Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Ὁ κόσμος μου εἶναι τὸ δημιούργημά μου

Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα εἶναι ἀποτέλεσμα δικῶν μου ἀποφάσεων, ἐπιλογῶν, διαφωνιῶν, στραβοπατημάτων, λαθῶν, ἐπιτυχιῶν.
Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα εἶναι ἡ εἰκόνα ὅλων τῶν βημάτων μου, τῶν συναισθημάτων μου, τῶν ὀπισθοχωρήσεών μου…
Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα δὲν τὸ δημιούργησε κάποιος ἄλλος, παρὰ μόνον ἐγώ.
Ναί, ὁπωσδήποτε σαφὴ καὶ οὐσιαστικὸν ῥόλο ἔπαιξε ἡ οἰκογένειά μου, οἱ δάσκαλοί μου, οἱ φίλοι μου ἀλλὰ σὲ κάθε περίπτωσιν, ἀπὸ τότε ποὺ ἀπέκτησα τὸ δικαίωμα τοῦ ἀποφασίζειν γιὰ τὸν ἑαυτόν μου, ἐγὼ ἀνελάμβανα τὴν εὐθύνη γιὰ τὶς ὅποιες μου ἀποφάσεις…
Καὶ κατ’ ἐπέκτασιν ἐγὼ αἰσθανόμουν χαρὰ ἤ θλίψιν γιὰ τὸ ἀποτέλεσμα ποὺ ἔφερναν αὐτὲς οἱ ἐπιλογές μου.
Ὅλα τὰ λάθη μου, ὅλα τὰ σωστά μου, ὅλες οἱ σχέσεις μου, ὅλες οἱ θλίψεις μου, ὅλες οἱ χαρές μου, ὅλες οἱ ἀνασφάλειές μου, ὅλες οἱ ἐπιτυχίες μου, ὅλες οἱ ἀποτυχίες μου καὶ ὅλα τὰ συναισθήματά μου εἶναι ἀποτέλεσμα δικῶν μου ἐπιλογῶν καὶ κατ’  ἐπέκτασιν ἔχω τὴν ἀπόλυτον εὐθύνη τῆς σημερινῆς μου εἰκόνος.
Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ μὲ κουβαλοῦν… Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ μὲ ὁρίζουν… Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ ἀποφασίζουν ἄλλοι γιὰ τὴν δική μου ζωή…

Τὸ μυστικὸ εἶναι ἕνα… Ὅταν συνειδητοποιῶ πὼς μόνον ἐγὼ εὐθύνομαι γιὰ αὐτὸ ποὺ εἶμαι, αὐτομάτως ὅλοι οἱ ἄλλοι, καλοί, κακοί, ἀδιάφοροι λαμβάνουν τὴν πραγματική τους θέσιν καὶ ἀποποιοῦνται μίας εὐθύνης ποὺ οὐδέποτε ἐδικαιοῦντο.
Κι ἀκριβῶς τότε ξεκινᾶ ἡ Ἐλευθερία!!!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα