Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

( κάτι πιο μικρό απ'το τίποτα )

(Goodbye First Love, 2011)

οι στιγμές μας είναι πολύτιμες. αξίζουν κάτι περισσότερο από όλο το πετρέλαιο του κόσμου.

τα δευτερόλεπτα μαζί σου δεν τα χαρίζω σε κανέναν. τα 'χω κρυμμένα στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου μου.

δεν τα δίνω στο πλήθος. δεν τα σκορπάω σε μάτια άλλων. είναι για μένα. για σένα. για εμάς.

δεν φτιάχτηκαν για την ικανοποίηση του Εγώ. ούτε για την θρέψη των όσων μας τρώνε.

οι στιγμές μας είναι ό,τι έχει μείνει από το β' πληθυντικό πρόσωπο που κάποτε υπήρξε.

τις στιμές μας δεν τις έδωσα ποτέ και σε κανέναν. έτσι κανένας δεν μπορεί να μου τις κλέψει.
" να γυρίσω πού, να κοιτάξω τί, να ρωτήσω ποιόν; "


τις απορίες μου τις έχω φυλαγμένες σε ένα βαζάκι.
γυάλινο.
μια μέρα θα σπάσει και θα εξατμιστούν.
 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα