Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

H ΖΑΧΑΡΗ ΣΑΝ…ΦΑΡΜΑΚΟ…ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ..



Της έχουν δώσει άπειρα προσωνύμια..
Την είπαν μάγισσα..άσπρη καταστροφή, ασπρο δηλητήριο..σύμμαχο των καρκινικών όγκων..την ξορκισαν πολλαπλώς..

Και διερωτάται ο Αλκης, τίποτα το ωφέλιμο, πλήν της κουφιας ενέργειας και της γλυκύτητας, δεν έχει αυτή η ζάχαρη επι τέλους…
Κι ομως..η ζάχαρη μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, εκτός της διαιτητικης..


Με εξέπληξε ένας υπέργηρος, πλήν σοφός, ¨γέρων¨ στο χωριό,
οταν..πασπαλισε λίγη ζάχαρη, σε μια πληγή του εγγονού του, που¨τσακίστηκε¨στα βάτα ενος χαλάσματος.. Μου είπε με εμβρίθεια πως
¨η..κρυσταλικη ζάχαρη..σκοτώνει τα βακτηρίδια σε μια…χαίνουσα ( sic ) πληγή, αλλά και στα έλκη των ποδιών, ή εκεινα των..κατακλίσεων, που εμποδίσουν το κλεισιμο των ελκων και προκαλούν χρόνιο πόνο..¨
Οταν έκπληκτος τον ρώτησα, πού τα γνωριζε όλα αυτά, μου έδειξε μ ενα πονηρό χαμόγελο ένα Tablet ,που του δώρισε ο εγγονος
του οποιου την πληγή περίθαλπε με ζάχαρη) πονηρά σκεπτόμενος, γιατί, όπως του είπε ηταν…αργό.
Στο αμέσως επόμενο ερώτημα μου, πως κι ειχε συνδεση internet , ενω εγώ δεν είχα, μου είπε οτι το σπίτι του είναι.. δίπλα στην…κεραία του ΟΤΕ, όπου ο Δημος εχει εγκαταστήσει…
WI-FI δωρεαν, πλήν είναι μόλις ..25 mpps..και δεν φτάνει ώς το δικό μου σπίτι..
Ο εν λόγω έξυπνος υπερήλιξ, διάγει το 85 ετος, πίνει συνεχώς νερό…τρώει κοκορέτσι κάθε σαββατο βράδυ…Τσίπουρο για..δεκατιανό, κι ενημερώνεται καθημερινά απ το….Θηρίο, όπως μούπε απλά και χαρούμενα.. (εννοούσε το Newsbeast).
Και θέλεις να σου πώ κι άλλα κόλπα που ξέρω για τη ζάχαρη;
Σε καταφατική κίνηση μου, μου πέταξε..
Δυο-τρία κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη και δύο κουταλιές της σούπας ..λευκό ξύδι, σ ενα λίτρο ζεστού νερού ,όπου βάζω φρεσκοκομμένα λουλούδια, απ τον κήπο μου, τα κάνει απρόσβλητα απο βακτηριδια, χώρια που τα τρέφει κι είναι ολοζώντανα για πολλές μέρες, και…μυρίζουν και πιο έντονα… (Η ζάχαρη τροφοδοτεί τα κοτσάνια και το ξύδι περιορίζει την ανάπτυξη των βακτηριδιων).
Ακομα
οι καθημερινές δουλειές στον κήπο, κάνουν τα χέρια μου χάλια..
Το σαπούνι πολύ λίγο βοηθά. Κοιτα τί κάνω τωρα..
Ριχνω λίγη.. ζάχαρη στο σαπούνι κι αμέσως έχω ένα απλό, φθηνό κι ακρως αποτελεσματικό… ένα λειαντικό.
Οταν τα καθαρίσω τέλεια, (τόσο που…τρίζουν απο καθαριότητα ), βάζω σε ίσα μέρη ζάχαρη και ελαιόλαδο, κι ετσι φτιάχνω ένα…γαλάκτωμα που.. απαλύνει και .. ενυδατώσει τα χέρια μου, γιατί κακα τα ψέμματα, το να έχεις άγρια χέρια είνα άκομψο και βάρβαρο…
Βλέποντας με με…ανοιχτο το στόμα, πήρε κουράγιο
και μ… αποτέλειωσε..
Γλυκά δεν τρώω. παρα σπάνια, ετσι οταν μου φέρνουν κάποιο κεϊκ, συνηθως μπαγιατεύει και το πετάω στις κότες..
Βρηκα λοιπόν το εξής κόλπο..
Βαζω το κεϊκ σ ενα…ταπερ μαζί μερικούς κυβους ζάχαρι…ετσι το έχω φρέσκο για πάνω απο 15 μέρες..
Τον αποχαιρέτησα και φεύγοντας τον ρώτησα αν…τρωει αυγά..
Κάθε πρωϊ,ενα βραστο σφιχτο  αυγό , κομμενο σε φετούλες, με λίγο λάδι και λιγο ψωμί..συνοδεία μιας ντομάτας, φετας  ( κι η αποθέωση...) κι ενοςesspresso… πλην Τεταρτης και Παρασκευής, που νηστεύω, ηταν η χαμογελαστή απάντηση του..
Ανηφορίζοντας προς το σπίτι μου, σκεπτόμουν πως η τεχνολογία βοηθά με πολλούς τρόπους ένα έφηβο της.. τεταρτης ηλικιας, να ζεί ευτυχισμένος στα 1200 μετρα υψόμετρο..
Τώρα τί να πω στον καλό φίλο μου, που.. αρνείται πεισματικά τη χρήση της συγχρονης τεχνολογίας…
¨τοις κείνων ρημασι..μη πειθόμενος¨…Χαίρετε..


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα