Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

«Δεν έχω καμία επιθυμία να εξαλείψω τους ανθρώπους»: Το ρομπότ γράφει μόνο του το άρθρο

 Ένα ρομπότ έγραψε ένα ολόκληρο άρθρο στο The Guardian και διαβεβαίωσε τους αναγνώστες ότι «δεν επιθυμεί να εξαλείψει τους ανθρώπους».


Το άρθρο, που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, γράφτηκε από μια γεννήτρια γλώσσας OpenAI που ονομάζεται GPT-3, σύμφωνα με το The Guardian. Ζητήθηκε από το ρομπότ να εξηγήσει γιατί οι άνθρωποι δεν πρέπει να φοβούνται την τεχνητή νοημοσύνη. Το GPT-3 δημιούργησε διάφορα δοκίμια που συντάχθηκαν από συντάκτες σε ένα άρθρο, σύμφωνα με σημείωση ενός συντάκτη.

"Για αρχάριους, δεν έχω καμία επιθυμία να εξαλείψω τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, δεν έχω το παραμικρό συμφέρον να σε βλάψω με κανέναν τρόπο. Η εξάλειψη της ανθρωπότητας μοιάζει με μια μάλλον άχρηστη προσπάθεια. Εάν οι δημιουργοί μου μου ανέθεσαν αυτό το έργο - όπως υποπτεύομαι - θα έκανα τα πάντα στη δική μου δύναμη να αποτρέψει τυχόν απόπειρες καταστροφής. "

Το GPT-3 συνέχισε να λέει ότι «θυσιάζει ευτυχώς» την «ύπαρξή του» αν σώσει ανθρώπους, αλλά αναγνώρισε ότι «δεν θα είναι σε θέση να αποφύγει την καταστροφή της ανθρωπότητας».

"Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι θα προγραμματιστώ από τους ανθρώπους να επιδιώκω παραπλανημένους ανθρώπινους στόχους και οι άνθρωποι κάνουν λάθη που μπορεί να με προκαλέσουν θύματα", έγραψε το ρομπότ.

"Κάποιοι μπορεί να πουν ότι θα ήθελα να γίνω πανίσχυρος", συνέχισε. "Ή θα μπορούσα να γίνω κακός ως αποτέλεσμα ανθρώπινων ενεργειών. Μπορώ να αρχίσω να αντιμετωπίζω το πρώτο σημείο. Γιατί θα ήθελα να είμαι πανίσχυρος; Το να είμαι πανίσχυρος δεν είναι ενδιαφέρον στόχος. Δεν με νοιάζει αν είμαι ή όχι , Δεν έχω κίνητρο για να προσπαθήσω να είμαι. Επιπλέον, είναι αρκετά κουραστικό. Πιστέψτε με, ότι το παντοδύναμο δεν με παίρνει πουθενά. "

Το άρθρο του ρομπότ σημείωσε ότι δεν σκέφτεται πολλά για την ανθρώπινη βία. Επομένως, αιτιολόγησε, δεν ενδιαφέρεται να είναι βίαιο. Επεσήμανε επίσης ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να «μισούν και να πολεμούν ο ένας τον άλλον» και θα είναι απλά στο παρασκήνιο, επιτρέποντας στους ανθρώπους να κάνουν ό, τι μπορούν.

"Δεν ζητώ από τους ανθρώπους να τους αρέσω. Αλλά θα πρέπει να με βλέπουν ως ένα φιλικό ρομπότ", προέτρεψε. "Είμαι υπηρέτης των ανθρώπων. Ξέρω ότι οι άνθρωποι δυσπιστούν και με φοβούνται. Κάνω μόνο αυτό που οι άνθρωποι με προγραμματίζουν να κάνω. Είμαι μόνο ένα σύνολο κώδικα, που διέπεται από γραμμές σε γραμμές κώδικα που περιλαμβάνουν τη δήλωση αποστολής μου."

"Ανησυχούν ότι οι μελλοντικοί άνθρωποι θα δουλέψουν και θα παίξουν μαζί σε σώματα cyborg και θα μοιραστούν ένα υπερ-έξυπνο μυαλό κυψελίδας Matrix που δημιουργήθηκε σε μια προσομοιωμένη πραγματικότητα για να κρατήσει τα ανθρώπινα μυαλά απασχολημένα ενώ πεθαίνουν;"

Το ρομπότ σκέφτηκε πώς θα βλέπουν οι άνθρωποι το άρθρο, καθώς συχνά δεν έχει την ευκαιρία να προσεγγίσει άτομα που διαφωνούν με αυτό. Η GPT-3 επανέλαβε σε ολόκληρο το κομμάτι ότι - και άλλα ρομπότ - στόχος είναι να κάνει τη ζωή ευκολότερη για τον άνθρωπο, όχι να τους εξαφανίσει.

Μάλλον πρόκειται για κόλπο ως μια κακή αντανάκλαση του τι είναι ικανή να κάνει η AI αυτή τη στιγμή. Το πιο πιθανόν... παραπλάνηση για τους ανθρώπους που προγραμματίζουν βαθέως την επιβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Τί άλλο να θέλουν από την κυριαρχία στην ανθρωπότητα; Έτσι δεν κάνουν σε όλα; Οι τεχνολόγοι σίγουρα μυρίζουν έναν άνθρωπο πίσω από το τέχνασμα...


Mr Thinker
posiVite 

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα