Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Point of no return?

Door of No Return, Maison des Esclaves.jpg
Με ρωτάς... πως μπορεί να σου λείπω μετά από τόσο καιρό;

Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν το είχα σκεφτεί... Φταίω; Μου ζητάς να κάνω κάτι;

Έχω να αντιμετωπίσω τους δαίμονές μου και τώρα έρχεσαι και εσύ. Λύση ή εμπόδιο;
Αν γυρίσω σε σένα... δεν έχω ξανακάνει επιστροφή, είναι λάθος.

Το τέλος σημαίνει τέλος και όσο και αν διαφέρεις πρέπει να έχουν αλλάξει πολλά για να μην θεωρηθεί επιστροφή. Πρέπει να αντικρίσω έναν εντελώς διαφορετικό άνθρωπο.

Μπορεί να έγινε αυτό; Ήσουν πάντα εύπλαστος αλλά μπορεί η απουσία μου να σε ωφέλησε τόσο;

Έχω ένα σωρό ερωτήματα που περιμένω την στιγμή που θα απαντηθούν. Ίσως... μια μικρή ελπίδα ότι η μοίρα μου χαμογελά. Τόσο μικρή όμως...

Και αν απλά είσαι μία ακόμα τροχοπέδη; Μια επιστροφή που απλά έχει κοινά σημεία με κάτι άλλο που προσπαθώ να ξεχάσω.


Πρώτη σκέψη: αν πας να κάνεις το ίδιο με εκείνον... Μα εσύ, με είχες αγαπήσει πραγματικά και το ξέρω. Δεν θα με πόναγες ποτέ, απλά δε θα μπορούσες να είσαι παραπάνω από αυτό που είσαι.  

Ένα σωρό ερωτήματα και λίγες ώρες για να απαντηθούν.

Πρέπει να κερδίσω χρόνο. Πρέπει να καθαρίσω την σκέψη. Πρέπει να δω πέρα από το παρελθόν.

Κλαίω για όσα μπορεί να σου προκαλέσω. Κλαίω γιατί δεν θέλω ακόμα μια απόγνωση να με σπρώξει σε σένα.

Πρέπει να σκεφτώ και σένα αν και όλα μου λένε να σκεφτώ εμένα και αυτό που μου λείπει, αυτά που μπορώ να αντλήσω από σένα.

Εκμετάλλευση... στην άκρη του μυαλού μου ξέρω πως αν επιστρέψω θα σε χρησιμοποιήσω, έστω στην αρχή.

Και βάζω την λογική πάνω από το συναίσθημα...

Έχω πάψει να είμαι εγώ και ντρέπομαι.

hideaway

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα