Σύνοψη
1 Εμπειρία
2 Αρχάριοι Αναβάτες
3 Ωριμότητα
4 Εκπαίδευση
5 Ναρκωτικές Ουσίες
6 Επιλογή μοτοσικλέτας
7 Συμπεριφορά του Αναβάτη
A. Εναλλαγή λωρίδας
B. Σφήνες
Γ. Συνοδήγηση
Δ. Τοποθέτηση στη Λωρίδα
E. Προσπερνώντας την κίνηση
ΣΤ. Επιθετικά Αμυντικός
8 Ικανότητες Αναβάτη
A. Χρόνος αντίδρασης
B. Φρενάρισμα
Γ. Στρίψιμο
9 Αναταράξεις
10 Επιβάτες
1 Εμπειρία
Χωρίς αμφιβολία, η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια μιας μοτοσικλέτας. Είναι πιο πιθανό για έναν έμπειρο αναβάτη να γνωρίζει την ενδεδειγμένη αντίδραση σε κάθε επικίνδυνη συνθήκη.
Οι άπειροι αναβάτες είτε θα επιλέξουν την λάθος αντίδραση, είτε την σωστή αλλά θα την επιχειρήσουν με λάθος τρόπο, και για αυτό το λόγο μπορεί να μην γίνουν ποτέ έμπειροι αναβάτες. Μπορεί να πει κανείς ότι οι νόμοι της εξέλιξης των ειδών ισχύουν και εδώ.
Όσοι είναι άτσαλοι, ανόητοι, και ασυντόνιστοι φεύγουν εκτός νωρίς, και μόνο όσοι πραγματικά έχουν τα προσόντα και την διάθεση να μάθουν γίνονται οι πιο έμπειροι. ΄Το γεγονός αυτό δεν σημαίνει ότι οι έμπειροι αναβάτες δεν θα εμπλακούν ποτέ σε ατύχημα, αλλά ότι θα είναι καλλίτερα προετοιμασμένοι, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι καθαρά θέμα τύχης.
Μεγάλη έμφαση δίδεται στην εμπειρία με μοτοσικλέτες εκτός δρόμου. ΄Κατά την γνώμη μου αυτό είναι λανθασμένο γιατί δεν έχει σημασία το πού αποκτήθηκε η εμπειρία αλλά η συνολική εμπειρία.
Έχω δει αρκετά ατυχήματα με αναβάτες που είχαν αρκετή εμπειρία με μοτοσικλέτες εκτός δρόμου αλλά ελάχιστη εμπειρία οδήγησης μοτοσικλετών δρόμου σε πραγματικές συνθήκες.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.