Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Η σκοτεινή μου πλευρά




Να ψάξω τη σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου.
Υπάρχει άραγε;
Και τι θα βρω;
Δεν θέλω να εστιάσω μέσα στην σκιά μου.
Ποιος θα μου πει, πως ότι βλέπω εκεί είναι και αληθινό;
Αληθινό είναι ότι γίνεται αντιληπτό απ’ όλους.
Ότι έρχεται στο φως της ζώσας ζωής και στις αισθήσεις μας.
Κι’ αν είναι δημιούργημα της σκοτεινής μου πλευράς,
θα υποστώ τις συνέπειες, την τιμωρία.
Αν είναι της φωτεινής μου , θα καρπωθώ τους επαίνους του αθώου.
(Αθώος δεν δήλωσα ποτέ!)
Εστιάζω την προσοχή μου στον έλεγχο των λόγων και των πράξεων μου
και δεν αναζητώ σε καιρό ειρήνης, πολέμους.
Στη ζωή μου έχω πραγματοποιήσει σκέψεις αρνητικές και θετικές
έχοντας πληρώσει το αντίτιμο στο έπακρο.
Αναζητώ την ζωή, στις ζωές των άλλων και στις  πράξεις τους
Και συνοδοιπορώ μαζί τους και ξεστρατίζω και επανενώνομαι ξανά και ξανά
και πάλι από την αρχή!
Όλα στο φως της ζωής μακριά από τα σκοτάδια της ομφαλοσκόπησης.
Θέλω η ζωή μου να είναι τόσο δημιουργική, που να μη μένει χρόνος
και διάθεση για ψαχούλεμα στα σκοτεινά και θολά νερά
της ψυχικής μου αποθήκης.
Ψάχνω στην ζωή λοιπόν.
Στο φως!
Και βρίσκω την αγάπη.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα