Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Δελτίο καιρού καρδιάς


                                                   

~ Τι διαβάζεις εκεί;

~ Βλέπω τον καιρό !

~ Μήπως βλέπεις της προηγούμενης εβδομάδας.; Γιατί για αύριο προβλέπεται κακοκαιρία!!

~Α!!! Δεν σου εξήγησα .συγνώμη για την αφέλεια μου .αυτός είναι ένας διαφορετικός καιρός .είναι το δελτίο καιρού της καρδίας μου!!!

~ Πλάκα μου κάνεις; Τι είναι αυτό; Ερωτευμένος είσαι;


~ Να σου εξηγήσω . Αύριο σύμφωνα με το δελτίο καιρού της καρδιάς μου, προβλέπεται ηλιοφάνεια σε όλη τη χώρα! Οι άνεμοι της αγάπης θα πνέουν ευγενικά και οι ακτίνες του Ήλιου θα στέλνουν  χαμόγελα αισιοδοξίας! Τα πλοία της αγάπης θα εκτελούν κανονικά τα δρομολόγια τους και η θάλασσα θα είναι γαλήνια. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί σε κανονική για την εποχή της Ελλάδας επίπεδα. Όπως λέει και το τραγούδι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΚΡΥΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ. Καταλαβαίνεις έτσι;;; !!!

~ Χα χα χα, έχεις ένα τρόπο να με διασκεδάζεις με τις αλληγορίες σου! Πες μου τώρα που έμαθες να προβλέπεις τον καιρό της καρδιάς σου!!

~ Ο καιρός της καρδιάς δεν προβλέπεται. Δημιουργείται!!! 

~ Και πως δημιούργησες καλοκαιρία στον καιρό της καρδιάς σου; Μας δουλεύεις;

~ Είναι πολύ απλό. Σταμάτησα να παράγω ψυχικά απόβλητα! Έτσι άρχισαν να φεύγουν οι συννεφιές της θλίψης ,τα ακραία φαινόμενα του θυμού ,οι παγερές ακίνητες νύχτες  του φόβου και οι φουρτούνες του μίσους. Όταν έφυγαν αυτά ένοιωσα μέσα μου την καλοκαιρία!!!

~ Μπορείς να κάνεις και σε μένα μια πρόγνωση του δελτίου της καρδιάς μου;

~ Όχι! Αυτό χρειάζεται να το ανακαλύψεις μόνος σου! Μπορώ όμως να σου πω τι καιρό είχε στην καρδιά μου όταν δημιουργούσα ψυχικά απόβλητα.

~ Αυτό θα έχει πολύ ενδιαφέρον! Για πες!!!

~ Ο καιρός ήταν ήδη άστατος και έβρεχε συνεχώς! Και ενώ όλα ήταν  τόσο μαύρα ερχόταν  ένα μαύρο σύννεφο, που το έφερναν βόρειοι άνεμοι για να επιδεινώσει ακόμη περισσότερο την συννεφιά της θλίψης! Το όποιο έριχνε ακόμη και χαλάζι σε μέγεθος πορτοκαλιού και  όλοι κρύβονταν στα σπίτια τους φοβούμενοι να μην τους πλήξει ! Τα κανάλια νυχθημερόν έδειχναν έκτακτα δελτία που παρουσίαζαν ειδικοί. Προειδοποιούσαν και προέτρεπαν  τον κόσμο να μείνει στα σπίτια του! Ο φόβος είχε παγώσει τα πάντα και η θάλασσα ήταν ταραγμένη από τους ανέμους του θυμού, που ήθελαν να τσακίσουν οτιδήποτε έβρισκαν στο πέρασμα τους. Το μίσος προκαλούσε ζημιές μέσω τυφώνων στην επικοινωνία !

~ Καλά όλα αυτά .τι καλά δηλαδή!!! Έτσι είμαι αυτές τις ημέρες.«άστατος»!! Πως σταμάτησες να δημιουργείς αυτά τα ψυχικά απόβλητα και ήρθε η καλοκαιρία;

~ Όλα ξεκίνησαν όταν συνειδητοποίησα ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι όπως φαίνονται. Και με θάρρος έψαξα να βρω τον φάρο μέσα στην καταιγίδα! Προστάτεψα τον εαυτό μου, μέχρι να σταθώ στα πόδια μου! Βελτίωσα τις τεχνικές και τα χαρίσματα μου και τότε ήταν που ένοιωσα ότι «η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά»! Και προς μεγάλη μου έκπληξη συνάντησα και άλλους στο δρόμο μου και μοιραστήκαμε τις περιπέτειές μας! Και από τότε μοιραζόμαστε αυτήν την εμπειρία όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε!!! Γιατί αν αυτό που δίνεις είναι καλοκαίρι, καλοκαίρι έχεις στην καρδιά. Αφού μόνο ότι δίνουμε είναι πραγματικά δικό μας!!!

Αντώνης Χανιωτάκης

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

  1. Κάποτε η καρδιά του Έλληνα είχε μόνιμη ηλιοφάνεια!!!
    Και αν σήμερα δεν έχει,ας το αλλάξουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα