Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!



Το 1891 δεν υπήρχε Χίτλερ και Ναζί. Ούτε είχαν διαπραχθεί τα φοβερά εγκλήματα του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου (όχι μόνο από την μια πλευρά, χωρίς βεβαίως να παραγνωρίζουμε ότι οι Ναζί διέπραξαν φοβερά κακουργήματα!). Και το αρχαιοελληνικό σύμβολο του αγκυλωτού σταυρού κοσμούσε ακόμη και ομάδες. 
Όμως οι "ισμοί" έχουν διαφορετική άποψη για τα σύμβολα. Τα παίρνουν, τα βρωμίζουν και τα ενοχοποιούν στις συνειδήσεις των ανθρώπων.
...Πιάσανε λέει τον ΠΑΠΠΑ να έχει στο σπίτι του αφίσσες και λάβαρα μεταξύ των οποίων και με τον αρχαιοελληνικό σύμβολο με τον αγκυλωτό σταυρό (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΑΝΑΜΝΗΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ) και το θεωρούν ενοχοποιητικό στοιχείο. 

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΦΙΣΣΑ. απο την Απολλωνάρα ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΚΥΛΩΤΟ ΣΤΑΥΡΟ (Ελληνικό πανάρχαιο σύμβολο καλοτυχίας, δύναμης και επιτυχίας) που το είχε σαν έμβλημα όταν ιδρύθηκε το 1891 ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ (Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ) ...

ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ (Το ποιό soft που μπορώ να χαρακτηρίσω το ΣΥΣΤΗΜΑ. 

ΕΑΝ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΣΤΕ ...ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!!!
.
..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!

Περιοδικό Όριον +  Γιώργος Βαμβακάς


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα