Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕ …ΚΕΡΔΗ



Ακόμα και το να μην πάρεις μια απόφαση είναι μια κίνηση. 

Κάθε κίνηση που
κάνουμε επηρεάζει την ζωή μας. 

Είτε ακολουθούμε τα γεγονότα, είτε τα
δημιουργούμε και η απόφαση του πως θα ζήσει κανείς την ζωή του, είναι δική του.

«Τι έκανες σήμερα, για να καλυτερεύσεις την ζωή σου; «

Το να πετύχεις να ζεις την ζωή που θέλεις είναι αποτέλεσμα καθημερινής και
συνεχής απασχόλησης.

ΚΙ αυτό ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ

Το άκουσα και μου άρεσε πολύ:

«Δουλεύεις σκληρά για την δουλειά σου,.. αλλά δεν δουλεύεις για την ζωή σου»;

… όπως είπε κι ο Τζων Λένον :

«Σαν ήμουν 5 χρονών η μαμά μου πάντα μου έλεγε ότι η ευτυχία είναι το «κλειδί» στην ζωή .

Όταν πρωτοπήγα στο σχολείο οι δάσκαλοι μας ρώτησαν :

Τι θα ήθελες γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Έγραψα: «ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ» ..

Μου επισήμαναν ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση..

Και τους απάντησα: Εσείς ΔΕΝ κατανοείτε την ζωή !!! »

ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ γύρω σου ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ, το ΣΤΡΑΒΟ ! …

ΕΣΤΙΑΣΟΥ στο ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ..κι αυτό θα σε οδηγήσει στην χαρά και στην αγάπη

.. FAKE it ‘till you become it. (Προσποιηθείτε το, μέχρι να γίνει πραγματικό ).

ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ οδηγούν συχνά σε ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Κι είναι στο χέρι σου…

ΕΡΙΦΥΛΗ- ΜΑΡΙΑ ΠΑΣΠΑΤΗ 


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα