Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ
Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΜΟΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΩΝ ΣΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΠΕΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΦΩΣ
ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
...................
.......................................
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΤΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΩΝ
ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΦΥΣΗ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΤΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΤΤΗ ΦΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΤΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
(ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΤΤΟ)
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΤΤΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ (ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΣΦΑΙΡΩΝ)
ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΠΥΡ (ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΥ (ΛΟΓΟ) ΑΛΛΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΔΙΤΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.
..................
....................................
ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΟΓΔΟΟ ΟΥΡΑΝΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΤΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΟΥΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ
ΑΠΟ ΦΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ
ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΑΠΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΟΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ-ΛΟΓΟ
...................
......................................
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΛΟΝ ΝΟΥΣ
ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΚΥΚΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ
ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΣΕ ΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΙΔΩΛΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΛΟΝ ΝΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΓΔΟΟ ΟΥΡΑΝΟ.
ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ
ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟΝ ΟΓΔΟΟ ΟΥΡΑΝΟ
.................
....................................
ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΩΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΘΕΡΙΚΑ ΜΗ ΥΛΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΩΜΑΤΑ (ΠΥΡ ΜΕ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ)
ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΣΕ ΥΠΑΡΧΩΝ ΖΩΗ ΤΟΝ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΟ ΝΟΥ
Η ΤΟ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΟ ΔΙΤΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.
......................
............................................
Ο ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΣ-ΨΥΧΗ
ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ
ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΥΡ ΩΣ ΣΑΡΚΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΤΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ-ΛΟΓΙΚΗ
ΝΟΥΣ-ΨΥΧΗ Ο ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ Ο ΘΝΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΤΟ ΠΥΡ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΦΕΡΩΝ ΒΑΡΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΘΟΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ
morfeas sky
...............
.......................................
Eρμής Τρισμέγιστος
Απόσπασμα από: ΛΟΓΟΣ Ι "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ"
Πως εννοείς την θέωση πατέρα;
-Συμβαίνουν μεταβολές παιδί μου σε κάθε χωρισμένη ψυχή.
Πως εννοείς πάλι τη διαχωρισμένη;
Δεν άκουσες στους "Γενικούς Λόγους" πως όλες οι ψυχές εκείνες, οι οποίες περιφέρονται στο σύμπαν προέρχονται από τη μια ψυχή του σύμπαντος σαν να έχουν διασπαστεί;
Οι ανθρώπινες ψυχές κατέχοντας την αρχή της αθανασίας καθώς μεταβάλλονται σε δαίμονες (δαίμονες = νοητή ουσία του Όλον Ανθρώπου) στην συνέχεια πηγαίνουν στον κύκλο των θεών, (το σύμπαν που δημιούργησε ο δεύτερος Νους δημιουργός), ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΟ, Ο ΕΝΑΣ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΏΝ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΩΝ ΑΠΛΑΝΩΝ, και αυτό αποτελεί την πιο μεγάλη δόξα για την ψυχή.
Η ψυχή όμως εκείνη που ήρθε στους ανθρώπους (ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) αν παραμείνει κακή ούτε την Αθανασία γεύεται διότι παραμένει για πάντα ενσαρκώμενη στα θνητά σώματα, με ανάδρομη πορεία και ροπή να ενσαρκώνεται σε κατώτερα είδη που οδηγεί στα ερπετά.
Η κακία δε της ψυχής είναι η άγνοια, διότι η ψυχή η οποία δεν γνώρισε κανένα από τα δημιουργήματα ούτε τη φύση τους ούτε το κατεξοχήν Αγαθό, αλλά παραμένει τυφλή, πέφτει σε σωματικά πάθη, κι η κακομοίρα έχοντας αγνοήσει τον εαυτό της εργάζεται για ξένα και κακά σώματα, κουβαλώντας το σώμα σαν φορτίο και χωρίς να τα εξουσιάζει αλλά να εξουσιάζεται.
Αυτό αποτελεί την κακία της ψυχής.
morfeas sky
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.