Η έκκληση του ΟΗΕ για βιώσιμες μεταφορές στην Παγκόσμια Διάσκεψη στο Τουρκμενιστάν μας θυμίζει γιατί υπογράφηκε το 1992 η Ατζέντα 21 κι επιβεβαιώνει όλους τους “συνωμοσιολόγους”: Ένα από τα πολλά, ήταν και η κατάργηση της χρήσης του Ι.Χ.
“Πώς μπορεί να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και να ενθαρρύνουμε την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων;”
Στην πρώτη παγκόσμια Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για τις Βιώσιμες Μεταφορές, που έγινε στις 26-27 Νοεμβρίου, συμμετείχαν εκπρόσωποι των κυβερνήσεων, του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών, δηλαδή όλες οι ελεγχόμενες από κυβερνήσεις και επιχειρήσεις ΜΚΟ. Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο γ.γ. του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν. Ποιός άλλος;
«Είμαστε εδώ για τους λαούς, για τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας. Η επίτευξη της βιώσιμης κινητικότητας είναι απαραίτητη για την υλοποίηση του οράματος μας για έναν κόσμο υγιέστερο και ασφαλέστερο για όλους μας», δήλωσε ο Μπαν Κι Μουν.
Οι μεταφορές είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς, αντιπροσωπεύοντας το ένα τέταρτο των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον κόσμο. Για να μειώσει κανείς το οικολογικό τους αποτύπωμα, μπορεί να αντλήσει έμπνευση από χώρες όπως η Νορβηγία, η οποία έχει το μεγαλύτερο αριθμό επαναφορτιζόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά κάτοικο, μας προτείνουν.
Ο Τζον Μίκαλ Κβίσταντ, της Νορβηγικής Πρεσβείας, τόνισε:«Εάν αγοράσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Όσλο, την πρωτεύουσά μας, μπορείτε να οδηγήσετε σε ειδικές λωρίδες στο δρόμο, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να περιμένετε σε ουρές. Οι φόροι είναι εξαιρετικά χαμηλοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οικονομικά είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Οι φόροι εκεί μπορεί να είναι χαμηλοί, τα αυτοκίνητα παντού γιατί δεν είναι ώστε να μπορούν να τα αγοράζουν όλοι; Γιατί δεν είμαστε όλοι το ίδιοι. Υπάρχουν και ανισότητες, θυμάστε; Έτσι η… μάζα, προτείνεται να κυκλοφορεί με ΜΜΜ και ποδήλατα! Από αυτήν την άποψη, τα ηλεκτρικά τρένα θεωρούνται μια πιο βιώσιμη επιλογή, κατά το Ατζέντα 21 ευαγγέλιο, φτάνει να το έχεις.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους διοργανωτές της Διάσκεψης, αν τα κάνουμε όλα αυτά, δηλαδή, οι πλούσιοι με το ηλεκτρικό τους Ι.Χ.και οι φτωχοί με ποδήλατο -κι ας βρέχει, κι ας χιονίζει, κι έχεις αρθρίτιδα στα γόνατα, κι ας κουβαλάς τα ψώνια από το μάρκετ- τότε θα γίνει το θαύμα του 21ου αιώνα!
Θα υπάρξει ανάπτυξη, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, θα μειωθεί φτώχεια, θα έχουμε πρόσβαση στις αγορές, θα ενδυναμωθεί η γυναίκα, και θα αλλάξει άρδην η ζωή των ατόμων με ειδικές ανάγκες!
ΟΗΕ είναι αυτός, άμα δεν πει και καμία μακακία πως θα περάσει η ώρα; Το κακό είναι ότι ΜΜΕ και πολιτικοί την επαναλαμβάνουν ασταμάτητα και σπάνε το κεφάλι τους όλη μέρα πως θα την εφαρμόσουν. Και ο καλύτερος τρόπος είναι φόροι, φόροι και μετά φόροι. Φόρος στα καύσιμα, φόρος στα αυτοκίνητα, φόρος κυκλοφορίας, φόρος στα διόδια, φόρος τεκμηρίου, φόρος πολυτελούς διαβίωσης (έτσι και το έχεις μεγάλο το Ι.Χ.) – πάρε ένα ποδήλατο να πηγαίνεις μέχρι τη γωνία.
Αλλά για τα αεροπλάνα ούτε λόγος, παρότι υπάρχουν στο σηματάκι της Διάσκεψης! Αυτά “πριμοδοτούνται” (από που;) να έχουν φτηνές πτήσεις και να τα σούρτα-φέρτα στους ουρανούς και να αεροπορικά εισιτήρια πιο φτηνά κι από λεωφορεία ή τρένα και νααα με το συμπάθιο κάτι ουρές από πίσω που μετά γίνονται σύννεφα και να οι “θεωρίες συνωμοσίας” ότι μας ψεκάζουν.
Οι εκπρόσωποι του ΟΠΕΚ κατέληξαν σε συμφωνία για τη μείωση της παραγωγής πετρελαίου μετά από μήνες αντιπαραθέσεων, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τις τιμέςκαι να επαναβεβαιώσουν την επιρροή του οργανισμού σε μια αγορά που ολοένα και περισσότερο κυριαρχείται από τις ΗΠΑ, τη Ρωσία και άλλους. Η κίνηση ωστόσο χειροκροτήθηκε και από τις χώρες εκτός ΟΠΕΚ, Ρωσία και ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ακριβότερα καύσιμα, λιγότερη ανάπτυξη, χάσιμο θέσεων εργασίας, ακρίβεια στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και πάει ντόμινο.
Πάρε κι εσύ ένα ποδήλατο, μπορείς. Έτσι κι αλλιώς, μας έχουν κάνει τη ζωή ποδήλατο και χωρίς αυτό!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.