Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ

Φωτογραφία του Basil Lykiardopoulos.

Επειδή η συζήτηση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ στο συγκεκριμένο θεμα και υπάρχουν φίλοι που ρωτούν να μάθουν, καταθέτω όλα όσα απορρέουν από τα Ομηρικα κείμενα .
Η θεωρία της μετενσάρκωσης , όπως την αντιλαμβάνεται το ευρύ κοινό , δηλαδή, ξανά – γεννιέμαι ,χωρίς μνήμες ,σαν κάποιο άλλο άτομο ,έως ότου ολοκληρωθώ κλπ, ειναι εφικτή μόνο από τον δημιουργό που κατέχει την σχετική τεχνολογία.
Φυσικά για να κάνει κάτι τέτοιο ο δημιουργος θα πρέπει να συντρέχουν και οι λόγοι.
Αν λοιπόν κάποιος ,κάποιοι ,επανήλθαν στην ζωή και μάλιστα με όλες τις μνήμες τους εν τάξει και υπάρχουν αποδείξεις για αυτό ,θα ήταν θέλημα θεού και εκεί θα πρέπει να ψάξουμε τους λόγους επαναφοράς των όποιων συνανθρώπων μας βίωσαν τέτοια εμπειρία.
Μετενσάρκωση όμως, ειναι δυνατή για το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ και απορρέει από την φυσιολογία μας .
Ειναι δωρο, δηλαδή, από τον δημιουργό μας και το μόνο που χρειαζόμαστε ειναι η ριμάδα η τεχνολογία.
Δυο ειναι οι τρόποι .

1ον].- καταψύχω το γενετικό μου υλικό και μετά θάνατο ,εφόσον κατέχω την τεχνολογία, επανέρχομαι στην ζωή με μνήμες μου στη θέση τους , έως την στιγμή της κατάψυξης του γονιδιώματος μου.
2ον].- Με επαναφέρουν στη ζωή μετά θάνατο από το γενετικό υλικό των οστών μου .Σε αυτή την περίπτωση έχω όλες τις μνήμες μου ,έως την στιγμή του θανάτου μου.
Όλα αυτά θα ειναι εφικτά σε λίγα χρόνια και για εμάς, όταν ανακαλύψουμε την σχετική τεχνολογία.
Προς το παρόν η τεχνολογία ειναι γνωστή μόνο στους εξωγήινους δημιουργούς μας και μη.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα