Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Το Κάμα Σούτρα πέρα από τις στάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Το Κάμα Σούτρα πέρα από τις στάσεις
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι το Κάμα Σούτρα είναι ένα βιβλίο που περιγράφει τις ποικίλες στάσεις της σαρκικής επαφής ωστόσο αυτό αποτελεί μόνο ένα κεφάλαιο του βιβλίου. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα βιβλίο που δίνει οδηγίες για θέματα συμπεριφοράς προς το άλλο φύλο και πρακτικές συμβουλές κατά τη διάρκεια της επαφής.
Το Κάμα Σούτρα γράφτηκε από τον Βατσαγιάνα (Vatsyayana) ο οποίος έζησε τον 2ο αιώνα μ.Χ. αλλά δεν υπάρχουν πολλά γνωστά για το συγγραφέα. Δύσκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί πνευματικό κείμενο, αν και ο συγγραφέας του έζησε ως μοναχός αναφέροντας πως όταν έγραψε το βιβλίο βρισκόταν σε κατάσταση «βαθιάς πνευματικής προσήλωσης στον Θεό».
Σήμερα το βιβλίο έχει ιστορική αξία καθώς αποτελεί προϊόν της εποχής του. Παρότι έχει γραφτεί πριν περίπου 17 αιώνες, ο αναγνώστης έχει την αίσθηση ότι δεν πρόκειται για ένα εντελώς παλιό και ξεπερασμένο κείμενο καθώς τα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης παραμένουν αναλλοίωτα.
Ο άνθρωπος που μετέφρασε το βιβλίο ήταν ο Βρετανός Σερ Ρίτσαρντ Μπάρτον ο οποίος είχε μεταφράσει τις «Χίλιες και Μία Νύχτες». Το 1870, ο Μπάρτον και η ομάδα του μετέφραζαν στα αγγλικά το «Ανάνγκα-Ράνγκα» παρατηρώντας ότι υπήρχαν συχνές αναφορές στα γραπτά ενός «σοφού Βάτσια». Αναζήτησαν τα γραπτά του σοφού και οδηγήθηκαν στο αρχαίο «Κάμα Σούτρα». Το βιβλίο δεν υπήρχε σωσμένο ολόκληρο και αναγκάστηκαν να το αναζητήσουν στις βιβλιοθήκες της Ινδίας, συλλέγοντας κομμάτια, όπου τα έβρισκαν. Τελικά, το Κάμα Σούτρα εκδόθηκε για πρώτη φορά στην Αγγλία το 1883.
Το βιβλίο εξυμνεί τη σαρκική επιθυμία και αποτελεί αντίδοτο στη ντροπή. Κανένα όργανο του σώματος δεν είναι αισχρό ή βρόμικο και η απόλαυση των πέντε αισθήσεων μπορεί στην πραγματικότητα να είναι μέρος της ενάρετης ζωής. Ο συγγραφέας, που δεν είναι καθόλου μισογύνης αλλά γράφει απερίφραστα, επιμένει ότι στην κρεβατοκάμαρα το παιχνίδι παίζεται με ίσους όρους. Δεν ισχυρίζεται ότι η απιστία είναι αμάρτημα, απαγορευμένη από τον Θεό και δεν εκφράζει ενδοιασμούς για τις προγαμιαίες σχέσεις. Αντίθετα συμβουλεύει τους άντρες να ικανοποιούν τις επιθυμίες των γυναικών.
Επί 3.000 χρόνια, οι Ινδοί μεγαλώνουν μαθαίνοντας τους τέσσερις σκοπούς της ζωής. Αυτοί είναι:

  • Η σαρκική επιθυμία, η απόλαυση μέσω των πέντε αισθήσεων (Kama). Πρόκειται για τον χαμηλότερο σκοπό ενός ανθρώπου.
  • Η επιτυχία. Περιλαμβάνει τον πλούτο, τους φίλους και τα περιουσιακά στοιχεία (Artha). Ο σκοπός αυτός έχει αξία από μόνος του, ωστόσο οφείλει να υπηρετεί τις υποθέσεις της ψυχής.
  • Η αρετή. Η απαρέγκλιτη τήρηση των συμπαντικών νόμων (Dharma). Ο ενάρετος τρόπος ζωής είναι απαραίτητος για την επίτευξη του τελικού σκοπού που είναι η ελευθερία.
  • Η απελευθέρωση από τον εαυτό, δηλαδή η ελευθερία της ψυχής (Moksha). Πρόκειται για τον πρωτεύο­ντα σκοπό προς τον οποίο στοχεύουν όλα τα υπόλοιπα. Όμως η Moksha είναι μια ανταμοιβή που δίνεται στον παράδεισο, μετά θάνατον.
Οι άντρες και οι γυναίκες χρειάζονται το Κάμα Σού­τρα (το σούτρα μπορεί να μεταφραστεί ως κανόνας ή ρητό) προκειμένου να μάθουν τους κατάλληλους τρόπους μέσω των οποίων θα επιδιώ­ξουν σωστά την απόλαυση.
Το βιβλίο τονίζει ότι οι σκοποί της ζωής πρέπει να επιδιώκονται αρμονικά, δίχως να συγκρούονται μεταξύ τους. Στον πρόλογο, ο Vatsyayana αναφέρει το έργο προηγούμενων συγγραφέων με βάση τους οποίους ο συνέταξε το δικό του. Λαμβάνει ως δεδομένο ότι ο αναγνώστης ανήκει σε μία από τις τέσσερις παραδοσιακές κάστες της Ινδίας. Θεωρεί ότι οι σύντροφοι πρέπει να συνευρίσκονται ως ίσοι, εννοώντας με αυτό ότι πρέπει να ανήκουν στην ίδια κάστα, να έχουν τον ίδιο σωματότυπο και συμβατό μέγεθος οργάνων (εξ ου και οι αναφορές του σε άνδρες-ελέφαντες, άνδρες-λαγούς, γυναίκες-ελάφια κ.ο.κ). Λαμβάνει την πολυγαμία ως δεδομένο, όπως και το ότι οι άνδρες έχουν περισσότερες ερωτικές ορμές από τις γυναίκες λαμβάνοντας τον ηγετικό ρόλο ως κυνηγοί και πλανευτές.
Η επιθυμία και τα χαρακτηριστικά της. Σύμφωνα με το βιβλίο, στο ξεκίνημα της επαφής, η επιθυμία της γυναίκας έχει μέτρια ένταση και η ίδια δεν μπορεί να ανε­χθεί τις δυνατές ωθήσεις του εραστή της. Το πάθος της ενδυναμώνεται βαθμιαία μέ­χρι να σταματήσει να σκέφτεται το σώμα της.
Οι φλογεροί νεαροί άντρες δεν πρέπει να παραλείπουν τα προκαταρκτικά παιχνίδια. Πρέπει να ικανοποιήσουν τη γυναίκα και για να το κάνουν πρέπει να δώσουν προσοχή στις επιθυμίες της και στα χαρακτηριστικά του πάθους της. Ορισμένοι νεαροί άντρες, τυφλωμένοι από το δικό τους πάθος, ξεχνούν τα εισαγωγικά και εκπλήσσονται όταν η γυναίκα τούς απωθήσει λίγο αργότερα. Όταν ικανοποιηθεί, η γυναίκα θα ανταποδώσει τα φιλιά και τα χάδια με όλη της την καρδιά.
Επειδή ο έρωτας είναι ανταγωνιστικός και συχνά οδηγεί σε διαφωνίες, η επα­φή παίρνει τη μορφή μάχης. Όταν δυο εραστές χτυπούν ο ένας τον άλλον, ενδείκνυ­νται για τον σκοπό αυτό κάποια συγκεκριμένα σημεία.
Τα αρσενικά χαρακτηριστικά λέγεται ότι είναι η σκληρότητα και η παραφορά ενώ τα θηλυκά χαρακτηριστικά είναι η αδυναμία, η τρυφερότητα, η ευαισθησία και η τάση για απομάκρυνση από δυσάρεστες καταστάσεις. Κατά τη διάρκεια της διέγερσης του πάθους, μπορεί να κάνουν την εμφάνιση τους τα αντίθετα χαρακτηριστικά, ωστόσο δεν διατηρούνται επί μακρόν και πολύ σύντομα ανακτά κανείς τη φυσική του κατάσταση.
Τα καβγαδάκια. Μια γυναίκα η οποία είναι πολύ ερωτευμένη με τον άντρα της, δεν αντέχει ούτε να ακού­ει να αναφέρεται το όνομα της αντιζήλου της ή να την προσφωνήσουν με το όνομα αυτό κατά λάθος. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, φουντώνει μεγάλος καβγάς και η γυναίκα φωνάζει, θυμώνει, τραβά τα μαλλιά της, χτυπά τον εραστή της, πέφτει από το κρεβάτι και πετώντας παράμερα τις γιρλά­ντες και τα στολίδια της, κυλιέται στο πάτωμα. Εκείνη τη στιγμή, ο άντρας οφείλει να συμφιλιωθεί μαζί της μιλώντας της συμβιβα­στικά.
Εάν η γυναίκα βρίσκεται στο σπίτι και αρχίσει να μαλώνει με τον εραστή της, οφείλει να δείξει πόσο θυμωμένη είναι και να φύγει. Ύστερα, αφού ο άντρας θα της έχει στείλει δώρα συμφιλίωσης και αντικείμενα που συμβολίζουν τη μεταμέλεια του, εκείνη μπορεί να επιστρέψει και να περάσει τη νύχτα μαζί του.
Η ντροπαλή νύφη. Ένας άντρας πρέπει να κερδίσει τη νέα του σύζυγο καλλιεργώντας την εμπιστοσύνη της. Οι γυναίκες, καθώς έχουν ευαίσθητη φύση, επιθυμούν τρυφερά ξεκινήματα. Ό­ταν τις πλησιάσει βίαια κάποιος τον οποίο γνωρίζουν ελάχιστα, μπορεί να εξελιχθούν σε πολέμιες του ανδρικού φύλου. Συνεπώς, ο άντρας οφείλει να πλησιάσει την κοπέλα με τον τρόπο που προτιμά εκείνη, κάνοντας οτιδήποτε χρειάζεται προκειμένου να κερδίσει σταδια­κά την εμπιστοσύνη της.
Από τη στιγμή που η γυναίκα θα δεχτεί το αγκάλιασμα του, ο άντρας οφείλει να την ταΐσει με τρυφερότητα ζαχαρωτά. Εάν εκείνη δεν το δεχτεί, θα πρέπει να την ικετέψει, κι αν εκείνη εξακολουθήσει να αντιστέκεται, θα πρέπει να πέσει στα γόνατα. Είναι παγκόσμιος κανόνας ότι, όσο ντροπαλή ή θυμω­μένη κι αν είναι μια γυναίκα, ποτέ δεν αγνοεί έναν άντρα που γονατίζει μπροστά της. Καθώς της προσφέρει το ζαχαρωτό, ο άντρας θα πρέπει να τη φιλήσει τρυφερά, χωρίς να ακουστεί κανένας ήχος.
Εάν ο άντρας ρωτήσει τη γυναίκα εάν τον επιθυμεί, εκείνη θα πρέπει στο πνεύμα της σεμνότητας να μην πει τίποτα, παραμένοντας σιωπηλή για αρκετή ώρα. Εάν εκεί­νος εξακολουθήσει να της ζητά να απαντήσει, εκείνη οφείλει να αποκριθεί με ένα ελα­φρύ νεύμα του κεφαλιού. Όταν φτάσει στο σημείο να ανταποδώσει το αγκάλιασμα του, ο άντρας θα πρέπει να χαϊδέψει απαλά ολόκληρο το σώμα της.
Στο τέλος, αφού κατορθώσει να την κερδίσει, θα πρέπει να την απολαύσει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην τη φοβίσει, αγγίζοντας ολόκληρο το σώμα της με τα χέρια και φιλώ­ντας το κάθε σημείο. Οφείλει επίσης να υποσχεθεί ότι θα είναι για πάντα πιστός ώστε να καθησυχάσει οποιονδήποτε φόβο μπορεί εκείνη να τρέφει για άλλες γυναίκες.
Ένας άντρας ο οποί­ος γνωρίζει με ποιον τρόπο μπορεί να κερδίσει την αγάπη μιας γυναίκας, χαίρει ιδι­αίτερης τιμής και υπόληψης, ενώ κάποιος ο οποίος παραμελεί μια γυναίκα θα της γί­νει μισητός, καθώς αγνοεί τον γυναικείο τρόπο σκέψης. Εάν ένας άντρας υποχρεώσει με τη βία μια κοπέλα να υποταχθεί στις ορέξεις του, εκείνη θα γίνει νευρική, ανήσυχη και θλιμμένη, θα αρχίσει να μισεί τον άντρα που την εκμε­ταλλεύτηκε.
Η συμπεριφορά της γυναίκας. Οι συγγραφείς του παλιού καιρού δηλώνουν ότι παρόλο που το κορίτσι μπορεί να αγαπά πολύ τον άντρα, δεν θα πρέπει να προσφέρει τον εαυτό της, διότι το κορίτσι που κάνει κάτι τέτοιο χάνει την αξιοπρέπεια του και εί­ναι πιθανό να χλευαστεί και να απορριφθεί.
Ωστόσο, όταν ο άντρας εκφράσει την επι­θυμία του να είναι μαζί της, εκείνη θα πρέπει να τον ενθαρρύνει. Όταν εκείνος προσπαθεί να τη φιλήσει, οφείλει να του αντιστέκεται όταν την ικετεύ­ει να του επιτρέψει να κάνει έρωτα μαζί της, εκείνη θα πρέπει να του επιτρέπει μονάχα να αγγίζει τα κρυφά της σημεία – και αυτό μετά από μεγάλη δυσκολία.
Όσο φορτι­κός κι αν γίνεται, εκείνη δεν θα πρέπει να του παραδοθεί με τέτοιον τρόπο που να φα­νερώνει δική της συναίνεση, αλλά να αντιστέκεται στις προσπάθειες του να την κάνει δική του. Μόνον όταν θα είναι βέβαιη ότι ο εραστής της την αγαπά πραγματικά και ότι της είναι βαθιά αφοσιωμένος και ότι δεν πρόκειται να αλλάξει γνώμη, πρέπει να του παραδοθεί. Αφότου χάσει την παρθενία της, θα πρέπει να το εκμυστηρευτεί στους πιο έμπιστους φίλους της και να τον πείσει να την παντρευτεί σύντομα.
Στον έρωτα, η γυναίκα παρουσιάζει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Ερωτεύεται χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν τι είναι σωστό και τι λάθος. Όταν ένας άντρας την καλοπιάνει, εκείνη απομακρύνεται από κοντά του ενστικτωδώς, ακόμη κι αν μέσα της είναι πρόθυμη να ενωθεί μαζί του. Χρειάζονται πολλαπλές και επανειλημμένες ικεσίες προτού υποχωρήσει στις επιθυμίες του.
Τα σημάδια με τα οποία μια γυναίκα αποκαλύπτει τον έρωτα της είναι τα ακόλουθα: Του μιλά χωρίς να της έχει μιλήσει εκείνος πρώτος, εμφανίζεται μπροστά του σε απομονωμένες τοποθεσίες, του μιλά ακατανόητα ή με τρεμάμενη φωνή, τα χέρια και τα πόδια της είναι υγρά από τον ιδρώτα και το πρόσωπο της αναψοκοκκινισμένο, παραμένει ακίνητη έχοντας τα χέρια ακουμπισμένα στο κορμί του, σαν να εξεπλάγη από κάτι ή σαν να ένιωσε ξαφνικά κουρασμένη, ακουμπά ένα από τα χέρια της στο κορμί του και το αφήνει ακίνητο, και ακόμη κι αν ο άντρας το σφίξει επάνω του, εκείνη δεν το τραβάει παρά μετά από πολλή ώρα.
Η αποπλάνηση της γυναίκας. Οι διάφοροι τύποι ανδρών που έχουν κατά κανόνα επιτυχία στις γυναίκες είναι οι χαρισματικοί ομιλητές που έχουν ταλέντο στην αφήγηση ιστοριών, αυτοί που είναι εξοικειωμένοι με τις γυναίκες από την παιδική τους ηλικία, που διαθέτουν αυτοπεποίθηση, που είναι γενναιόδωροι και στέλνουν δώρα, που κάνουν όσα αγαπούν οι γυναίκες, που αγαπούν τα πικνίκ και τις γιορτές, οι πρόσφατα παντρεμένοι, οι δυνατοί και θαρραλέοι και αυτοί των οποίων το ντύσιμο και ο τρόπος ζωής είναι μεγαλοπρεπής.
Όταν ένας άντρας προσπαθεί να κατακτήσει μια γυναίκα, οφείλει να προσπαθήσει να διαβάσει τη σκέψη της. Ο άντρας θα πρέπει να παίρνει ο ίδιος την πρωτοβουλία της γνωριμίας και μόνο όταν αυτό είναι ανέφικτο πρέπει να επιστρατεύει θη­λυκούς διαμεσολαβητές. Όσο για τη φήμη η οποία θέλει τις γυναίκες που κινούνται και μιλούν τολμηρά να κατακτώνται από τις προσωπικές προσπάθειες του άντρα και τις γυναίκες που δεν διαθέτουν αυτά τα προσόντα να κατακτώνται με τη βοήθεια διαμεσολαβητών, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Όταν ένας άνδρας πολιορκεί μια γυναίκα και εκείνη τον επιπλήξει με σκληρά λόγια, εκείνος πρέπει να παραιτηθεί αμέσως από την προσπάθεια. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που μια γυναί­κα επιπλήξει έναν άντρα αλλά ταυτοχρόνως του συμπεριφέρεται τρυφερά.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα