Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Πιστεύω

penγράφει η Αντωνία Σοφού

Πιστεύω   στα χρώματα  και στον έρωτα  του δρόμου,
στις λέξεις που δε λέμε ποτέ αλλά ξέρουμε πως υπάρχουν.
Πιστεύω σε αυτά που δε βλέπω μα νιώθω,
γιατί αυτά είναι πιο αληθινά ίσως κι απ’ όσα μπορώ να αγγίξω.
Πιστεύω στη Δημιουργία
και στην Ενότητα.
Πιστεύω στη Βροχή
πιστεύω στη σκέψη.
Πιστεύω σε κάθε μου αναπνοή.
Πιστεύω στη σοφία των ανίδεων
Και στα λόγια που αγγίζουν την καρδιά μου.

Πιστεύω στη δύναμη του σώματος
Στη δύναμη του μυαλού
Στη δύναμη της ψυχής.
Πιστεύω στην αγάπη του κόσμου
Πιστεύω στην αγάπη του κόσμου για τον κόσμο.
Πιστεύω στην τελειότητα των ανθρώπων
και στη ζεστασιά της φωνής τους.
Πιστεύω πως εγώ είμαι εσύ
και εσύ είσαι εγώ.
Πιστεύω πως βλέπω τον εαυτό μου στο δικό σου πρόσωπο,
στις δικές σου κινήσεις,
στη δική σου συμπεριφορά.
Πιστεύω σε Σένα
και σε Μένα
και σ’ Εκείνον
και σ’ Εκείνη
Πιστεύω σε όλους μας.
Απλώνω τα χέρια και σ’ αγκαλιάζω.
Αγκαλιάζω τον  Πλανήτη.
Αγκαλιάζω το Όλον.

Σ’ αγαπώ!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα