 Α-Β) έκδ. Κάκτος σελ. 231. Μας είναι ακατόρθωτο να κάνουμε έστω και επιγραμματική περίληψη του παραπάνω συγγράμματος.Η δυσκολία δεν βρίσκεται μόνο στο πλήθος των θεμάτων που αναφέρει, αλλά στην τεκμηρίωση της άποψής του (Περί της Ηροδότου κακοηθείας). Το ότι χρηματίστηκε από τους Αθηναίους το δέχονται σήμερα σχεδόν όλοι οι ιστορικοί. Ο John B. Bery στο βιβλίο ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ, εκδ. Παπαδήμα, σελ.58 γράφει:
« ο Ηρόδοτος λοιπόν ήταν Αθηναιόφιλος δημοκράτης. Αν είναι αληθινή η πληροφορία ότι οι Αθηναίοι του έκαναν δώρο 10 τάλαντα αναγνωρίζοντας την αξία του έργου του, αυτό ήταν μικρή αμοιβή για την υπηρεσία που προσέφερε αυτός για τη φήμη της πολιτείας τους».
Μη ξεχνάτε ότι ο Όμηρος δεν αναφέρει πουθενά ότι ο Κάδμος ήλθε από την Φοινίκη! Αυτό είναι επινόηση του Ηρόδοτου! Στην Οδύσσεια ραψ. Λ, παρελαύνει όλη η αρχαία Βοιωτία, αλλά πουθενά λόγος για Θήβα, Κάδμο, Φοίνικες! Οι αρχαίοι Φοίνικες ήταν Έλληνες Πελασγοί και πολύ αργότερα ήλθαν και αναμείχθηκαν με αυτούς, οι μετέπειτα ιστορικοί Φοίνικες. Στα Ομηρικά δεν υπάρχει ο όρος Φοίνικας με την έννοια που έχει επιβάλλει σήμερα η νέα τάξη πραγμάτων. Σύμφωνα με την ιστορία της Unesco η αρχική τους κοιτίδα ήταν στον Περσικό κόλπο! Βλ. Τ. 2, σελ 551. Πότε άραγε ήλθαν; Πότε οι Πέρσες έγιναν ικανότατοι ναυτικοί;Μέχρι τώρα πουθενά δεν διαβάσαμε για ναυτικά κατορθώματα Περσών! Ας προβληματιστούμε λίγο περισσότερο στο σημείο αυτό. Ο Ηρόδοτος ονομάζει βαρβάρους όλους σχεδόν τους λαούς της Μ.Ασίας, όπως Κάρες, Λυδούς, κά. Ένα έγκλημα που βασανίζει ακατάπαυστα την Ελληνική ιστορία. Ο Κάρας ήταν γιός του Φορωνέα ( βασιλιάτου Άργους κατά τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα), βλ. Παυσανίου Αττικά 39, 6 (Μυθολ.).Ο Ηρόδοτος όμως ταυτίζει τους Κάρες με τους Λέλεγες! (βλ. εγκ. Δομή). Άρα και οι Λέλεγες βάρβαροι; Έτσι δεν θα μείνει κανένας Έλληνας! Λέτε αυτό να επιδιώκει;
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ τουΥπουργείου Παιδείας (ΥΠΕΠΘ):
«Η μάχη του Μαραθώνα πέρασε στη λαϊκή παράδοση κι έφτασε σχεδόν ως τις μέρες μας, όπως δείχνει η ακόλουθη λαϊκή παράδοση της Αττικής:
Στον κάμπο του Μαραθώνα έγινε μια φορά μεγάλη μάχη. Τούρκοι πολλοί με άρμενα πολλά ήρθαν να σκλαβώσουν τη χώρα κι απ’ εκεί να περάσουν στην Αθήνα, γιατί οι Έλληνες εφύλαγαν με πολλά πλεούμενα και τρικάταρτα τον Πειραιά.. Τέλος ενίκησαν οι Έλληνες. Οι Τούρκοι έτρεξαν να γλιτώσουν στα καράβια», από το νέο βιβλίου της Β΄ Γυμνασίου ΗΡΟΔΟΤΟΥ Ιστορίες, εκδ. ΟΕΔΒ 2000, σελ. 79 (παράλληλα κείμενα) στην ενότητα Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Προσέξτε τη λέξη ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Πολλοί στηρίζονται πάνω της και έχουν δημιουργήσει «ιστορία». Εδώ είδαμε την ΠΑΡΑΔΟΣΗ να θέλει τους Τούρκους να μάχονται ενάντια στον Μιλτιάδη στη μάχη του Μαραθώνα! Σκεφθείτε όμως τον ιστορικό του μέλλοντος που θα βρει, αν μη τι άλλο, τα σχολικά βιβλία λόγω του τεράστιου πλήθους τους,να σταθεί στη λαϊκή παράδοση! Σαν να μην έφθανε ο Ηρόδοτος, είχαμε και τους Αθηναίους, που στην προσπάθειά τους να σφετεριστούν τους λαούς της Μ. Ασίας«έπλασαν» την Ιωνική μετανάστευση του 6ου π.Χ. αιώνα!Οι περισσότερες από τις παραπάνω πόλεις του πόντου υπήρχαν τον 6ο π.Χ. αιώνα που άρχισε η δήθεν «Αθηναϊκή μετανάστευση», στην Μ. Ασία. Όπου υπάρχει θάλασσα υπάρχει και Ελληνισμός! Γιατί άραγε όλοι οι ναοί των Αθηνών ήταν Δωρικού ρυθμού και όχι Ιωνικού; Το θησείο, ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο, ο Παρθενώνας.
Ο αρχικός ναός της Αθηνάς ήταν δωρικού ρυθμού και καταστράφηκε από τους Πέρσες. Βλέπετε όμως ότι και ο νέος είναι πάλι δωρικού ρυθμού. Ο ναός της απτέρου νίκης είναι Ιωνικού ρυθμού γιατί ήδη έχουν φθάσει τα νέφη του πελοποννησιακού πολέμου και η «ιωνική μετανάστευση».
Παρατηρήσεις..
Ο Ηρόδοτος Εκθειάζει υπερβολικά τον Θεμιστοκλή ώστε να επισκιάζει όλους τους άλλους Έλληνες αρχηγούς των στόλων, ακόμα και τον αρχηγό όλων τον Ευρυβιάδη. Όλα τα ορθά τα συλλάμβανε τάχα ο νους του Θεμιστοκλή, κατά τον Ηρόδοτο πάντα. Είναι γεγονός ότι ο Θεμιστοκλής έπεισε τους Αθηναίους να κατασκευάσουν τριήρεις στον πόλεμο κατά τον Αιγινητών γύρω στο 490 π.Χ. Έτσι η Αθήνα βρέθηκε με τον περισσότερο αξιόλογο στόλο κατά τα Περσικά. Η νίκη στην Σαλαμίνα ήταν κατόρθωμα μόνον του Θεμιστοκλή κατά τον Ηρόδοτο! Παρ’ όλο που ελέγχεται για την επιστολή που έστειλε στον Ξέρξη με τον δούλο του Σίκινο, με την οποία τον παρακινούσε να επιτεθεί εναντίον των Ελλήνων γιατί θα έφευγαν, προτιμούσαν να αμυνθούν στον Ισθμό, ακόμη και αυτή την ανίερη πράξη την μετέβαλε σε αριστουργηματικό σχέδιο του Θεμιστοκλή! Στην ναυμαχία του Αρτεμισίου, μη γνωρίζοντας τι να επισυνάψει υπέρ αυτού, μας αφηγείται ότι έγραφε στα βράχια συνθήματα για τους Έλληνες ναύτες που υπηρετούσαν στον Περσικό στόλο για να αποστατήσουν! Στις Θερμοπύλες εμφανίζει τον Λεωνίδα με άλλους 300 Σπαρτιάτες να αντιμετωπίζουν τους Πέρσες που ο ίδιος αναβιβάζει τουλάχιστον σε 1.800.000 άνδρες, μετατρέποντας έτσι την ιερή ιστορία μας σε παραμυθολογία εβραϊκής μορφής. Αναρωτιέται δικαιολογημένα ο καθένας, πως άραγε 300 Σπαρτιάτες κράτησαν 1,8 εκατομμύρια Πέρσες; Άρα παραμύθια μας λένε οι Έλληνες! Βέβαια ο αριθμός των Περσών δεν ήταν τόσο μεγάλος. Σύγχρονοι αναλυτές τους αναβιβάζουν στις 670. 000 μάχιμους και άλλοι τόσοι βοηθητικοί και συμφωνούν με τον Διόδωρο. Οι 300 Σπαρτιάτες δεν ήταν ακριβώς 300! Αναλυτικά, οι πέντε έφοροι διόριζαν τους τρεις υπαγρέτες και αυτοί με τη σειρά τους επέλεγαν εκατό από τους ικανότερους Σπαρτιάτες ο καθένας, σύνολο τριακόσιοι. Αυτοί ήταν οι 300 του Λεωνίδα που μάχονταν γύρω από τον βασιλιά και σε εξαιρετικά δύσκολες αποστολές. Υπήρχε και το αντίστοιχο σώμα των Ιππέων ( Ξενοφώντα Λακ. Πολ. 4, 3), που ελάμβαναν μέρος και στις μάχες, αλλά ήταν «η άμεση επέμβαση» της πολιτείας στις φυσικές καταστροφές. Σύμφωνα όμως με τον Διόδωρο (ΙΑ,4, 11) συνόδευαν αυτούς 1000 περίοικοι, που αποσιωπά ο Ηρόδοτος. Γενικά κάθε Σπαρτιάτη συνόδευαν τέσσερις έως εφτά είλωτες που ήταν ελαφρότερα οπλισμένοι.
Ειδικά τους 300 συνόδευαν επτά,έτσι έχουμε:
τριακόσιοι= 300 +7*300=2400, τους περίοικους συνόδευαν ίσως τέσσερις, χωρίς να το έχουμε επιβεβαιώσει. Περίοικοι 1000+4*1000=5000. Σύνολο 7400 άνδρες.Κανένας εκ των ειλώτων δεν λιποτάκτησε! Έμειναν ακόμη στο πεδίο της μάχης μέχρι τέλους οι σύμμαχοι των Λακεδαιμονίων Θεσπιείς, επτακόσιοι των αριθμό, που ο καθένας συνοδεύονταν από έναν ελαφρά οπλισμένο, ήτοι 1400 αθροιστικά. Σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε και τους Θηβαίους, άγνωστος ο αριθμός τους, ίσως 400 που λιποτάκτησαν στο τέλος λίγο πριν τον θάνατο του Λεωνίδα. Αυτό έγινε όταν οι Έλληνες κυκλώθηκαν ύστερα από την προδοσία του Εφιάλτη και ο Λεωνίδας παρέταξε τον στρατό στο ανοικτό πλέον πεδίο για να τους προξενήσει μεγαλύτερη φθορά,αφού το τέλος ήταν βέβαιο. Έτσι βρήκαν την ευκαιρία και πέρασαν στους Πέρσες. Τις πρώτες ημέρες ήταν και οι άλλοι Έλληνες. Δεν μπορούμε να αποφανθούμε με βεβαιότητα αν τελικά αυτοί λιποτάκτησαν, ή αν πράγματι ο Λεωνίδας τους είπε να φύγουν. Υπάρχουν διιστάμενες απόψεις.Επειδή μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνονταν και οι Αθηναίοι, ίσως ο Ηρόδοτος να βρήκε τρόπο να τους αθωώσει! Ας δούμε τι γράφει ο ίδιος ο Ηρόδοτος: «
Σ’ αυτό το σημείο όμως, συμφωνώ περισσότερο με τη στάση του Λεωνίδα, ο οποίος όταν κατάλαβε ότι οι σύμμαχοι ήταν απρόθυμοι να πολεμήσουν και ότι δεν ήθελαν να διακινδυνεύσουν πολεμώντας μαζί με τους άλλους, τους προέτρεψε να φύγουν, για τον ίδιο όμως ήταν απαράδεκτο να φύγει…» βλ. Πολύμνια 220. Ας μη ξεχνάμε όμως και κάποια άλλα γεγονότα.
ΔΗΛΟΣ:
Τον χειμώνα του 426/5 π.Χ. οι Αθηναίοι έκαναν την “κάθαρση” της Δήλου, δήθεν για λόγους ευσεβείας. Άνοιξαν όλους τους τάφους που υπήρχαν στο νησί και μετέφεραν τα οστά και τα κτερίσματα στη Ρήνεια, όπου τα έθαψαν σ’ ένα κοινό λάκκο.Παράλληλα αποφάσισαν να μην γεννιέται και να μην πεθαίνει κανείς πια στη Δήλο, αλλά να μεταφέρονται οι επίτοκοι και οι βαριά άρρωστοι στη Ρήνεια. Από τότε κανείς δεν γεννήθηκε, κανείς δεν πέθανε και κανείς δεν τάφηκε στο Ιερό νησί, οι δε Δήλιοι, όπως επεδίωκαν οι Αθηναίοι, έγιναν απάτριδες. Το 422 π.Χ. ολοκλήρωσαν την «κάθαρση» εξορίζοντας όλο τον ντόπιο πληθυσμό. Αμέσως μετά την κάθαρση, παρά το γεγονός ότι ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση, οι Αθηναίοι αρχίζουν, από τύψεις ή από φόβο, το εξαιρετικά δαπανηρό έργο της οικοδόμησης ενός ακόμη ναού του Απόλλωνα από λευκό πεντελικό μάρμαρο και καθιερώνουν τα Δήλια, γιορτή προς τιμήν του Απόλλωνα κάθε πέντε χρόνια.
ΣΑΜΟΣ:
η μεγαλύτερη ναυτική δύναμη της Μεσογείου το 700 έως 500 π.Χ. Τα πολεμικά της πλοία, οι Σάμαινες (Πλούταρχος, Περικλής 26, 3-4), κυριαρχούσαν παντού. Πρώτοι σύμφωνα με τον Θουκυδίδη (Ι,13) κατασκεύασαν τριήρεις οι Κορίνθιοι, με τρείς ορόφους κωπηλατών. Ο δε Κορίνθιος Αμεινοκλής έφτιαξε τέσσερις τριήρεις για λογαριασμό των Σαμίων. Το 411 π.Χ οι Αθηναίοι κατέστρεψαν τη Σάμο με τη βοήθεια βέβαια των συμμάχων τους και όχι μόνοι τους και,σύμφωνα με τις μαρτυρίες του Σάμιου ιστορικού Δούρι, σημάδευαν τα σώματα των αιχμαλώτων με καυτή σφραγίδα που είχε την εικόνα αθηναϊκού πλοίου και μετά τους έκοβαν το μεγάλο δάχτυλο του δεξιού χεριού για να μην μπορούν να χρησιμοποιούν το ακόντιο. Άλλους πάλι,τους μετέφεραν στη Μίλητο και, αφού τους έδεσαν πάνω σε σανίδες και τους άφησαν αρκετές μέρες νηστικούς, τους σκότωσαν με ρόπαλα. Άλλη παράδοση αναφέρει ότι οι Σάμιοι ολιγαρχικοί σημάδευαν τους Αθηναίους αιχμαλώτους με σφραγίδα που έφερε το σήμα της κουκουβάγιας.
ΚΛΕΦΤΕΣ:
Οι Αθηναίοι έκλεψαν το συμμαχικό ταμείο της Δήλου και μετέφεραν τα χρήματα στην Αθήνα. Με αυτό έφτιαξαν την Ακρόπολη και τα δημόσια κτήρια.
Λύσανδρος:
Ίσως ο περισσότερο κατασυκοφαντημένος στρατηγός της αρχαιότητος. Αφού καταναυμάχησε δύο φορές τον Αθηναϊκό στόλο, κατέλαβε την πόλη των Αθηνών και ενώ όλοι οι σύμμαχοι της Σπάρτης απαιτούσαν να θανατώσει τους Αθηναίους αυτός αρνήθηκε να θανατώσει άνδρες που πολέμησαν μαζί τους Πέρσες.Πέθανε γέρων προδομένος στο πεδίο της μάχης (Αλίαρτος 394 π.Χ. ) και ενταφιάστηκε άπορος δημοσία δαπάνη, ο άνθρωπος που είχε διαχειριστεί τεράστια ποσά, εν αντιθέσει με τον Αθηναίο Περικλή που κατάκλεψε τους πάντες.
2.Η ίδρυση του ιερατείου του σκότους
2.Η ίδρυση του ιερατείου του σκότους
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΔΑΜΑΚΟΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.