Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Έρευνα: Πως κάνουν σεξ οι Έλληνες; Συχνότητα, διάρκεια, φαντασιώσεις



Στα χρόνια της κρίσης οι Έλληνες φαίνεται ότι δεν… πτοούνται.

Μάλιστα όπως δείχνουν όλο και περισσότερες νέες έρευνες εξακολουθούν να απολαμβάνουν περισσότερο το σεξ σε σχέση με τους υπολοίπους Ευρωπαίους.
Μια νέα Ευρωπαϊκή έρευνα για το σεξ ανακηρύττει τους συμπολίτες μας πρωταθλητές στις ερωτικές επαφές με 164 το χρόνο! Ακολουθούν στην δεύτερη θέση οι Ιταλοί που κάνουν σεξ 121 φορές το χρόνο και στην τρίτοι οι Γερμανοί με 117 σεξουαλικές επαφές.
Διάρκεια
Οι Έλληνες, λοιπόν, όπως προκύπτει από την έρευνα, αφιερώνουν κατά μέσο όρο 18,5 λεπτά στα προκαταρκτικά και 22,3 λεπτά στα… υπόλοιπα, χρόνος που σε ό,τι αφορά τη διάρκεια της καθαυτής σεξουαλικής πράξης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην έρευνα!
Φαντασιώσεις
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους επιστημονικούς συνεργάτες του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών με τη συμμετοχή 600 ατόμων, ανδρών και γυναικών, από τον Ιούλιο του 2015 μέχρι τον Αύγουστο του 2016 – αποκάλυψε τις top ερωτικές φαντασιώσεις, των Ελλήνων.
Οι γυναίκες είπαν:

Μου αρέσει να βιώνω ρομαντικά συναισθήματα κατά τη διάρκεια του σεξ
Φαντασιώνομαι σεξ σε ασυνήθιστο μέρος, εκτός σπιτιού. Γραφείο, δημόσια τουαλέτα, σκοτεινός δρόμος… Επίσης μία ερημική παραλία. Αλλά και μια σουίτα στο Παρίσι ή στο Ντουμπάι δεν με χαλάει…
Έχω φαντασιωθεί ότι συμμετέχω σε ομαδικό σεξ
Οι άνδρες είπαν:
Νιώθω καλύτερα όταν δεν είμαι ερωτευμένος κατά τη διάρκεια του σεξ
Έχω φαντασιωθεί ότι μου κάνουν στοματικό σεξ στην τουαλέτα του μπαρ
Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω σεξ με δυο γυναίκες

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα