Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Κυβερνοέγκλημα: η δίωξή του βασίζεται στο "κυνήγι των ηλεκτρονικών ιχνών" - πόσο "εύκολα στήνονται" άραγε;


Εισαγωγικό σχόλιο Γ. Ανεστόπουλου:

η παραπάνω κεντρική εικόνα συμπεριλαμβάνεται στο περιβόητο βιντεάκι του facebook για τους χρήστες του και αναφορικά με την κίνηση του καθενός μέσα στο 2016.

Δείχνει τα σημεία από τα οποία συνδέθηκε ο χρήστης μέσα στο έτος. Το παραπάνω είναι φωτογραφικό απόσπασμα από το αντίστοιχο βιντεάκι που έκανε το fb για το δικό μου προφίλ στο fb.

Σύμφωνα με αυτό λοιπόν μέσα στο 2016 συνδέθηκα στο fb από τέσσερις τοποθεσίες.

1) Αθήνα
2) Ηγουμενίτσα
3) Κύπρος
4)???? Δεν λέει...

Η αλήθεια τώρα....

Το 1) Αθήνα είναι το μόνο αληθές....

Ηγουμενίτσα και Κύπρο δεν βρέθηκα μέσα στο 2016...Για την ακρίβεια, Στην υπέροχη Ηγουμενίτσα έχω να πάω 30 χρόνια...

Και όσο για την επίσης υπέροχη Κύπρο μας, δυστυχώς, δεν έχω πάει ποτέ...

Σχετικά με το τέταρτο σημείο (υποτιθέμενης) σύνδεσής μου δεν αναφέρει τίποτα παραπάνω...


Το fb "έπιασε" μεν ότι συνδέθηκα και από ένα ακόμη σημείο αλλά για κάποιο λόγο δεν δίνει παραπάνω στοιχεία...

Παρεμπιπτόντως, δεν έχω δώσει στις ρυθμίσεις του προφίλ μου να "ενημερώνει" για το σημείο σύνδεσής μου...

Ερωτήματα/υποθέσεις/συμπεράσματα:



Γίνεται σαφές πως κάποιος άλλος συνδέθηκε από το λογαριασμό μου από τις παραπάνω περιοχές:

Όμως...

- Πόσοι άραγε έχουν την τεχνική δυνατότητα να "σπάσουν" ένα password 40 ψηφίων της μορφής "ju2&$..<7&3$#...?-(Ytgf#!bl-_0(b63,03" με τυχαία σειρά επιλογής χωρίς καμία λογική αλληλουχία;

- Αφού "μπήκε" ο "εισβολέας" ουσιαστικά απέδειξε πως έχει την δυνατότητα να μου "αφαιρέσει" την ιδιοκτησία του προφίλ...δεν το έκανε..

- θα μπορούσε να αλλοιώσει τις αναρτήσεις μου προκαλώντας μου "επικοινωνιακή ζημία"...δεν το έκανε...

- θα μπορούσε να κάνει "δυσφημιστικές αναρτήσεις" σε διάφορες ομάδες...δεν το έκανε...

Ο σκοπός λοιπόν ήταν (πιθανά) διττός...

πρώτον:  κάποια μορφή "μηνύματος" του τύπου "πρόσεχε...μην το παρακάνεις...μην ξεφεύγεις...την επόμενη φορά θα στον γκρεμίσουμε τον λογαριασμό..."

(τώρα να το πω "άντε και ν' αγιάσει το χέρι σου φίλε μου"; έλα μου ντε που έχω σχεδόν πεισθεί ότι περισσότερα πράγματα μπορείς να κάνεις από την αφάνεια παρά από την..."επιφάνεια της δημοσιότητας του διαδικτύου"!!!άντε, αφορμή θέλω, κόψε μου την ψευτοδιέξοδο του blogging και δώσε μου διέξοδο στον "πραγματικό κόσμο"...)

δεύτερον: συνδέθηκαν (ως εγώ) από τα σημεία που ήθελαν (και δεν γνωρίζουμε βεβαίως ποιό ήταν το "τέταρτο σημείο") οπότε, αυτομάτως και "μεθοδικά" έχουν "χτίσει ηλεκτρονικά ίχνη" ΔΙΚΑ ΜΟΥ για "ενδεχόμενη χρήση μελλοντικά" (από ποιόν άραγε και τι έχει σκοπό να μου "φορτώσει" εν καιρώ;)

Δεν έχει νόημα να τραβήξω τις εικασίες πιο πέρα...

Χρησιμοποιώ το παραπάνω απλά ως ένα παράδειγμα για το πόσες μορφές μπορεί να λάβει το ηλεκτρονικό έγκλημα και ως εισαγωγή στα πολύ καλά κείμενα (εξαίρετων αρθρογράφων) περί τούτου που ακολουθούν πιο κάτω...

Γιατί επέλεξα τη δημοσιότητα και όχι την καταγγελία απευθείας στην Ελληνική Αστυνομία;

Γιατί δεν πιστεύω πως θα ασχολούνταν...

Το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι μια εξαιρετικά "γκρίζα ζώνη εγκλήματος"...και το στελεχιακό δυναμικό της ΕΛ.ΑΣ μετά τις ακατάπαυστες περικοπές σε προσωπικό τα χρόνια της "κρίσης" λιγοστό...

Οπότε η ιεράρχηση (των υποθέσεων) που γίνεται είναι τόσο "σφιχτή" που δεν θα είχε καμία ελπίδα η δική μου υπόθεση ν' ασχοληθεί κανείς μαζί της...

Ας μην τους απασχολούμε λοιπόν από σπουδαιότερες υποθέσεις...

Την δίνω στην δημοσιότητα ώστε να καταγραφεί και να "προβληματίσει" προς πάσα κατεύθυνση...

Αλήθεια, φίλοι bloggers και λοιποί αρθρογράφοι και ακτιβιστές πάσης φύσεως, διαδικτύου και μη, τσεκάρατε το δικό σας βιντεάκι στο fb;

Για ρίξτε μια ματιά και στον "δικό σας χάρτη για τα σημεία συνδέσεών σας το 2016"...

https://www.facebook.com/yearinreview2016

Που ξέρετε;

Μπορεί να βρείτε κι εσείς τίποτα "διαμαντάκια" εκεί μέσα...


aegeanhawk

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα