Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΑΛΛΟΘΙ.(στιχοι)


                                Μες στα δίχτυα μου σκαρφαλώνουν
                                                ψάρια ασημιά και μια χούφτα αναπνοή
                                               κι η προσευχή τους που στεγνώνει
                                               σαν ουρλιαχτό σημαδεύει τ αστέρια
                                               μήπως ραγίσει και πέσει η αγάπη
                                               με τα δυο μάτια μου κοιτάζω ψηλά
                                               με τα δυο χέρια μου γιορτάζω τη λάσπη



                                              Ότι σκότωσα πουλάω
                                              μα αυτό το αίμα με δένει σφιχτά
                                              σ ένα αρραβώνα ακριβό
                                              Είμαι ένα σκυλί που γαυγίζει στ αστέρια
                                              μήπως ραγίσει και πέσει η αγάπη
                                              με τα δυο μάτια μου κοιτάζω ψηλά
                                              με τα δυο χέρια μου γιορτάζω τη λάσπη
                                             Στο βυθό σου ανοίγω πάλι
                                             μαργαριτάρι σου είμαι κι αρρώστια
                                             μα η αγκαλιά μου κοράλλι
                                            Όστρακο πούχει δαγκώσει τ αστέρια
                                            μήπως ραγίσει και πέσει η αγάπη
                                            με τα δυο μάτια μου κοιτάζω ψηλά
                                            με τα δυο χέρια μου γιορτάζω τη λάσπη
                                           Στο θεό μου τραγουδάω
                                           και η φωνή μου τον κάνει θεό
                                           κι ας τον προσβάλλει η ζωή μου
                                          σφίξε με κι άλλο στη μοίρα σου απάνω
                                          μήπως ραγίσει και πέσει η αγάπη
                                          με τα δυο μάτια μου κοιτάζω ψηλά
                                          με τα δυο χέρια μου γιορτάζω τη λάσπη



στιχοι ¨ ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ ¨




ΠΗΓΗ
  ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα