Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Γιατί έπεισα τον εαυτό μου ότι έχω καιρό, αύριο θα το κάνω, αύριο θα το πω!

Δρόμος ...
Το αυτοκίνητο συνέχιζε την πορεία του στον χιονισμένο δρόμο με τους δύο επιβάτες του να λογομαχούν ακατάπαυστα .
- Δεν έπρεπε να μαλώσεις την εγγονή σου .
- Δεν θα μου πεις εσύ τι να κάνω ! Μάνα και κόρη έχετε γίνει ένα και χαλάτε το παιδί .
- Δεν είναι αυτό . απλά …
- Όχι ! τέλος .
Και συνεχιζόταν για ώρα αυτός ο διαπληκτισμός στον χιονισμένο , γλιστερό δρόμο . Ο άντρας δε δεχόταν τίποτα παραπάνω από αυτό που πίστευε . Έπρεπε να της δώσει να καταλάβει το πόσο δίκαιο είχε .
Λίγο παρακάτω , από την απέναντι πλευρά , ένα διερχόμενο φορτηγό έχασε τον έλεγχο και χόρευε ακυβέρνητο στον δρόμο . Στην θέα του ο άντρας έστριψε το τιμόνι στα αριστερά για να αποφύγει τα χειρότερα . Το αμάξι βγήκε από τον δρόμο και χτύπησε με δύναμη σε ένα μικρό τοιχίο .
Λίγη ώρα αργότερα ο άντρας ήταν ξαπλωμένος στο φορείο ενός ασθενοφόρου , χωρίς να έχει τις αισθήσεις του και με την γυναίκα πάντα στο προσκεφάλι του . Έμοιαζε σαν να έβλεπε την σκηνή λίγο πιο μακριά . Ένα ολόλευκο φως λίγο πιο μακριά τον καλούσε να πάει . Ανίκανος να του αντισταθεί πέρασε μέσα του . Μέσα σε μια στιγμή είδε όλη του την ζωή να περνάει από μπροστά του . Στην απέναντι πλευρά τον περίμενε ένας άγγελος . Ένας πανέμορφος , δυνατός , επιβλητικός άγγελος . Δεν παραξενεύτηκε από την παρουσία του . Μάλλον έδειχνε απογοητευμένος από αυτά που είδε στην αναδρομή του . Έσκυψε το κεφάλι στενάχωρα . Ο άγγελος του είπε .
- Έλα . Ήρθε η ώρα να φύγουμε . Τελείωσε η αποστολή σου στην γη .
- Όχι . Δεν τελείωσε . Υπάρχει κάτι ακόμα που πρέπει να κάνω . Σε παρακαλώ … δώσε μου μια ακόμα ευκαιρία !!
Ο άγγελος παραξενεύτηκε και τον κοίταξε παράξενα .
- Σαν τι έχεις να κάνεις ; 

- Έχω δώσει μια υπόσχεση στην γυναίκα μου . Μια υπόσχεση που πρέπει να κρατήσω .
- Για πες μου ; Δεν το θυμάμαι .
- Τις είχα υποσχεθεί ότι θα φύγουμε μαζί από τούτο τον κόσμο . Δεν μπορώ να φύγω τώρα μόνος .

Ο άγγελος γέλασε . Γέλασε με την καρδιά του .
- Έχεις παραμελήσει τόσες και τόσες υποσχέσεις που της έδωσες . Τώρα ξαφνικά θυμήθηκες μια υπόσχεση που έδωσες πριν από τόσα χρόνια ; ποιος θα την θυμάται ; Μάλλον προσπαθείς να βρεις τρόπο να μείνεις παραπάνω .
- Έχεις δίκαιο να μου μιλάς έτσι , δεν σε κατηγορώ … Αυτήν όμως πρέπει να την κρατήσω . Της έχω κάνει τόσο κακό … Πρέπει να της αποδείξω ότι την αγαπάω .
- Σε όλη σου την ζωή ήσουνα πάντα μέσα στην γκρίνια , μέσα στην κατήφεια και τον αρνητισμό . Ξέχασες να λες το «σ’ αγαπώ» , ξέχασες να υπομείνεις και να υποστηρίζεις . Όταν η ίδια σε ρώταγε … καμία απάντηση . Δεν είχες τίποτα να της πεις . Προσπάθησε τουλάχιστον να πεις σε εμένα . Γιατί την αγαπάς και θέλεις να κρατήσεις μια υπόσχεση που δεν περνάει καν από το χέρι σου ;
Το ειρωνικό ύφος του αγγέλου δεν πτόησε καθόλου τον άνθρωπο . Αν και φανερά προβληματισμένος γύρισε και του είπε .
- Όταν εγώ πετούσα στους ουρανούς και πίστευα ότι είμαι ο καλύτερος απ’ όλους , αυτή μου έβαζε ρόδες και με προσγείωνε ομαλά στην γη . Όταν εγώ πνιγόμουν στους ποταμούς της κατάθλιψης μου , αυτή βούταγε στα βρόμικα νερά μου και μου έδινε την ανάσα της . Όταν χανόταν η πίστη μου , αυτή μου έδινε τα μάτια της ψυχή της για να μπορέσω να πιστέψω και πάλι . Όταν το «εγώ» μου γιγαντωνόταν , μεγάλωνε τον κόσμο γύρο μου για να μπορούμε να συνυπάρχουμε . Ήταν πάντα το φως στο σκοτεινό μου μονοπάτι . Ο ήλιος που αν δεν έβγαινε , δεν θα μπορούσαν τα λουλούδια της καρδιά μου να ανθίσουν .
Ο σκεπτικός άγγελος χαμογέλασε για μια στιγμή
- Κατάλαβες εν τέλει .
- Αν μπορέσω τουλάχιστον να κρατήσω αυτήν την υπόσχεση …. Τότε ίσως πιστέψει ότι την αγαπώ κι εγώ . Είμαι τόσο κουτός … δεν μπορώ … δεν έχω τον τρόπο …
- Κατάλαβα ….
Το σώμα του τραντάχτηκε από το ρεύμα που πέρασε. Ο παλμογράφος στο ασθενοφόρο άρχισε να χτυπά , κάνοντας την γυναίκα να ξεσπάσει σε λυγμούς χαράς . Άνοιξε τα μάτια του και την κοίταξε με ένα ξεχωριστό , τρυφερό και γεμάτο αγάπη βλέμμα ….


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα