Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

20 υποσχέσεις που κάθε γυναίκα θα ήθελε να της δώσει ο άντρας της

Οι Αμερικάνοι έχουν τη συνήθεια να ανταλλάζουν όρκους πίστης και αγάπης στους γάμους τους –συνήθεια ξενόφερτη μεν, χαριτωμένη δε. Δεν θα ήταν ωραία αν, σε ένα παράλληλο σύμπαν, μπορούσαμε να εισπράξουμε τις παρακάτω υποσχέσεις από τους τρυφερούς, εκνευριστικούς, ακατάστατους αγαπημένους μας; Και, ακόμη καλύτερα, δεν ήταν πολύ ωραία αν τις τηρούσαν;


Ακολουθούν είκοσι υποσχέσεις που θα δίναμε τα πάντα για να αποσπάσουμε από το άλλο μας μισό –νιώστε άνετα να μας συμπληρώσετε.

1. Σου υπόσχομαι ότι θα αλλάζω πάντα το χαρτί υγείας, όταν τελειώνει.

2. Σου υπόσχομαι ότι θα φροντίζω πάντα να ακούω αυτά που μου λες και ότι δεν θα ξανακουνήσω ποτέ μηχανικά το κεφάλι μου, γνέφοντας ένα «ναι» που δεν άκουσα ποτέ, γιατί δεν πρόσεχα.

3. Σου υπόσχομαι να κοιτάζω περισσότερο εσένα και λιγότερο την οθόνη του κινητού μου.

4. Σου υπόσχομαι ότι θα κατεβάζω τα σκουπίδια.

5. Σου υπόσχομαι να σ’ αγαπάω, όταν γίνεις γριά και παχουλή και δυσκίνητη και λίγο κουφή. Και να σου λέω ακόμη και τότε πού και πού «Είσαι πολύ όμορφη σήμερα».

6. Σου υπόσχομαι ότι θα σου φτιάχνω φαγητό και θα ψάχνω να βρω εφημερεύον φαρμακείο, όταν θα είσαι άρρωστη.

7. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα αφήνω τον μικρό να τρώει ό,τι θέλει όταν λείπεις από το σπίτι.

8. Σου υπόσχομαι ότι θα κάνω ησυχία, όταν βλέπω μπάλα, αν έχεις δουλειά ή αν κοιμίζεις τα παιδιά ή αν, τέλος πάντων, χρειάζεσαι λίγη ησυχία.


9. Σου υπόσχομαι να κοιτάζω πιο διακριτικά τις αιθέριες υπάρξεις όταν είμαστε μαζί.

10. Σου υπόσχομαι ότι θα είμαι εδώ και θα σου δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και θα φροντίσω να θυμάσαι μετά από πολλά, πολλά χρόνια πόσο αστείος και στοργικός είμαι.


11. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα σε υποχρεώσω ποτέ ξανά να δεις τη μαμά μου, αν δεν θέλεις.

12. Σου υπόσχομαι ότι θα σ’ αγαπάω όπως στην αρχή –όπως πάντα δηλαδή.

13. Σου υπόσχομαι ότι πάντα θα νιώθω πως όλα τα τραγούδια είναι γραμμένα για ‘σένα.

14. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναφάω σποράκια στο κρεβάτι. Κι ότι –αν ποτέ τύχει και φάω- θα τινάξω εγώ τα σεντόνια.

15. Σου υπόσχομαι ότι, αν ποτέ πάθεις οτιδήποτε, θα είμαι για τα παιδιά η καλύτερη μαμά και ο πιο γλυκός μπαμπάς μαζί.

16. Σου υπόσχομαι ότι ποτέ δεν θα σταματήσω να σε φιλάω όταν σε βλέπω και πριν φύγω για δουλειά.

17. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα ξανακοροϊδέψω εσένα και τις φίλες σου.

18. Σου υπόσχομαι να μαζεύω τις τρίχες μου από τον νιπτήρα.

19. Σου υπόσχομαι να καθοδηγώ, να σέβομαι, να παίζω, να προστατεύω και να στηρίζω τα παιδιά μας, μέχρι το σώμα μου ή το μυαλό μου να αχρηστευτούν.

20. Σου υπόσχομαι ότι, όταν θες γλυκό, θα πηγαίνω να σου παίρνω. Σου υπόσχομαι ότι θα σ' αφήνω να μου τρως τις πατάτες κι ας είπες ότι εσύ δεν θες.

mama365

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα