Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Το ΕΚΑΒ είναι αυτό, οι άνθρωποι του και ψυχή. Θα ήθελα να μπορούσατε μια μέρα να δείτε μέσα από τα δικά μου μάτια...


Το ΕΚΑΒ τιμά την μνήμη των διασωστών του που έπεσαν στο καθήκον ... Είμαι γιατρός 17 χρόνια. Τα μισά σχεδόν από αυτά Αναισθησιολόγος και γιατρός του ΕΚΑΒ.
Στην πόλη αυτή ζω σχεδόν το ίδιο διάστημα, δεν είναι η γενέτειρα μου. Την αγαπώ και υπηρετώ τους ανθρώπους της, έγινε πατρίδα μου και ο τόπος που γεννήθηκε το παιδί μου.
Μία άλλη πρόσφατη ανάρτηση, άδικη, στάθηκε αφορμή να γράψω τώρα δύο λόγια. Όχι για δικαιοσύνη. Ούτε για προβολή. Όποιος με ξέρει, γνωρίζει & πόσο μακριά είναι αυτό από μένα.
Γράφω γιατί κάποιες αλήθειες πρέπει να ακούγονται και κάποιες φωνές, ίσως πιο δυνατά από άλλες. Έχουμε ευθύνη όταν σωπαίνουμε.
Το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης είναι μια υπηρεσία που απαρτίζεται από ανθρώπους λίγο τρελούς, αλλά με πολύ μεράκι και αγάπη γι'αυτό που κάνουν. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η διαστροφή! Ναι, διαστροφή είναι να αγαπάς μια δουλειά στην οποία μπορεί να "μαζεύεις" διαμελισμένο άνθρωπο.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα