Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Είμαι λες τρελός!


Μη με κοιτάς, μη μου μιλάς! Είμαι λες τρελός!

 Βάζω όνειρα και ταξιδεύω για να τα πιάσω. 

Σπάζω τα δεσμά του παρελθόντος που με κρατούσαν στην επίγεια φυλακή μου και λειώνω με τις μπότες μου τις σκέψεις της αυτολύπησης και της μεμψιμοιρίας. 

Είμαι μου λες τρελός! Έχω πίστη, έχω όραμα, έχω ελπίδα και φωτιά! Έχω θέληση, έχω πάθος, έχω σκοπό και λιμάνι! 

Είμαι μου λες τρελός! 

Δεν ακούω, δεν βλέπω, δεν ξέρω τίποτα για το γύρω μου, μον’ ζω για το σκοπό μου, το όνειρο αυτό το μουρλό, που από παιδί τις νύχτες με βασανίζει. 

Πως είμαι λέει, ο αρχιτέκτονας του μέλλοντός μου και ουχί ο αναπαραγωγός ενός δέσμιου παρελθόντος. 

Είμαι μου λες τρελός. Ίσως. Ποιος ξέρει;


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα