Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Ο Τρύφων Σαμαράς πίσω από την μείωση της ψαλίδας μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ!

5588868c7afd24d8a7ff51bab7d811a4_L
Οι θαυματουργές ικανότητες κομμωτικής του διάσημου Έλληνα κομμωτή Τρύφωνα Σαμαρά ήταν τελικά αυτές που οδήγησαν στην πρόσφατη αισθητή μείωση της ψαλίδας μεταξύ Σύριζα και ΝΔ στις τελευταίες δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Κι ενώ μέχρι απόγευμα της Δευτέρας πολλά στελέχη της Κουμουνδούρου κάνανε λόγο για μία (εικονική) μείωση της ψαλίδας η οποία διενεργήθηκε δόλια από τους δημοσκόπους σε διατεταγμένη υπηρεσία από τους παράγοντες της χώρας που τρέμουν την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, ο Τρύφων Σαμαράς με σημερινή του ανάληψη ευθύνης ανέτρεψε τους ισχυρισμούς μερίδας της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Απειλεί τους δανειστές μέχρι και με κούρεμα του ελληνικού χρέους ο Τρύφων!

Ακολουθούν όλες οι σημερινές δηλώσεις του Τρύφωνα Σαμαρά, οι οποίες έχουν ήδη προκαλέσει όπως είναι φυσικό ισχυρά πυρά εναντίον του από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ:
«Αυτές τις μέρες έκπληκτος παρατηρώ στο διαδίκτυο διάφορα άρθρα σχετικά με την μείωση της ψαλίδας που παρατηρείται στις δημοσκοπήσεις μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ.
Κανένα όμως από αυτά τα άρθρα δεν τολμάει να αναφέρει ποιό θαυματουργό χέρι κομμωτή βρίσκεται πίσω από αυτό.
Ε λοιπόν! Ναι! Θα το βροντοφωνάξω κι ας με πείτε δεξιούλη όλα εσείς τα ατιμούλικα τα ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ.
Η μείωση της ψαλίδας έγινε από εμένα και μόνο από εμένα!
Από έναν κομμωτή με δεκάδες χρόνια εμπειρίας στο συγκεκριμένο τομέα και όχι από κάποιους κυρίους των δημοσκοπικών εταιρειών όπως κάποιοι με τόση θρασύτητα και ντροπή συνεχίζουν να ισχυρίζονται.
Ο συνονοματούλη πρωθυπουργούλη της χωρούλας μας επισκέφθηκε πριν λίγες μέρες το κομμωτήριό μου και μου ζήτησε να του μειώσω την ψαλίδα του με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Αποφάσισα λοιπόν να λειτουργήσω με επαγγελματισμό και να εκτελέσω χωρίς καθυστερήσεις την υπηρεσία που μου ανέθεσε.
Ζήτω συγγνώμη από τον γλυκούλη τον Αλεξούλη τον Τσίπρα για αυτό που έκανα, αλλά είμαι επαγγελματίας και δεν με ενδιαφέρουν τα κόμματα και οι διαφορές τους.
Κάνω απλά την δουλειά μου ως κομμωτής!
40 χρόνια κομμωτής – Έχω μειώσει ψαλίδες εγώ λέει…!!!!
Α και κάτι τελευταίο για αυτούς τους κακομουτσούνηδες τους Τροικανούς που μας το παίζουν και σκληρούληδες. Έτσι και συνεχίσετε να καταστρέφετε την χώρα μου δίνω όρκο τιμής ότι θα κουρέψω το ελληνικό χρέος με την πρώτη ευκαιρία.
Σας ευχαριστώ».
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα