Θα είμαι ως συνήθως λιτός και περιεκτικός.
Ούτε σπάσιμο υαλοκρυστάλλων, ούτε αποσυμπίεση καμπίνας, ούτε τρομοκρατική ενέργεια, ούτε βλάβη συστημάτων και μηχανών, ούτε οτιδήποτε άλλο.
Ο κυβερνήτης φεύγει από το πιλοτήριο και παραδίδει στον συγκυβερνήτη.
Το αεροπλάνο πετά ούτως ή άλλως με πρόγραμμα αυτόματου πιλότου.
Επωφελείται ο συγκυβερνήτης και καλεί την αγαπημένη του στο κόκπιτ.
Η πόρτα του πιλοτηρίου κλειδώνει (για να μη μπει άλλο πρόσωπο απρόσκλητο) και αρχίζει το "έργο".
Ξαφνικά η απρόσεχτη και ζωηρή αεροσυνοδός πατά και απενεργοποιεί κατά λάθος τον αυτόματο πιλότο, δίνοντας εντολή στο αεροσκάφος για προσγείωση. (απώλεια ύψους).
Ο συγκυβερνήτης και η αεροσυνοδός, χαμένοι σε πελάγη ευτυχίας και πάθους δεν παίρνουν χαμπάρι ότι το αεροσκάφος διολισθαίνει ήπια και χάνει ύψος.
Τρομοκρατημένος ο Κυβερνήτης, βλέποντας ότι έχει χαθεί ύψος προσπαθεί να εισέλθει στο πιλοτήριο.
Μάταια! Ο συγκυβερνήτης με την αγαπημένη του βρίσκονται ήδη στον… Παράδεισο!
Δεν ακούνε, δεν βλέπουν, δεν απαντούν στον ασύρματο.
Τα 8 κρίσιμα λεπτά τελειώνουν σύντομα, ο αυτόματος πιλότος κρατά το αεροσκάφος σε σταθερό πλην χαμηλό ύψος περιμένοντας εντολή LANDING να ξεκινήσει πάλι αυτόματα διαδικασία προσγείωσης.
Καμία παρέμβαση των πιλότων.
Εμπρός τους ορθώθηκε ξαφνικά ο όγκος των Γαλλικών Άλπεων.
Κι ένα παιδάκι να ήταν στο πιλοτήριο, θα έστριβε το αεροπλάνο με μια απλή κίνηση, αλλά δεν υπήρχε κανείς.
Η σύγκρουση ήταν ακαριαία.
Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε.
Οι επιτροπές και οι εμπειρογνώμονες πολύ σύντομα θα μιλήσουν για "ανθρώπινο λάθος" προκειμένου να σώσουν το γόητρο της πιο σοβαρής ίσως αεροπορικής εταιρίας στον κόσμο.
Είναι αυτό που λένε.."μοιραίος" έρωτας (fatal love).
Για πρώτη φορά στα Παγκόσμια χρονικά αιτία ενός τόσο μεγάλου και τραγικού ατυχήματος θα είναι ο..έρωτας!!!
Βάλτε τα όλα κάτω να δείτε πόσο λογικό είναι...
Μια απλή πλην λογική υπόθεση έκανα και είναι το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να καταλήξω τόσο από την πείρα μου, όσο και από τη διαίσθησή μου.
Δημήτριος Μαντές
26/03/2015
ΜΑΝΤΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Λυσανδρος σαρριδης Η προσωπική μου άποψη ειναι οτι δεν έπεσε αλλα το έριξαν και αυτο γτ στα ΜΜΕ υπαρχει μεγάλος αποπροσανατολισμός!!!γιατι το αεροσκάφος εγινε κομματάκια απο πρόσκρουση? γιατι δεν έχει αναφερθεί τιποτα στο αν βρέθηκαν πτώματα???που ειναι οι σοροί τον άτυχων επιβατών???γιατι δεν ανέφεραν ποτε οτι σε τέτοιες κατάστασης αμέσως σηκώνετε αεροσκάφος της πολεμικής αεροπορίας???γιατι το μαύρο κουτί λένε πως ειναι σχεδόν κατεστραμμένο ενώ έχει αντέξει χειρότερες προσκρούσεις???γιατι δεν εξέπεμψε σήμα κυνδινου???και πολλά ακόμα που μασάνε!!!απλα θα σιωπήσουν πολλοί και δεν θα μάθουμε ποτε τι εγινε οπως με το προηγούμενο ατύχημα!!!!ποτε δεν μάθαμε!!!
Gerasimos Valsamis Δημήτρη, λάθος η προσέγγισή σου. Η τεχνολογία αυτών των αεροσκαφών, δεν επιτρέπει καμία "εκτροπή" της πορείας του αεροσκάφους που είχε τοποθετηθεί στον FMS computer από ενάρξεως cruise (33.000 ft), ακόμη και στη περίπτωση ολικής "απώλειας" του Auto Piltot. Το αεροσκάφος θα έπρεπε να συνεχίσει να πετά εκτελώντας τις οδηγίες του FMS Computer στα 33,000ft και στην ίδια πορεία (Yaw) ....μέχρις εξαντλήσεως των καυσίμων του. Αυτό σημαίνει ότι, τα δεδομένα στον FMS Computer αλλάχθηκαν από συνειδητές ενέργειες του συγκυβερνήτη...ο οποίος επίσης με συνειδητή ενέργεια αρνήθηκε την πρόσβαση του κυβερνήτη στο πιλοτήριο. Το γιατί...ήθελε να ρίξει το αεροσκάφος ο συγκυβερνήτης...είναι πλέον θέμα των εισαγγελικών αρχών της Γαλλίας!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
26/03/2015
ΜΑΝΤΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Λυσανδρος σαρριδης Η προσωπική μου άποψη ειναι οτι δεν έπεσε αλλα το έριξαν και αυτο γτ στα ΜΜΕ υπαρχει μεγάλος αποπροσανατολισμός!!!γιατι το αεροσκάφος εγινε κομματάκια απο πρόσκρουση? γιατι δεν έχει αναφερθεί τιποτα στο αν βρέθηκαν πτώματα???που ειναι οι σοροί τον άτυχων επιβατών???γιατι δεν ανέφεραν ποτε οτι σε τέτοιες κατάστασης αμέσως σηκώνετε αεροσκάφος της πολεμικής αεροπορίας???γιατι το μαύρο κουτί λένε πως ειναι σχεδόν κατεστραμμένο ενώ έχει αντέξει χειρότερες προσκρούσεις???γιατι δεν εξέπεμψε σήμα κυνδινου???και πολλά ακόμα που μασάνε!!!απλα θα σιωπήσουν πολλοί και δεν θα μάθουμε ποτε τι εγινε οπως με το προηγούμενο ατύχημα!!!!ποτε δεν μάθαμε!!!
Gerasimos Valsamis Δημήτρη, λάθος η προσέγγισή σου. Η τεχνολογία αυτών των αεροσκαφών, δεν επιτρέπει καμία "εκτροπή" της πορείας του αεροσκάφους που είχε τοποθετηθεί στον FMS computer από ενάρξεως cruise (33.000 ft), ακόμη και στη περίπτωση ολικής "απώλειας" του Auto Piltot. Το αεροσκάφος θα έπρεπε να συνεχίσει να πετά εκτελώντας τις οδηγίες του FMS Computer στα 33,000ft και στην ίδια πορεία (Yaw) ....μέχρις εξαντλήσεως των καυσίμων του. Αυτό σημαίνει ότι, τα δεδομένα στον FMS Computer αλλάχθηκαν από συνειδητές ενέργειες του συγκυβερνήτη...ο οποίος επίσης με συνειδητή ενέργεια αρνήθηκε την πρόσβαση του κυβερνήτη στο πιλοτήριο. Το γιατί...ήθελε να ρίξει το αεροσκάφος ο συγκυβερνήτης...είναι πλέον θέμα των εισαγγελικών αρχών της Γαλλίας!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.