Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Η βοήθεια που έρχεται να σώσει αυτόν που τη δέχεται

υποτίμηση

Γράφει η Σπυριδούλα Πατσιλίβα
sos«Με μια λέξη θα τον ονομάσω αχάριστο! Εγώ τον έβγαλα από το βούρκο, του έδωσα δουλειά για να γίνει άνθρωπος, θα ήταν ακόμα σκουπιδιάρης, τον έκανα ελεύθερο επαγγελματία για να μπορεί να ζει με αξιοπρέπεια την οικογένειά του. Εγώ τον βοήθησα να φτιάξει τη ζωή του. Δε λέω, είχε μεγάλη όρεξη για δουλειά και ολοκλήρωνε τις εργασίες που του ανέθετα, έδειχνε μεγάλη προθυμία να κάνει ό,τι του ζητούσα και εκτός της δουλειάς του, αλλά στο κάτω κάτω μου χρωστούσε χάρη. Του παραχώρησα το μαγαζί μου, του εμπιστεύθηκα μέρος της περιουσίας μου με πολύ χαμηλό αντίτιμο και τώρα που εγώ έχω ανάγκη και θέλω να φύγει δεν υπακούει. Ο αχάριστος! Δικαίωμά μου είναι… Έχω βρει άλλον επαγγελματία να το δώσω με περισσότερα χρήματα και αυτός μου στέκεται εμπόδιο.
Αλλά για όλα φταίει η γυναίκα του. Γι’αυτήν έγιναν όλα. Αν δεν μας συνέδεε βαθιά φιλία και εκτίμηση με τη γυναίκα του… Ποιος θ’ ασχολιόταν μαζί του και ποιος θα τον ήξερε; Αλλά τώρα που της ζήτησα να μεσολαβήσει για τα αυτονόητα, βγάζει την ουρά της απ’ έξω. Ήταν σύμμαχός μου… Πώς άλλαξε αυτό; Θυμάμαι κάποια στιγμή που μου είπε ότι δεν αντέχει άλλο να βρίσκεται στη μέση και να δέχεται πυρά από τους ανθρώπους που ζει καθημερινά μαζί τους και τους αγαπά. Σε ποιον τα λέει αυτά; στον άνθρωπο που τους βοήθησε και αυτό την κάνει συνεργό και συνένοχο στην αδικία. Ο άντρας της την έχει ανάγκη, την αγαπάει…  τι θα έκανε αυτός αν αυτή του έβαζε το μαχαίρι στο λαιμό; Και αυτή το μόνο που λέει είναι δεν θέλω να με βάζετε στη μέση.
Εγώ τους βοήθησα!!!  Εγώ τους βοήθησα!!!
Δεν τον άφησα σκουπιδιάρη ούτε και αυτή γυναίκα σκουπιδιάρη«.
Πώς περιμένει κάποιος να διεκδικήσει τα δικαιώματά του ή μια καλύτερη θέση στη ζωή; Yποτιμώντας τους άλλους ανθρώπους, καθορίζοντας την αξία τους με βάση το επάγγελμά τους; Και μάλιστα αυτόν που διατυμπανίζει ότι τον «βοήθησε»;

deptΤα παιχνίδια υποτίμησης στήνονται με ποικίλους τρόπους και ξέρουν να κρύβονται με μεγάλη μαεστρία αλλά δεν δυσκολεύονται να βγουν στην επιφάνεια. Αυτοί που τα κάνουν, χρησιμοποιούν οικονομικούς και συναισθηματικούς εκβιασμούς, απαράδεκτους χαρακτηρισμούς με σκοπό να μειώσουν τον άλλο. Βασίζονται σε «κάποια» στοιχεία αδυναμίας του, κάνουν χρήση δεσμούς αίματος και γνωριμιών, μοιράζουν ευθύνες παραβλέποντας τις δικές τους. Παρουσιάζουν και συγκρίνουν καταστάσεις προ «βοήθειας» και μετά, ώστε η εικόνα που έφτιαξε ο άλλος και έχει τώρα να είναι αποτέλεσμα της φιλανθρωπίας και όχι της ίδιας προσπάθειας για βελτίωση. Αν χρειαστεί καταφεύγουν ακόμα και σε κολακείες προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους. Και η ευρηματικότητα στην υποτίμηση συνεχίζεται…

Υπάρχει άλλος δρόμος να διεκδικήσει κανείς τα δικαιώματά του πέραν της υποτίμησης;
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα