Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

H σημερινή γιορτή είναι σαν το παραμύ8ι της μέρας των ερωτευμένων!

ceb3cf85cebdceb1ceb9cebaceb1

H σημερινή γιορτή είναι σαν το παραμύ8ι της μέρας των ερωτευμένων!
Λες κι είμαστε γυναίκες, νιώ8ουμε, αντιδρούμε, εκφραζόμαστε κι αξίζουμε σαν γυναίκες σήμερα μόνο !
Επειδή κάποιος αποφασισε να μας χαρίσει μια μέρα γιορτής!
Ε όχι λοιπόν! Εγω δεν 8έλω να γιορτάζω μόνο σήμερα το φύλο και την φύση μου που παραδέξου το είναι πιο γλυκειά από τη δική σου!Ποιό όμορφη!
Είμαι ΓΥΝΑΙΚΑ και 8ελω να γιορτάζω τη γυναίκα κά8ε μέρα!
Είμαι περήφανη για τα όσα γνωρίσματα του φύλου μου η φύση απλώχερα μου χάρισε.
Κι ας μη κατουράω όρ8ια ( ναι μη γελάς γιατί εξοργίζομαι μαζί σου),
κι ας μην έχω περίσια δύναμη αντρίκια στα χέρια, σαν κι εσένα!

Διεκδίκησα σωστά και τίμια ότι μ αξίζει στον στίβο τον επαγγελματικό, στο σπίτι , στην οικεγένεια και την κοινωνία.
Εφερα στον κόσμο τα παιδιά σου, τα μεγάλωσα και τα ανά8ρεψα με πόνο και με αίμα.
Δίπλα σου σου στά8ηκα στ αστήρικτα , και σε στήριξα.. σ ανέβασα και σ ανεβάζω, σ αγάπησα….σε παρηγόρησα και σε δόξασα..
Πως 8άταν η ζωή σου χωρίς εμένα? Αναλογίστηκες ποτέ σου?
Μην είσαι τόσο τσιγκούνης και μου χαρίζεις μια μέρα μόνο γιορτής..!
Την κά8ε μέρα 8έλω, γιορτή για μένα να την κάνεις με τον τρόπο που με αντιμετωπίζεις στη ζωή!
Δεν παλεύω να αποδείξω στον ΑΝΤΡΑ που έχω δίπλα μου ή στο κρεβάτι μου ότι είμαι ανώτερη.. ούτε όμως δέχομαι να είμαι κατώτερη!
Μπορεί να μη φαίνομαι , όμως υπάρχω! Πίσω από κα8ε σοβαρό έργο ενός άντρα υπάρχει πάντα μια γυναίκα ( είτε σαν μάνα ή είτε σαν συντροφος, είτε σαν φίλη είτε σαν αδερφή ).
Μη μου κακιώνεις .. τίποτα δεν πάω να σου κλέψω από τη δόξα!
Το κά8ε φύλο έχει τα δικά του προτερήματα και τα δικά του ελατώματα!
( όπως άλλωστε και το κά8ε άτομο ανεξαρτήτως φύλου)
Υπαρχουν τομείς που εσύ ΑΝΤΡΑ μου τα καταφέρνεις πιο καλά από μένα .
Ομως, παραδέξου το υπάρχουν κι άλλοι, που μόνο μια ΓΥΝΑΙΚΑ τα βγάζει πέρα..
Απλά γιατί δεν είμστε ίσοι αλλά ι σ ά ξ ι ο ι!
Το ένα φύλο είναι συμπλήρωμα του άλλου!
Ούτε εγω αλλά ούτε κι εσύ 8α μπορούσαμε ευτυχισμένοι να επιβιώσουμε ο ένας με την απουσία του άλλου .
Αν επιμένεις λοιπόν να γιορτάζω επίσημα σήμερα, δώστε μας σε όλες τις γυναίκες του πλανήτη αυτό που κα8ημερινά παλεύουμε να κερδίσουμε η κά8ε μια με τον δικό της τρόπο:
Την αξιοπρέπεια και την ελευ8ερία του φύλου μας, κι όχι μονάχα το γένος!
Οπου και να κοιτάξω γύρω μου η ΓΥΝΑΙΚΑ ακόμα με πονάει ….!
Σε χώρες ισλαμικές οι γυναίκες είναι ακόμα “res” .. κακοποιούνται και βιάζονται κα8ημερινά από άντρες αφέντες φαλλοκράτες …
στην Αφρική πε8αίνουν κατά δεκάδες απο AIDS …
στην πολιτισμένη ( ?) Αμερική πε8αίνουν, αφού πρώτα υφίστανται την επιβολή των προτύπων που οι αντρες ώρισαν για το φύλο μας, κα8ημερινά, από αφόρητη ανία ….
και στη Ευρωπαική τη Δύση πωλούνται στα παζάρια της λευκής σάρκας ενάντι 100 euro την ώρα!
Στον κόσμο όλο γυναίκες πε8αίνουν σε στράτευση ( σήμερα που το όραμα της Ειρήνης είναι πανανα8ρώπινο!) …
Κoρίτσια, δεν είναι κατάκτηση η άνευ όρων ένταξή μας στις παραγωγικές και οικονομικές δομές που μας  αλλοτροιώνουν και μας κάνουν να χάνουμε τα χαρακτηριστικά του φύλου μας!
Δεν είναι καταάκτηση η μίμηση των αντρικών ρόλων και προτύπων!
Η αξία μας και η ομορφιά μας δεν έγκειτε στη δυνατότητα να κάνουμε οτι και οι άντρες… αλλά στη μοναδικότητα της φύσης μας με όλα της τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα! 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα