Αν η ύπαρξή μας έχει χαρακτηρισθεί ως μορφή τριών υποστάσεων, σωματικού, ψυχικού, νοητικού, εντούτοις και ο εγκέφαλος έχει αυτή την τριαδικότητα από μόνος του.
Τον ερπετώδη , τον θηλαστικό και τον φλοιώδη.
‘Όμως, αυτό που έχει την ιδιαιτερότητα στην όλη ύπαρξή μας είναι η Επίφυση που εδρεύει στο κέντρο του εγκεφάλου μας .
Στους κύκλους των φιλοσοφικών αναζητήσεων, λένε ότι η ανθρώπινη ζωή διαδραματίζεται σε τρείς σφαίρες.
Στους κύκλους των φιλοσοφικών αναζητήσεων, λένε ότι η ανθρώπινη ζωή διαδραματίζεται σε τρείς σφαίρες.
Στην Νοητική, στην Ψυχική και την Σωματική.
Και οι τρείς αυτοί κόσμοι βρίσκονται μέσα μας.
Το πρώτο αντιστοιχεί στο Νοητικό.
Όταν όλα ήταν φώς και Ιδέες .
Ο θείος σπινθήρας.
Το δεύτερο στο Ψυχικό, όταν οι ιδέες έγιναν ψυχικές ενέργειες πού μεταδίδουν την ζωή.
Το τρίτο αντιστοιχεί στο Σωματικό, όταν η ενέργεια δομήθηκε υλικά.
Μέσα μας , οι τρείς αυτές εκφράσεις ενεργούν μέσω τριών επιρροών στον εγκέφαλό μας.
Πρώτα, με την εκδήλωση των αρχέγονων ενστίκτων , το της επιβίωσης με κάθε τρόπο, τον ζωώδη ,που είναι ο επιδρών μέσω του Νωτιαίου μυελού και του νευρικού συστήματος που σαν φίδι διατρέχει την σπονδυλική στήλη, ο και αρχαίος Όφις αποκαλούμενος.
Η δεύτερη επιρροή γίνετε μέσω των συναισθημάτων και των συγκινήσεων πού ανεβαίνουν από το θυμικό της καρδιάς και «φωλιάζουν» στην Παρεγκεφαλίτιδα.
Η δε τρίτη επιρροή αφορά την έδρα της λογικής και της συνειδήσεως.
Πρώτα, με την εκδήλωση των αρχέγονων ενστίκτων , το της επιβίωσης με κάθε τρόπο, τον ζωώδη ,που είναι ο επιδρών μέσω του Νωτιαίου μυελού και του νευρικού συστήματος που σαν φίδι διατρέχει την σπονδυλική στήλη, ο και αρχαίος Όφις αποκαλούμενος.
Η δεύτερη επιρροή γίνετε μέσω των συναισθημάτων και των συγκινήσεων πού ανεβαίνουν από το θυμικό της καρδιάς και «φωλιάζουν» στην Παρεγκεφαλίτιδα.
Η δε τρίτη επιρροή αφορά την έδρα της λογικής και της συνειδήσεως.
Αντιστοιχεί στο Νοητικό, στον φλοιώδη μετωπιαίο τμήμα του εγκεφάλου μας , εκεί που παράγετε η σκέψη μέσω της αναλύσεως των εντυπώσεων.
Σημείο συγκέντρωσης και εξέλιξης είναι ή Επίφυση.
Με τον πρώτο εκφράζετε το σώμα, με τον δεύτερο η ψυχή , και με τον τρίτο το Πνεύμα.
Στις παραδόσεις , οι τρείς αυτές ανθρώπινες ιδιότητες, αποτελούν την τρίμορφη υπόστασή μας.
Με τον πρώτο εκφράζετε το σώμα, με τον δεύτερο η ψυχή , και με τον τρίτο το Πνεύμα.
Στις παραδόσεις , οι τρείς αυτές ανθρώπινες ιδιότητες, αποτελούν την τρίμορφη υπόστασή μας.
Είναι οι τρείς πλευρές του εαυτού μας και αποτελούν
μαζί το «Εμείς».
Από το νωτιαίο και νευρικό μέρος του σώματος , εκφράζετε η επιρροή της υλικά δομημένης μορφής των όντων.
Από το νωτιαίο και νευρικό μέρος του σώματος , εκφράζετε η επιρροή της υλικά δομημένης μορφής των όντων.
Όταν λέμε ύλη, θα πρέπει να φαντασθούμε ένα αόρατο στοιχείο γιατί ή ορατή ύλη πού αποτελείται από υδρογόνο και ήλιο στο μεγαλύτερο μέρος της , σύμφωνα με την επιστήμη αποτελεί το 4% του συνόλου της ύλης – ενέργειας του σύμπαντος.
Υπάρχει δηλαδή διαθέσιμο ένα 96%.
Αλλά και αυτό το 4% δεν είναι ύλη.
Ή υλική υπόσταση , οργανώνεται και παίρνει την κάθε μορφή της από την οργανωτική ιδιότητα της ψυχής.
Η ιδιότητα όμως αυτή βασίζεται στην ιδέα του αρχιτέκτονα νού του Πνεύματός μας, του αληθινού εαυτού μας, του Πνευματικού Εγώ, ούτως ώστε ή ψυχή αποτελεί τον ενδιάμεσο συνδετικό κρίκο της ενοποίησης των δύο μερών της υπάρξεώς μας.
Και επειδή η σωματική μας μορφή δεν είναι άλλο από αντικατροπτισμός της ιδέας μας, ή ψυχή αποτελεί τον καθρέπτη.
Στις μυστικές παραδόσεις λένε πώς το στοιχείο της ψυχής είναι το νερό.
Βλέποντας πώς το νερό έχει την ιδιότητα του καθρεπτίσματος, τότε αντιλαμβανόμαστε τι υπονοούν.
Έτσι μπορούμε να αποκωδικοποιήσουμε καί τον μύθο του Διονύσου που καθρεπτιζόταν από τον ουράνιο χώρο, κάτω στα ύδατα, και έπεσε στα χέρια των Τιτάνων πού τον κομμάτιασαν .
Το ψυχικό μέρος λοιπόν, είναι αυτό των συγκινήσεων και των συναισθημάτων, που εκφράζετε από την ψυχή, το και Αστρικό καλούμενο.
Το ψυχικό μέρος λοιπόν, είναι αυτό των συγκινήσεων και των συναισθημάτων, που εκφράζετε από την ψυχή, το και Αστρικό καλούμενο.
Είναι ή οργανωτική
δύναμη πού μεταφέρει την πληροφορία των μορφών.
Σε αυτή δίνεται το στοιχείο του Νερού.
Το Νοητικό ή Αιθερικό, το ανώτερο και διακριτό μέρος του ανθρώπου, αναπτύσσεται μέ την επαφή με το Θείο, μέσω της προσευχής και των διαλογικών σκέψεων.
Το Νοητικό ή Αιθερικό, το ανώτερο και διακριτό μέρος του ανθρώπου, αναπτύσσεται μέ την επαφή με το Θείο, μέσω της προσευχής και των διαλογικών σκέψεων.
Έτσι γίνεται η πλήρης ενοποίηση με το Πνευματικό μας Εγώ , το οποίο είναι άϋλο , άμορφο και συμπαντικό, και είναι αυτό από όπου προέρχεται η ψυχική οργανωτική ουσία πού εμπεριέχει την πληροφορία.
Είναι ή έκφραση του Πυρός.
Στον συμπαντικό χώρο της Δημιουργίας , τα τρία αυτά μέρη εκφράζουν τα τρία επίπεδα του όλου, ή τους τρείς κόσμους-επίπεδα εξέλιξης.
Το Σωματικό- Υλικό , αφορά την αρχή της δομής μέσω των στοιχείων της ύλης, τον κόσμο μας.
Στον συμπαντικό χώρο της Δημιουργίας , τα τρία αυτά μέρη εκφράζουν τα τρία επίπεδα του όλου, ή τους τρείς κόσμους-επίπεδα εξέλιξης.
Το Σωματικό- Υλικό , αφορά την αρχή της δομής μέσω των στοιχείων της ύλης, τον κόσμο μας.
Είναι ο χώρος όπου ή «ιδέα» μορφοποιείται.
Το Ψυχικό - Αστρικό, αφορά τα άστρα – ήλιους διαμέσων των οποίων ενεργεί το Πνευματικό μας Πύρινο Πρότυπο από το οποίο εκπορεύεται η ψυχή .
Το Ψυχικό - Αστρικό, αφορά τα άστρα – ήλιους διαμέσων των οποίων ενεργεί το Πνευματικό μας Πύρινο Πρότυπο από το οποίο εκπορεύεται η ψυχή .
Γι αυτό ο Πλάτωνας λέει πώς ο Δημιουργός πρώτα έφτιαξε τα αθάνατα όντα, τους ήλιους {εδώ μπορούμε να υποψιασθούμε το μεγάλο μυστικό της αθάνατης πλευράς μας} δια μέσω των οποίων πορεύεται η ψυχική ενέργεια , και τους έδωσε τέλειο σχήμα, το κυκλικό, και μετά έδωσε σε αυτά το δικαίωμα να δημιουργήσουν κατά μίμησή του άλλα όντα, τα θνητά .
Και ακόμα λέει πώς πεθαίνοντας τα θνητά όντα, οι ψυχές τους πηγαίνουν στο άστρο- ήλιο από όπου προήρθαν, υπονοώντας τον «δρόμο» μέσα από ΄τον οποίο διαβαίνοντας η συνειδητοποιημένη ψυχή , επιστρέφει στον Δημιουργό .
Το Νοητικό – Αιθερικό, αφορά το ίδιο το Πύρινο Πνευματικού μας πρότυπο στο οποίο έχουμε πρόσβαση μέσω του Πνεύματος.
Το Νοητικό – Αιθερικό, αφορά το ίδιο το Πύρινο Πνευματικού μας πρότυπο στο οποίο έχουμε πρόσβαση μέσω του Πνεύματος.
Αυτή ή επαφή αποτελεί την δύναμη των θαυμάτων.
Και ένα θαύμα γίνεται όταν ή ψυχή έχει την δύναμη να αντικατροπτίσει στο μορφικό επίπεδο την σκέψη.
Δηλαδή είναι ό ουσιαστικός μεσολαβητής ανάμεσα στο Πνεύμα και την Ύλη και αποτελεί τον βασικό παράγοντα της Θέλησης.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.