Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ: Υπό την ηγεμονία της Ψυχής, ο Πρίγκιπας «Ευγενική Ειλικρινής Ομιλία» ψυχαγωγεί τα κύτταρα και τις σκέψεις με τη μαγεία της αρμονίας και των εύηχων λέξεων. Τραγούδια που αφυπνίζουν την ψυχή, ομιλία που δημιουργεί γαλήνη και λιώνει τις καρδιές, ζωτικά λόγια αλήθειας, επιμορφώνουν και εμπνέουν τις σκέψεις και τους κυτταρικούς κατοίκους του σώματος και τους έλκουν προς θεϊκές δραστηριότητες για την ανάταση του εαυτού του ανθρώπου, καθώς και για την ανάταση των άλλων.
Υπό το καθεστώς του Εγώ, ο Πρίγκιπας «Βάναυση Ανέντιμη Ομιλία» δημιουργεί άσχημες δονήσεις εκπέμποντας φωτιές δυσαρμονίας, βομβαρδίζοντας με τα κανόνια βάναυσων, γεμάτων θυμό, ή εκδικητικών λέξεων τα κάστρα της γαλήνης, της φιλίας και της αγάπης – όλες αυτές τις δομές που θα μπορούσαν να προστατεύσουν την ευτυχία των νοητικών και των κυτταρικών κατοίκων του σωματικού βασιλείου.
Υπάρχει τρομακτική δημιουργική δύναμη πίσω από τις λέξεις κάποιου που πάντα λέει την αλήθεια. Θα πρέπει όμως επίσης να βρίσκεται σε συντονισμό με την αγνή ιδιότητα της καρδιάς, το συναίσθημα, και με την αγνή ιδιότητα της ψυχής, τη σοφία, για να ξέρει σε κάθε δεδομένη στιγμή: «Τι είναι αλήθεια?» – μια ερώτηση που ακόμα και ο Ιησούς αρνήθηκε να απαντήσει, γνωρίζοντας ότι αυτός που τον ρώτησε δεν θα μπορούσε να καταλάβει. Τα γεγονότα που μπορεί να πληγώνουν δεν είναι πάντα η αλήθεια, η οποία φέρνει μόνο ευλογίες. Για παράδειγμα, συνήθως πρέπει να αποφεύγουμε να λέμε αρνητικές αλήθειες. Ένας άνθρωπος με ευρεία συμπόνια δεν αναφέρεται χωρίς να υπάρχει ανάγκη στην αδυναμία ενός ανάπηρου ή στην αηδιαστική φήμη ενός ψεύτη. Το γεγονός ότι πράγματι υπάρχει αλήθεια σε τέτοιες λέξεις δεν είναι δικαιολογία, σε συνηθισμένες περιπτώσεις, για να τις αρθρώνουμε. Μόνο οι σαδιστές, υπό τον εγωιστή Πρίγκιπα «Βάναυση Ανέντιμη Ομιλία», απολαμβάνουν να εξαπολύουν βέλη στην αχίλλειο πτέρνα κάποιου, με τη μία μορφή ή την άλλη.
Είναι επίσης λάθος να λέμε σε κάποιον τα ελαττώματά του αν δεν έχει ζητήσει τέτοια κριτική. Και είναι ποταπό να κουτσομπολεύουμε και να διαδίδουμε κακές φήμες.
Η φωνή είναι η πολύτιμη, δοσμένη από το Θεό δύναμη, που πρέπει να χρησιμοποιείται για να καταπραΰνει, να παρηγορήσει, να διδάξει και να μεταδώσει σοφία και αγάπη – είναι ένας αληθινός αλχημιστής που απομακρύνει τα ανεπιθύμητα στοιχεία με τη μαγεία του προφερόμενου φαρμάκου του.
Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ: Υπό την ηγεμονία της Ψυχής, τα χέρια, καθοδηγούμενα από τον Πρίγκιπα «Οικοδομητικό Άδραγμα» εκτείνονται προς ευεργετικά πράγματα, προς εποικοδομητική εργασία και υπηρεσία, προς το να κάνουν καλές πράξεις και το να μοιράζονται με άλλους και προς το να καταπραΰνουν και να θεραπεύουν. Υπό την ηγεμονία του Εγώ, τα χέρια συνήθως, σχεδόν αυτόματα, τελούν αδικήματα –αρπάζουν περισσότερα αποκτήματα, παίρνουν τη μερίδα του λέοντος, κλέβουν, δολοφονούν, διαγράφουν με θυμό και εκδικητικότητα– όλες τις πράξεις που δημιουργούν δυσαρμονία και την ερείπωση των κατοίκων του σωματικού βασιλείου. Ο Πρίγκιπας «Καταστροφικό Άδραγμα» φαίνεται να χρειάζεται εκατό χέρια για να ικανοποιήσει την πλεονεξία του, ενώ ο Πρίγκιπας «Οικοδομητικό Άδραγμα» κάνει τον κόσμο, όπως και το σωματικό βασίλειο, ένα καλύτερο μέρος μόνο με δύο.
Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ: Υπό τον έλεγχο της Ψυχής, το όργανα της κίνησης, τα ανθρώπινα πόδια, αναζητούν μέρη έμπνευσης – ναούς, πνευματικές τελετές, καλές διασκεδάσεις, τα γραφικά τοπία της φύσης και τη συντροφιά άξιων φίλων και ιερών προσώπων. Στον Πρίγκιπα «Ενάρετα Βήματα» επίσης αρέσει η υγιεινή άσκηση που τονώνει τους κυτταρικούς πολίτες του σώματος και ποτέ δεν αποφεύγει την ευθύνη του να παρέχει στους άλλους ευγενείς πρίγκιπες την απαραίτητη κινητικότητα.
Υπό την ηγεμονία του Εγώ, τα σωματικά βήματα προτρέπονται προς μέρη επιζήμιων διασκεδάσεων –στέκια του τζόγου, μπαρ, καταστήματα που πωλούν αλκοόλ, προκλητικές ταινίες– και προς φαύλη, θορυβώδη συντροφιά. Ο Πρίγκιπας «Αχρεία Βήματα» συχνά γίνεται νωθρός, πέφτει σε λήθαργο. Όταν η δύναμη της κίνησης αρνείται να κινηθεί, τότε και οι υπόλοιποι Πρίγκιπες και σωματικοί κάτοικοι στερούνται την κινητικότητα.
Υπό την ηγεμονία του Εγώ, τα σωματικά βήματα προτρέπονται προς μέρη επιζήμιων διασκεδάσεων –στέκια του τζόγου, μπαρ, καταστήματα που πωλούν αλκοόλ, προκλητικές ταινίες– και προς φαύλη, θορυβώδη συντροφιά. Ο Πρίγκιπας «Αχρεία Βήματα» συχνά γίνεται νωθρός, πέφτει σε λήθαργο. Όταν η δύναμη της κίνησης αρνείται να κινηθεί, τότε και οι υπόλοιποι Πρίγκιπες και σωματικοί κάτοικοι στερούνται την κινητικότητα.
– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
(συνεχίζεται)
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.