ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!!!
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ;
Στην φυλακή βρέθηκε με συνοπτικές διαδικασίες ο 59χρονος καθολικός ιερέας Σομπρίνο Βαλντέτσι Πικάντο που είχε βιάσει δεκάδες πιστές στην επαρχία Γκόιας στην Βραζιλία με την δικαιολογία ότι ο καλύτερος τρόπος να λάβουν την θεία κοινωνία είναι μέσω του σπέρματος του.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο τρόπος που τον συνέλαβαν, όπως τον περιγράφει ο επίτροπος της επαρχίας Ντενίζ Πινχέιρο «Τον συνέλαβαν οι αστυνομικοί την ώρα που έτριβε το πέος του στο πρόσωπο μιας ντόπιας εμπόρου, στην οποία είχε υποσχεθεί ότι με τον τρόπο αυτό θα πάνε καλύτερα οι δουλειές της. Δεν αντιστάθηκε στην σύλληψη, ενώ κατά την διάρκεια της μεταφοράς του στο αστυνομικό τμήμα δήλωσε πως σκοπεύει να συνεχίσει το έργο του στην φυλακή».
ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ;
Στην φυλακή βρέθηκε με συνοπτικές διαδικασίες ο 59χρονος καθολικός ιερέας Σομπρίνο Βαλντέτσι Πικάντο που είχε βιάσει δεκάδες πιστές στην επαρχία Γκόιας στην Βραζιλία με την δικαιολογία ότι ο καλύτερος τρόπος να λάβουν την θεία κοινωνία είναι μέσω του σπέρματος του.
«Μας είχε πείσει ότι ο Θεός θα έμπαινε στις ζωές μας μέσα από το στόμα μας. Πολλές φορές, μετά την λειτουργία, ο πάστορας μας έπαιρνε στο πίσω δωμάτιο και μας ζητούσε να του κάνουμε στοματικό έρωτα μέχρι να βγει το Άγιο πνεύμα από το πέος του μέσω της εκσπερμάτισης». Αυτό δήλωσε ένα από τα δεκάδες θυματά του σε ένα επαρχιακό τηλεοπτικό σταθμό.
Σύμφωνα με τις αρχές, ο 59χρονος ιερόσυλος είχε βιάσει αρκετές γυναίκες όλων την ηλικιών τα τελευταιά χρόνια. Ενώ τους έλεγε ότι «Ο Ιησούς Χριστός ήρθε και μου μίλησε σε ένα οίκο ανοχής και μου έδωσε την αποστολή να σκορπίσω το ιερό σπέρμα μου σε όλη την επαρχία. Ξεκινώντας από εσάς».
ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.