Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Mea Culpa

Ανδριανή Γκομώλη 
 

Ναι, έκανα λάθος! Τώρα το καταλαβαίνω, το παραδέχομαι, το αποδέχομαι!
Λάθος… είναι απλώς μια επιλογή, μια κίνηση, μια απόφαση η οποία δεν επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι όμως μια κίνηση, μια δράση. Κάτι έκανα το οποίο δυστυχώς… δε μου βγήκε!
Ένα λάθος δεν ακυρώνει την ύπαρξή μου! Ένα λάθος δεν με καθιστά ανίκανο, άχρηστο, ανάξιο! Ένα λάθος δεν έχει τη δύναμη να σβήσει ό,τι σωστό έχω κάνει στη ζωή μου!

Κι όμως, κάπως έτσι το αντιμετωπίζω κάθε φορά! Το ΕΓΩ μου, δεν μπορεί να αποδεχτεί ότι έσφαλε! Αποτέλεσμα: απογοητεύομαι, χτυπιέμαι, παραιτούμαι, ακινητοποιούμαι! Επειδή έκανα ένα λάθος σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξαναπροσπαθήσω, να ξαναδοκιμάσω, να επιλέξω κάτι διαφορετικό, να αλλάξω γνώμη τελικά;
Πως μπορώ να εκμεταλλευτώ το λάθος μου ώστε να ωφεληθώ από αυτό; Κάθε «λανθασμένη» επιλογή, έχει πολλά να με διδάξει. Είναι αναπόσπαστο μέρος  της μαθητείας μου σ’ αυτή τη ζωή, αρκεί να το αξιοποιήσω! Να το μελετήσω αποστασιοποιημένα, χωρίς κρίση! Να το δω ως μια ευκαιρία για μάθηση:
  • Ευκαιρία να εμβαθύνω πέρα από την φαινομενικότητα των επιλογών μου.
  • Ευκαιρία να διερευνήσω τους φόβους που κρύβονται πίσω από τις δράσεις μου και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές μου.
  • Ευκαιρία να επινοήσω νέους τρόπους επίλυσης παλιών προβλημάτων.
  • Ευκαιρία να φροντίσω για την ασφάλεια των ορίων μου σε κάθε μελλοντική επιλογή μου.
  • Ευκαιρία να έρθω σε επαφή με τα βαθύτερα συναισθήματα που μου προκαλούν οι επιλογές μου.
  • Ευκαιρία να αναγνωρίσω τον αντίκτυπο των επιλογών αυτών, στις σχέσεις μου με τους άλλους.
  • Ευκαιρία να αναγνωρίσω κατά πόσο οι επιλογές μου εξυπηρετούν την εδραίωσή μου σε όλους τους τομείς της ζωής μου.
  • Και τέλος, ευκαιρία να θέσω ως γνώμονα των επιλογών μου την προσωπική μου  εξέλιξη, πάντα ως αναπόσπαστο μέρος  της εξέλιξης του συνόλου!
Έτσι… κάθε λάθος = 8 ευκαιρίες εξέλιξης!

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα