Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Το δώρο

Σήμερα μου έκαναν ένα δώρο. Μου είπαν ότι το αντικείμενο αυτό, θα μου λύσει όλα μου τα προβλήματα. Θα δώσει απαντήσεις σε όλα μου τα ερωτηματικά και έχει τη δύναμη να με κάνει τόσο δυνατό όσο ήταν ο δυνατότερος μάγος που πέρασε ποτέ από τη γη!

Είναι ικανό να αλλάξει τελείως τη ζωή μου, να μου χαρίσει ότι ποθώ, και να με κάνει ότι ονειρεύομαι! Έχει τη δύναμη των θεών μέσα του και όλων των θεραπευτών, ουράνιων και επίγειων! Είναι το μάνα του ουρανού, το ελιξίριο των αλχημιστών, η κρυστάλλινη σφαίρα των προφητών!

Είναι η γνώση, η αλήθεια και η σοφία! Είναι το φως, το μέλλον, το παρόν και το παρελθόν! Είναι ότι ποτέ μου σκέφτηκα, πόθησα, ονειρεύτηκα, και ότι ακόμα πρόκειται να σκεφτώ! Είναι η λύση!

Οι οδηγίες του είναι πολύ απλές! Το κοιτάς και αφήνεις αυτό που σου δείχνει μέσα του να λειτουργήσει σωστά! Αν και εσείς θέλετε ένα τέτοιο δώρο, σας το δίνω ευχαρίστως!

Το πακέτο είχε μέσα του έναν καθρέφτη!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα