Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Παράταιρες φιλίες


Υπάρχουν δύο χιλιάδες και ένας τρόποι για να πεθάνεις,
μα μονάχα ένας για να ζήσεις
θα ήθελα να έχω ένα τζάκι για να πετάω όλα τα βιβλία αυτοβοήθειας.
Πρώτα για να τα βλέπω να καίγονται και μετά για να ζεσταθώ.
Αλλά δεν έχω τζάκι και έτσι όλα τα βιβλία αυτοβοήθειας που έχουν βρεθεί στα χέρια μου, κατέληξαν για στηρίγματα στα παλιά μου έπιπλα που μπαλαντζάρουν.
Έτσι το “κάντε φίλους σε 5 απλά βήματα” κατέληξε κάτω από το ξύλινο κάλυμμα του καλοριφέρ.
Μα εγώ ακόμα κρυώνω γιατί το καλοριφέρ δεν έχει πετρέλαιο
και ακόμα παραμένω ακοινώνητος.
Ίσως να φταίω εγώ τελικά που πάω να δημιουργήσω παράταιρες φιλίες
σε ένα βιβλίο μηδενικής χρησιμότητας
και σε ένα έπιπλο, που κοσμεί ένα σώμα νηστικό.
Αλλά από αυτήν την ιστορία, πήρα ένα σημαντικό μάθημα και χαίρομαι.

Μπορείς να λουστείς με 1 λίτρο πετρέλαιο από τα ψιλά που θα μαζέψεις από το κάλυμμα
και να αυτοπυρποληθείς στο σύνταγμα σε δημόσια θέα.
Δε θα μάθει κανείς αν η πράξη ήταν για την σωτηρία του πλανήτη
ή για την κατάσταση της οικονομίας
και δε θα σε κλάψει κανένας φίλος έτσι win-win η κατάσταση.Τώρα απλά μένουν άλλοι δύο χιλιάδες τρόποινα ανακαλυφτούν.
Μα πιο πολύ από όλα χαίρομαι,
γιατί σε παίρνω και δεν απαντάς.
Ποιός ξέρει;
Ίσως βρήκες τον έναν τρόπο να ζήσεις.



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα